Nya inlägg

Min fina mamma!

Sitter nu i soffan med min stora familj, myser med tvillingarna och bara njuter. Ledig i två dagar så passade på att åka till kusten innan helgjobb står på schemat.

Imorgon ska vi fixa och dona med stugan, köket är nästan klart och är såååå fint verkligen. Fräsch och mysig stugkänsla!

Glöm inte att Shine of Sweden just nu har upp till 80% nedsänkt pris på utvalda produkter. Med rabattkoden SHOPPALOSS får ni även 40% på hela ert köp, inkl reavaror.

Massvis med fina smycken, både vår/sommar nyheter och produkter med nedsänkt pris.

- SKYNDA FYNDA -

Godmorgon beauties, allt bra med er?

Med mig är det toppen, ska om en stund göra mig iordning för jobbet - långdag idag, så borde starta dagen med en dunderfrulle... Men jag har ingen motivation till det över huvudtaget. För några månader sedan stod jag flitigt varje morgon och fixade med frukosten, gjorde egen müsli, fruktsallad, med mera. Varierade frukosten väldigt ofta. Nu däremot så tar jag lite yoghurt och färdigköpt müsli VARJE morgon... knappt ätit något annat på morgonen sedan jag kom hem från Asien, haha.

Har ni tips på lite goda frukostar så släng iväg en kommentar, uppskattar all hjälp!

Godmorgon fina ni, haft en bra helg?

Vaknade upp i lägenheten och vill bara tillbaka till Mallorca nununu. Hade verkligen världens mysigaste weekend med mitt hjärta!

Ska snart åka ut till mammi, vi ska ut och springa (ja ni hörde rätt)... vet inte hur detta ska gå men behöver komma igång så är är skönt att börja med någon. Efter det äta lite lunch och sen ska jag hem och planera lite saker, ledig idag så ska fixa och dona.

Ha en fin dag!

Startade gårdagen med en drömfrukost. Frukt, yoghurt, müsli och kaffe - tro det eller ej men Robert beställde in en carbonara till frukost... vi har inte riktigt samma matrutiner, haha!

Vi hyrde sedan en moppe för att åka runt och se lite mer av Mallorca, var SÅ mysigt. Åkte till en helt fantastisk by omringad av citronträd, fina utsiktsplatser och mysiga små stränder.

Avslutade sedan med ett dopp i poolen och lite lemonad med godingen på bilden! Senare åkte vi in till Palma för att äta på en mysig restaurang i en gränd, inte hunnit föra över bilderna än men ska visa er - är kär!

Nu är vi hemma i Sverige, ätit lite grillat hos mamma & pappa - vilket väder Sverige bjuder på!! Blir annars en lugn kväll, så härligt. Ni är mer än välkomna till Sverige värmen & solen.

Vi hörs senare, puss & kram!

Topp - H&M // Jeans - ASOS // Klackar - H&M // Väska - Michael Kors // Örhängen - Forever21 // Solglasögon - NA-KD

- Godmorgon finisar -

Nyvaken efter en kväll ute igår, som för övrigt var SÅÅ rolig! Åt en mysig middag och därefter ett litet varv ute, när klockan närmade sig 3 åkte vi hemåt.

Idag var tanken att vi skulle åka in till Palma och ta ett mysigt tåg till Port de soller, men vi får se om vi orkar detta eller om det blir en dag vid poolen.

Ha en fin dag!

- som rubriken lyder, så KÄR i vårt hotell. Så ljust, fint & mysigt -

Kom precis hem från en dag i Illetes tillsammans med min kusin, hennes kille Oliver och hans familj. Strosade på stranden, åt en god lunch och njöt av solen.

Ikväll står det lite drinkar på menyn tillsammans med gänget från idag, härligt! & får användning för klackarna som jag bara skulle ha med trots ett handbagage på 10 kg... puuh!

- yesterday's outfit -
Dress - Zara // Sunglasses - ASOS // Bracelet - Lily & Rose // Bag - Lagerhaus

Igårkväll åkte vi in till Palma stad (vi bor lite utanför), vi strosade runt i fina gränder och åt en supergod middag.

DESTINATION - PALMA

Överraskningen är avslöjad, igår gick planet till... Mallorca!

Vi checkade in på Hotel Zhero vid lunchtid, fick varsin Cava vid poolen och bara njöt. Hotellet är SÅ mysigt, vitt och fräscht överallt. Ett litet boutiquehotell, passar mig perfekt i smaken.

Tycker verkligen H&M har fått in fina bikinis och baddräkter. Både de ni ser ovan men också simpla svarta badräkter med tunna band, nudefärgade bikinis och härliga sommarplagg - thumbs up!!