Jag KUNDE ju inte hålla mig!!! Först var jag ute och gick längst stranden men efter en timme sneddade jag in mot affärerna... Jag har under hela resan köpt billiga och fula solglasögon som gått sönder eller blivit borttappade så nu var jag sugen på att köpa ett riktigt par som jag tycker om!! SÅ idag hittade jag dom där som bara sa KÖP OSS! Så då gjorde jag det :)))

Sen har mina tights som jag tog med mig hemifrån blivit helt slappa och trasiga så det var dags att köpa ett par nya!

Gick även en sväng på ZARA och jag hittade ca sju plagg jag hade köpt om jag hade pengar så jag lämnade omklädningsrummet med en tår i ögat! Men jag kände att jag MÅSTE HÅLLA MIG!!

Med ynka 18 dagar kvar på vår fem månaders långa resa börjar mitt bankkonto eka tomt 💸 Sen har vi ju sparat det bästa till sist så vi försöker hålla på de pengar vi har kvar. Det är alltså förklaringen på varför jag inte bloggar så mycket här i Miami. Vi håller oss till saker som är gratis så som sola, bada och promenera och det är tråkigt att blogga om samma sak i varje inlägg tycker jag!

HEEEEJ!!!!
Nu är vi på Miami Beach och ska vara här i hela två veckor. Vi ska bada, sola, kolla på människor och förhoppningsvis börja gå lite promenader igen då vi helt kom av oss med det. Sen ska vi såklart bara NJUTA av att få vara här!! Miami har ingen av oss besökt tidigare så nu är man sådär härligt nyfiken 😁

Efter två flyg och en lång bussresan var vi äntligen framme i Jacksonville! Hit åkte vi för att kolla på golftävlingen i rubriken!! Superkul tyckte Viktor såklart, mindre kul tyckte jag då jag inte visste vem någon var... Men bra träning blev det! Nästan tre mil lyckades vi gå fram och tillbaka för att hinna se olika spelare 🏌🏽

Nöjda åker vi nu hem till vårt hostel och imorgon åker vi till Miami Beach 🌊

Några få mobilbilder då man inte fick ta med kamera in.

Vid 14 tiden tog vi sedan en Uber ner till Venice Beach!!! Jag är såååå kär i det stället! Det är så mycket märkligt folk där så det bästa man kan göra är att sätta sig på en restaurang och bara stirra på folk, bästa som finns ju 😁🥂

Det här var ju egentligen bara en mellanlandning så det var därför vi jäktat oss genom två slätten på samma dag. Men nu sitter vi på flygplatsen och snart åker vi vidare till Miami 🌴

Igår kväll anlände vi till vårt hostel mitt på Walk of fame i Hollywood!!! Trötta efter 11 timmars flygning slocknade vi vid 19 och vaknade sedan vid 23 och kunde inte somna om förrän 04..... Men vid tio imorse var vi redo för en halv dag i Hollywood!!!

Jag har inte uppdaterat er så mycket då vi gjort samma sak varje dag!! Sola, bada, äta, sova ☀️🐳 Det var vad vi behövde helt enkelt. Men idag ska vi åka vidare till USA!!!!!!!!!🇺🇸

Idag innan frukost tog jag en promenad på stranden och fick sällskap av den här 🐶 Han stannade och väntade varje gång jag hamnade lite efter haha. Vädret idag var UNDERBART! Vi hade läst innan att det skulle regna hela veckan så idag tog vi vara på solens alla strålar ☀️

På onsdagskvällen kom en tjej och frågade runt på vårt hostel om några ville vara statister i en serie som skulle spelas in på en båt dagen efter. Jag skrev upp både mig och Viktor för jag tyckte det lät som en rolig grej plus att vi skulle få drygt 600:- var för det!

Så klockan 07.00 på torsdagsmorgonen hämtade dom upp oss och några fler och körde oss till "costume". Temat var typ LA stylish/pool party 🐳 Efter det lekte vi kändisar hela dagen lång på en kryssningsbåt i fruktansvärd hetta ☀️

Summan av kardemumman som Clara brukar säga så vet jag inte om jobbet som skådespelare är så kul som det låter! Att filma en och samma scen hela dagen men från olika vinklar är inte ASKUL!

Vi fick inte ta några bilder vid inspelningen SÅKLART så jag har inte så mycket att bjuda på..

Hittade några bilder dom jag tagit dom sista dagarna på Nya Zeeland som jag inte delat med mig av. Såååååååå himla fint!