Hej igen hörni!

Hoppas allt är bra med er!
I lördags var mamma, pappa, syster, svåger, Niklas och jag iväg till Bromma och Bodyflight! Niklas och svågern Adde fick en flygning av mamma och pappa i julklapp förra julen och nu förns fick vi till en flygning!

Man flyger i 200 km/h som ska simulera ett fallskärmshopp. Och d såg så jäävla kul ut! 😍 Tydligen var det fruktansvärt roligt! Jag skulle gärna testa att flyga, och jag tror jag ska boka till mig och syrran till julklapp kanske 😉

Igår var det kvällsfiske som gällde! Riktigt skitfiske om jag ska vara ärlig! Niklas fick 4 st små borrar och jag fick inte en endaste fisk! Men åh andra sidan var det alldeles spegelblankt på vattnet, solnedgång och vindstilla! Så himla fint!

Idag har vi varit hos mamma och pappa hela dagen, från kl 10 på morgonen. Vi håller på att måla om deras hus! Det kommer bli skitsnyggt! Det blir en mörkgrå färg, den ser typ svart ut på bilden men den är ljusare än så! Vi gjorde garaget idag, så någon annan helg ska vi måla huset!

Fiske ikväll efter jobbet!
Jag vann med hela 9st fiskar på dropshot! Det är en ny metod vi har börjat fiska med och d fungerar för bra för att vara sant! I söndags drog vi upp 40 st fiskar tillsammans (3pers). Lite sämre fiske idag, dock har d vart ganska varmt idag!

Det känns iallafall riktigt bra att vinna över två riktigt kunniga fiskekillar idag 💪

Hej på er! Idag har varit en tung dag! Planeringsdag från 8.00-17.00! Att sitta och prata & planera en hel dag när man har koncentrationssvårigheter! Imorgon är det föreläsning och sen tillbaka och planera!

Det jag tänkte på idag när jag dagdrömde mig bort en stund i planeringen var att jag vill göra om så mycket hemma! Jag vill köpa en stor vit byrå i hallen, byta ut alla möbler från svarta till vita. Jag vill få det mer stilrent med tavlor, snygga ljus och grönska. Vi har kommit en bra bit på vägen, men jag är fortfarande inte heelt nöjd ... speciellt dedär med svarta möblerna.
Allt tar sin tid och man kan inte byta ut alla möbler över en natt eftersom d kostar pengar ... men en dag hoppas jag att vi kommer vara helt nöjda!

Nya naglar och som en ny människa! Mamma och jag åkte igår och fixade naglarna fina! Mamma fixar ju sina naglar var tredje vecka, men jag gör inte d! Jag jobbar ju med barn och då är d ganska opraktiskt att ja långa naglar. Jag kanske fixar mina naglar några gånger i halvåret, och d räcker! Då blir jag extra glad när jag väl fixar dem! 😄

Kl 10.00 imorse åkte jag och Niklas till mamma och pappa och åt en brakfrukost! Adde och Erica var också där! D va såå himla mysigt! Vi satt en lång stund och bara åt, pratade och mös.

Vi ska äta middag tillsammans också, grillat serveras d! Så mysigt!

IDAG ÄR DE FREDAG, YEEY!

Dagen började med att kliva ur sängen 05.00 för att åka till jobbet! Jag slutar kl 13.00 så jag har en väldigt soft dag faktiskt!

Efter jobbet åker jag hem, städar, handlar och sen blir d fredagsmys hemma! Helgen består av middag hos päronen och fika med svärmor! Sen får vi se vad som händer 😃

Tiden går så långsamt efter semestern! Dagarna går i slowmotion! Jag hoppas att de blir bättre när verksamheten rullar igång och man får fokusera på något!

Jag är på jobbet idag till kl 17.00, sen ska jag hem och sovaa 🙌

D blev ett snabbt inlägg, måste jobba!

Igår va jag och Niklas ut med bådet efter att vi lämnat hundarna! De var strålande solsken, lite blåsigt men glittrande vatten! Så härligt verkligen! Jag verkligen älskar att vara ute på sjön och fiska! De är så frisk luft och ett sånt lugn på vattnet!

Idag är jag på jobbet. Nu har verkligheten börjat och nu blir det ingen vila på ett Bra tag!

Här kommer en massa bilder från när jag och mamma tog en tripp till Jönköping och sedan Ullared! Vi bodde på ett hotell mitt i Jönköping två nätter. När vi kom dit åt vi en god middag ute på piren i solskenet!

Dag 2 gick vi upp 04.30 på morgonen för att göra oss iordning och åka till Ullared & Gekås! Jag var så sjukt trött att jag bara ville spy, men det gick över efter att vi började åka och jag fick sova en stund i bilen!

Jag och mamma var inne på Gekås i ca 8 timmar och vi hade så himla mysigt verkligen! Det var lugnt med folk och det var en lugn och skön stämning i varuhuset! Vi hade mat och fika pauser och tog det lugnt!
När vi kom tillbaka till hotellet fräschade vi upp oss och gick ut på piren igen och åt en god middag!

Dag 3 åkte vi hem! Vi vaknade, åt frukost och sen gjorde vi oss iordning!

Tack mamma för en så himla mysig resa! Våra resor är bäst och det blir många goda skratt när vi är iväg! ♡