Onsdag till torsdag så hade jag käre Albin här<3. Han kom rätt sent onsdagskväll i och med att jag jobbade till 21. Men jag dukade upp kvällsfika och sedan satt vi bara och snackade och kikade på youtubevideos.

Under torsdagen satt vi ute på min balkong i början utav dagen och sög åt oss solens strålar när det väl var lite varmt. Vi köpte även med oss en liten plockis och satt oss vid parken nära mig. Sedan vid 16 rullade jag mot jobbet och gjorde 5 timmar.

Idag är det fredag och jag sitter i soffan nermyst med täcke och en frukost bredvid mig. Tråkigt nog väntar jobb ikväll igen. Men inte förens 16 så till dess får jag göra det bästa utav dagen. Hoppas ni iallafall har en trevlig fredag! xx

Hela söndagsförmiddagen igår spenderades som sagt i sängen tills jag och Petter tog oss upp för en sväng på gymmet. Vi gjorde inte vårt bästa träningspass i livet men det var bättre än inget som man brukar säga. Vi åkte iallafall hem sen och duschade, gjorde oss i ordning, käkade lite glass innan vi rullade mot Nordingrå..

..till Lena.

Där bjöds det på en god amerikansk pastasås som Lenas kompis från Santa Barbara kokade ihop.

Sedan spelade vi några rundor kubb och bara umgicks hela kvällen tills det blev riktigt mörkt ute. Det blev en jättetrevlig kväll och jättekul att träffa Lena och hennes vän med familj från Usa.

Igår förmiddag åkte jag, Caroline, Marcus och Petter upp mot Sollefteå till ett ställe vid namn Norrfrid Naturbruk. Där möttes vi utav mina föräldrar och min farbror Jesper som jag inte träffat på bra länge. Det var han som hade koll på detta ställe och ville gärna besök. Väldigt bra idé för det var riktigt mysigt där. Vi fikade och bara umgicks. Sedan åkte vi vidare mot Ullånger för att kika in syrrans och Marcus husbygge och sedan avrunda med en lunch. Himla mysig lördag och himla roligt att träffa Jesper.

xxx

Loooong time no see.

I torsdags när jag var ledig från jobb så umgicks jag lite med min käre mor. Vi tog en sväng till Gårdsbutiken för en lunch och lite fika. Det alltid lika mysigt där ute.

Igår kväll dukade jag upp bordet med lite smått och gott och hade en trevlig kväll med Marcus och Petter.

Jag och Petter somnade redan innan 12 igår så det blev en tidig kväll. Idag vaknade jag strax efter 10 och fick frukost på sängen serverat. Sedan har jag och Petter legat på sängen hela förmiddagen. Det må vara det skönaste på länge.

Dagen idag består av fortsatt ta-det-riktigt-lugnt-i-sängen. Sedan om en timme eller så ska jag träna och lite senare på eftermiddagen åker jag, Petter, Challi och Johannes ut till Lena för att spendera kvällen där. Mys! Ha en strålande söndag xx

Gårdagens middag. Provade att göra en variant av fisktacos. Recept hittar ni HÄR. Det var verkligen så gott. En drömmig salsa av bland annat mango, fetaost och avokado.

I lördags spenderade jag eftermiddagen och kvällen och lite av natten med Emmy, Fanny och Challi. Vi åt lite småplock, drack gott och hade riktigt roligt. Så härliga tjejer och härliga att umgås med. Jag hade en toppenkväll helt enkelt.

Hej på er föresten. Hoppas det är fint med er. Jag ligger i skrivande stund i sängen och bara scrollar genom bloggar och youtube och bara ta det lugnt. Jag har inte riktigt varvat ner ännu efter jobb. Har städat, lagat mat och sådant hela kvällen känns det som. Men nu tänker jag ligga här hela kvällen tills jag stänger igen ögonen. Ni får ha en fin kväll xx

Igår fick jag rosor <3

Sedan ännu en dag på Flogsta.

Sedan jobbade jag mellan 16 och 21. Gick sedan på en promenad med syrran.

Det var en superfin kväll och jag och syrran var ute och promenerade till strax innan 23.

När Petter sedan kom hem från sin träning så satt vi hela kvällen och planerade, kollade flyg och hotell för vår resa i November. Som vi också bokade igår. Vi flyger till Fort Lauderdale i Florida i mitten av November, spenderar några nätter där. Sedan ska vi på en 5 dagars kryssning i Karibien och sedan avrundar vi resan med två dagar till i Florida innan vi flyger hem. Såååå kul!! Vad jag längtar! Men mer om den resan närmare inpå.

Idag är jag ledig från jobb och har hela morgonen snöat in mig på youtube-videos från kryssningar i Karibien. Gillar att vara påläst innan resa så jag börjar tidigt hehe. Annars idag ska jag nog bara ta det lugnt under dagen. Jag är förkyld och vill helst bara bli frisk så jag kan träna. Senare ikväll ska jag fira Karen som fyller år. Resten av helgen jobbar jag. Men imorgonkväll åker jag till Härnösand och spenderar kvällen med Fanny, Emmy och Challi vilket ska bli riktigt roligt.

Dagen idag har bestått av sol, minigolf, bad och gym. En snabb beskrivning helt enkelt. Nu börjar jag jobbet om en kvart så det är dax att dra sig iväg. Ha en fin eftermiddag och kväll <3

Fick till en väldigt höstig feeling på redigeringen utav bilderna. Jag matchade fint med naglar och jacka till himlen ikväll. Himlen var så otroligt fin ikväll efter jobbet så jag skyndade mig hem för att hämta kameran. Jag är väldigt glad att kameran fungerar igen. Speciellt så här fina kvällar.

Jag har jobbat ikväll som sagt och kvällen gick undan väldigt snabbt. Nu har jag lutat mig tillbaka för att fika lite och kika på youtube-videos. Ha en fin kväll hörni! xx

Denna sommar kollar jag väderappen flera gånger om dagen. Så om det ser ut som att vädret ser lovande ut så har jag laddat upp för det. Denna söndag såg lovande. Jag hade handlat fika och sådant dagen innan. I söndags åkte vi ut mot Nordingrå men det blev bara kallare och blåsigare desto längre ut vi kom mot Kusten. Ganska uppenbart. Men vi hamnade på någon klippa i Bönhamn. Det var ju inte bikinivarmt, iallafall inte för mig. Men ändå behagligt och skönt. Kan ändå inte fatta att jag inte haft en redig soldag på stranden ännu denna sommar :(

Lite senare på eftermiddagen så bestämde vi oss för att åka med Höga Kusten Båtarna över till Högbonden. Det är ju en sådan otroligt fin utsikt där uppe. Eller hur?

Vi var iallafall där någon timma, åt glass och kikade runt lite innan båten gick tillbaka strax efter 17. Sedan hade vi bara en skön söndagskväll med tacos och lite träning på det.

Nu väntas en ny jobbvecka och jag jobbar kväll vilket ska bli såå skönt. Nu kan jag samla kraft och sovtimmar efter förra veckan. Ni får ha det bäst! xx