Höstlovet är äntligen här & det väntas en vecka med mycket slappande, fester & endel jobb & plugg. Nu i helgen rivstartade jag lovet med "Tjuvjakt" tillsammans med tjejerna i fredags och Halloweenfirande på Sliver i lördags. En extremt lyckad helg med andra ord & de jag har att tacka för det är mina underbara vänner som gör alla tillfällen 100% roligare! <333

Nu i helgen har jag, mamma, Felicia & Nusse varit i Stocholm. Vi kom dit igår på förmiddagen, shoppade, käkade god mat på kvällen & besökte Mall of Scandinavia idag. Nu är vi påväg hem med en lite tommare plånbok men en allt fullare garderob & mage ;))

Middag på mysiga Primo ciao ciao.

En lyxig frulle på hotellet♡

Några härliga bilder från Naturhistoriska Museet♡

Igår drog jag till Stockholm med klassen. Vi var på fotografiska museet, i riksdagen & så hann vi självklart med lite shopping ;D Natten har vi spenderat på Bosön & idag väntas föreläsning, ännu ett museum besök & Cosmonova!

Nu är så gott som allt det jag hamnade efter med i skolan i samband med resan till Kreta ikapp-jobbat & jag är tillbaka i rutinerna & vardagen igen, vilket är otroligt skönt! Det är helt sjukt egentligen hur mycket man hamnar efter i skolan bara genom att vara borta en vecka... men med lite vilja & prioriteringar går det ju såklart att komma ikapp ganska smidigt. ;)

Här kommer ytterligare några bilder från Kreta. Kram ♡

Idag sprang jag & pappa en liten sväng på morgonen & därefter har det bara varit strandhäng hela dagen. Nu ska vi ut för att ta oss något att äta & sedan försöka hitta en bar där man kan se kvällens fotbollsmatch!

Kvällens middag på hotellets restaurang.

Ikväll åkte vi in en sväng till Chania, där vi käkade, shoppade & strosade omkring på de mysiga gränderna vid hamnen.