Så var man tillbaka i Sverige, regn, 4 grader, högar med tvätt och imorgon är det jobb. Och så jobbigt tycker jag ändå inte det är. Är superspänd på att se hur det ser ut på jobbet imorgon!

Idag har jag varit ledig så blev frukost med min mamma och syster som jag har saknat så himla mycket, massa tvätt som sagt och även lite ost, kex och vin med världens bästa nicco!

Lite bilder från sista dagarna i Miami! Bodde på ett så himla fint hotell i south beach. Älskar detta stället och art deco distict var det bästa på hela resan.

Och så var det alla hjärtans dag och vi sover vår sista natt här i Cape coral inatt. Idag har verkligen varit en go dag. Vi har varit och shoppat, inne på Victoria seacret sa pojken att jag fick köpa vad jag ville som en alla hjärtansdag present <3
Sen blev det lunch på favorit stället som vi åt på även i igår. Idag testade jag deras fisk tacco!! Mums!

Sen har vi ätit plock, myst och åkt ut med kanoten.
Imorgon åker vi vidare till key west!

Här höll jag fortfarande på att skriva men nu, nu är jag äntligen klar. Hade jag den dör lättnadskänslan? Neee jag är egentligen inte helt nöjd, hade jag varit hemma hade jag aldrig skickat in det men nu ville jag bara bli av med det.

Idag blir det en heldag ute. Ska ta båten över till en ö och bara sola och bada, så skönt.

Dagarna här verkligen springer iväg. Igår var Vi på en fantastisk strand med kritvit mjuk sand. Har också lyckats få mig en ordentlig bränna i ansiktet (kikar en kokt insjökräfta...). Och förutom vår härliga mexikanska kväll i huset igår så har vi idag varit i everglades och åkte airboat! Så jäkla häftigt var det. Såg massor av krokodiler (dock inte under båtturen). Sen blev det även ett stopp i Naples där vi gick ut på piren och såg delfiner. Åt även bland den godaste pastan jag ätit!

Detta var ett mycket bättre besök än krokodiler om du frågar mig

Eftersom jag har inlämning på måndag (svensk tid) så blev det att ta med plugget på resan, jag försöker helt enkelt göra det bästa av situationen. Börjar jag få lite panik för att jag dragit ut på det? Njaa jag borde säga ja då jag har mer än halva uppgiften kvar, men jag känner mig för harmonisk för att stressa. Det kan också vara rödvinet som för det. I vilket fall!

Idag har här iaf shoppats. Fick inte med mig mycket mer än ett sett Calvin Klein underkläder och ett par Nike skor, men jag är glad för det, vi har ju ändå Miami kvar! Till lunch blev det fords garage burgare!

Här flyter tiden minst sagt på. Igår var vi på stranden och herre jisses vad varm det var!
Äter gott, dricker minst lika gott och njuter av livet.
Idag fyller Jill år vilket firas med brunch och champagne. Idag ska vi till en speciell strand som är fylld med snäckor.

Så var vi äntligen framme! Kommer bli ett mycket bättre inlägg senare med flyg osv. Just nu är vi på ett hotell i Miami, ska köra omkring lite idag och vänta in Emma som landar vid 16, då åker vi till huset vi ska bo i i Cape coral.

Och så var det snart dags. Efter jobbet idag så har jag bara packat, städat (för det sista jag vill är att komma hem till ett smutsigt och rörigt hem!), ätit pizza och duschat, fixat naglarna osv! Nu har jag krupit ner i en nybäddad säng och ska försöka få skrivit lite på mitt arbete innan jag låter mig sova. Har satt klockan på 03.40... så får vi se om jag kommer upp!