Igår åkte jag o mamma hem från landet rätt tidigt. Svängde förbi trafikskolan och hämtade upp mina moppeböcker. Sen kom Cecilia hem till mig o vi va hos mig hela dagen. Vid 6/7 mötte jag upp Lisa, vi köpte sushi o drog hem till mig. Sen åkte vi till en kille som heter Simon där vi stannade hela kvällen och sen sov Lisa o Cecilia hos mig. Just ju befinner jag mig i torsvik påväg hem från stan, har shoppat en massa saker inför konfat. Har även fixat min mobil, ny skärm, skal och fixade även kameran så nu blir det lite mer bilder hoppas jag. Ska svänga förbi påvägen o köpa någon slags middag att laga. Sen kommer Lisa till mig o efter det får vi hitta på något kul!

Hej alla, just nu ligger jag i min säng på landet. Mitt plan landade runt 17 och mötte sen upp pappa. Vi åkte direkt till landet där resten av min familj va och firade min födelsedag i efterskott. Är så glad för jag fick en moppe!! Woho, nu är det bara att ta kortet och har bokat kursen efter konfat. Längtar så till att få börja köra. Önskade mig en peugot speedfight 4 men har inte riktigt bestämt färg än men tror det blir vit. Jag har iallafall haft en så rolig resa och hoppas det förklarar mitt försvinnande. Vi har gjort så mycket olika saker och hade aldrig tråkigt. Bodde i ett slags mini-samhälle som heter Berggruen, vi bodde i Fas 2. Det fanns massa andra barn att umgås med och det kändes som att alla kände alla. Jätte mysigt och vill gärna åka dit igen. Skulle åkt hem i tisdags men min biljett va tydligen inte betalad så den blev avbokad. Imorgon kommer jag och min mamma åka hem tidigt på morgonen då hon ska jobba och jag träffa kompisar. På lördag måste jag handla saker till konfat och sen packa på söndag o måndag för på tisdag åker jag! Har lite blandade känslor inför det och är lite nervös men det kommer säkert bli jätte kul.
Puss

Hej alla, nu har jag varit i Bodrum i två dagar och gillar verkligen detta ställe!! Sjukt mysigt och denna vecka kommer bli grym. Igår kom vi till huset runt 2/3 efter en storhandling. Vi käkade lunch vid poolen, alla tre tog en ceasarsallad, jättegod. Sen chillade vi vid poolen resten av dagen. Vid halv 8 käkade vi middag, fixade oss o handlade lite till kvällen. Sen satt vi vid "vuxenpoolen" (+15) hehe och bara chillade.

Nu kom precis hem från restaurangen där vi käkade middag, vad vi gör ikväll återstår att se men vi hittar säkert på något kul!

Puss

Hej alla, om bara några timmar är det dags att åka från Antalya till Bodrum. Har haft en jätte bra vecka med min familj och hunnit sola o bada väldigt mycket. Så sjukt god mat måste jag säga och alltid bra väder, men ibland nästan lite för varmt hehe. Inatt så ska jag upp halv 5 och åka så borde nog lägga mig nu.... Möter upp Sara o Aggan som kommer från Arlanda på Bodrums flygplats. Är så sjukt taggad på denna vecka, vi kommer ha så kul!!!

Topp Zara // Shorts hm

Godnatt,
Puss

Lite av några låter jag lyssnar på lite extra just nu. Lyssnar på musik verkligen HELA TIDEN och även på väldigt olika slags genrer eller vad man säger

(Spotify - fannywenckert)

Har käkat frukost och nu ska jag ut till poolen
Puss

Imorse vaknade jag runt halv 10 av att mamma väcker mig. Slänger på mig lite kläder och går ner till frukosten med min familj. Efter det gick jag tillbaka till rummet för att byta om till bikini och smörja in mig med solkräm. Sen solade och badade jag typ hela dagen. Har haft solkräm med solskyddsfaktor 50 för att inte bränna mig men har fått lite färg skulle jag säga. Runt 4/5 tränade jag lite, HATAR att träna när jag är på semester för jag vill bara chilla och ta det lugnt. Men det är all inclusive vilket betyder att man äter o dricker en hel del...(mest onyttigt hehe), så vill gärna röra på mig lite för annars kommer jag nog inte må så bra i slutet av veckan. Sen fixade jag iordning mig inför middagen och chillade lite vid stranden. Sen va det dags för middagen, vi käkade buffé och satt där ett tag. Efter middagen gick vi på någon show på hotellet och nu är jag tillbaka på rummet. Är jättenöjd med hotellet, bra pooler och strand, god mat och trevlig personal mm. Klockan är halv 11 nu och ska försöka lägga mig om 1 h så jag är pigg imorgon.

Juste.. min kamera på mobilen är förstörd så det kommer nog vara lite brist på bilder då jag bara kan ta bild genom framkameran eller om jag lånar mammas mobil, måste verkligen fixa kameran när jag kommer hem. Aja hoppas det går bra ändå.
Puss

Hej alla, just nu sitter jag på planet som snart ska upp i luften. Är lite smått rädd men det kommer gå bra.
Igår åkte jag hem från landet runt 5 och fick skjuts av våra gäster in till söder o tog sen tunnelbanan till Ropsten. Där mötte jag upp Cecilia och vi handlade middag. Sen drog vi hem till mig och Cecilia drog o några fler kom över. Vid 9 gick vi ut och träffade några, sen drog jag snabbt hem igen för att byta om o fixa mig. Då hämtade Cecilia, Fanny och Fellan upp mig och vi drog till Maxwell. Efter det drog jag och några hem till Fanny o sov. Hade en jättebra kväll. Vaknade imorse, käkade frukost och fick skjuts hem av Lucas vid 1. Då käkade jag, packade det sista o drog till Arlanda.

Hej alla, nu är det sommar och många reser bort. Imorgon åker jag till Turkiet och det betyder många timmar på flyget. Jag tycker personligen att det inte är så jätte kul att flyga. Får ont i öronen, tycker att det är obehagligt att starta o landa och själva känslan att vara så högt upp i luften. Det kan även lätt bli långtråkigt på planet/i bilen så därför tänkte jag ge lite förslag på saker att göra.

* Lyssna på musik/ljudbok
* Sov - att sova på planet kan vara svårt men tiden bara flyger förbi och det är typ det enda jag gör när jag åker flygplan
* Plugga - under sommaren kanske det inte är så passande men om man åker på tex höstlovet så passar det så slipper man göra det sen.
* Kolla på film/serie
* Spela på mobilen - jag brukar inte tycka om att spela på mobilen men det kan vara bra om man har tråkigt på planet.
* Lekar - om du reser med flera eller åker flera i bilen kan kan leka "pratlekar" tex olika ordlekar som att man ska komma på så många ord på en viss bokstav tex
* Läs en bok - även fast du kanske är som jag, hatar att läsa, så kan det vara rätt skönt och tidsfördrivande
* Spela sällskapsspel/kortspel
* Läs tidningar
* Korsord, måla/rita

Puss

Hoppas alla får en jätte bra midsommar,