Klänning: H&M / Sneakers: Isabel Marant / Väska: Mango / Örhängen: Bijou & Brigitte

Tja.
Det har ungefär gått en vecka sen mitt senaste inlägg och under den tiden har det varit lite annorlunda från alla andra dagar! I söndags "flyttade vi in" hos mina kusiner och bodde där tills onsdag, vilket var jättekul verkligen. Efter det var planerna att bo på hotell men tydligen så hade pappas kompis ett hus här nere så vi åkte ner dit istället och bodde där tills idag, fredag! Hotellet som vi är på nu bokade vi igår kväll, och nu är vi inte längre i Marbella utan i Benalmadena (rätt nära). Som tur är så har vi hamnat på ett GRYMT hotell! Här nere ser ni lite bilder på rummet, det är mycket större än det förra. Imorgon ska jag dessutom på spa också! Det blir en timmes relaxing massage, åå älskar verkligen att gå på spa. <3 vet aldrig riktigt hur jag ska avsluta mina inlägg men vi avslutar såhär; jag återkommer imorgon om mitt spabesök, och ska försöka göra något OOTD snart också. Vi hörs!!!

Wow, har heelt glömt bort att blogga dem senaste dagarna! Men men, de flesta har sett nästan helt likadana ut. Vi äter, solar och badar hela tiden basically. Igår dock, åt jag seriöst det godaste jag ätit någonsin hittills tror jag. Vi äter ute rätt ofta, och det här slår nog allt i Stockholm. Först åt jag Iberico skinka till förrätt, oxfilé till varmrätt och tillsist en cheesecake till efterrätt. Oxfilén var heeeelt perfekt och cheesecaken var så god att vi beställde in en till. Har fan aldrig smakat något liknande hahaha. Här uppe ser ni lite bilder från middagen, stället hette Paco Jimenez och var jättemysigt! Nu låter jag ju som värsta matrecensören (lol), men måste bara dela med mig av hur gott det faktiskt var.
Imorgon ska vi checka ut från hotellet vi bor på nu, och istället bo hos mina kusiner i några dagar. Det ska bli jättekul!
Vi hörs <3

Tröja: Zara / Kjol: H&M / Väska: Rebecca Minkoff / Armband: Thomas Sabo

Idag har jag bara legat vid poolen och käkat mat basically. Till lunch åt jag en super god och fräsch Ceasarsallad på hotellets restaurang vid stranden, så vi hade också en fantastisk utsikt utöver havet och hörde vågorna!
Till middag så åt vi i Gamla Stan, på restaurangen Casanis. Det var supertrevligt då den låg i en "gränd" eller vad man nu säger, och jag tog en Pasta Fettuccini, vilket var en vanlig Pasta Pesto tror jag haha? Väldigt god iallafall!
Just nu är klockan ca 22.30 och vi tar en drink vid hotellet, snart ska vi nog sova.
Vi hörs imorn! <33

Hej på er! Glömde lägga ut bilder på rummet igår, så här har ni. Det är ett jättefint hotell, och vi har fantastisk utsikt också! Dagen har varit sååå najs. Vädret är perfekt och vi har legat vid poolen basically hela dagen. Vi har även kollat runt i Marbellas Gamla Stan och även Puerto Banus, som var lite överskattat enligt mig. Det var mest dyra bilar och båtar haha. Meeen, här har ni lite bilder ifrån dagen! Det är så skönt att gå osminkad, ska verkligen försöka vara det hela tiden under dem här veckorna för att låta huden vila lite grann. Imorgon kommer en del av min släkt ner vilket ska bli väldigt kul, och nu sitter vi och tar en drink vid hotellet.
Vi hörs imorgon! <33

Nu är vi på Arlanda, och flyget går om ungefär en timme. Jag har laddat ner Sex and the City filmen på Netflix, gjort alla mina spellistor på Spotify offline och köpt MASSVIS med godis! Kommer käka mig mätt på Toblerone och Tic Tac de närmaste timmarna haha. Inatt kunde jag inte sova, och att dygna är INTE najs. Idag var dock en bra natt att göra det på eftersom det nu finns en möjlighet att jag somnar på planet! Jag låg i min säng och vände på kudden i säkert 3-4 timmar innan jag klockan 6 gav upp och gjorde frukost istället. Jag är så trött att jag imorse fick göra om mitt smink flera gånger och det är fortfarande inte bra alls haha. Är såå taggad på att komma fram, inte lika över att sitta på ett plan i 4,5 timme utan internet. Meen, ser framemot 3 veckor i Marbella iallafall! Ska verkligen försöka blogga massor nu. Vi hörs senare ikväll när jag kommit fram, då ska jag visa er lite bilder ifrån hotellet!

Hej på er.

Känns som att det var längesen jag satt ner och skrev någonting här, dem senaste inläggen har ju bara varit om outfits och kläder överlag. Det här lovet har hittills inte varit så najs faktiskt. Alltså, jag har ju hängt med kompisar mycket vilket är kul men vädret har förstört det mesta då vi hade så roliga planer som det kan behövas lite värme för! Stranddagar, picknickar och sköna sommarkvällar. Men neeeej, regn och 15 grader blev det istället. Mitt lov har typ bestått av Netflix hahah. :( Aja, på lördag åker jag och pappa ner till Marbella och vi ska vara där i cirka 3 veckor och det är jag SUPERtaggad på. Min farbror har hus där nere så jag kommer hänga rätt mycket med mina kusiner vilket ska bli kul, vi ska dock inte bo hos dem utan på hotell. Jag kommer inte riktigt ihåg namnet på det, men det såg riktigt bra ut! Ni får se lite bilder när jag kommer fram. Efter Marbella så ska jag direkt åka utomlands igen, men den här gången med mamma och min bästa kompis Liv! Jag är så taggad. Då åker vi till Torrevieja och ska vara där i ungefär 1,5 vecka, och efter det börjar skolan igen basically. :( Det blir första gången jag åker på en solsemester med men kompis och ååååh, vad kul vi ska ha det! När jag är bortrest ska jag verkligen försöka blogga mycket, även om jag kanske inte lyckas hehe. Här uppe ser ni lite bilder från den senaste tiden.

Puss! Vi hörs.

Jacka: Chiquelle / Topp: Gina Tricot / Jeans: Dr Denim / Skor: Isabel Marant / Väska: Rebecca Minkoff