Flygningen till Frankfurt gick bra, dessutom hade vi fyra tomma säten bredvid oss så mamma kunde flytta dit och ha alla för sig själv!

Vi ska boarda om 10 minuter dock står det ett plan till Portugal där så det lär bli försenat!

Igår var vi återigen på clearwater beach mycket fint!

Just nu står vi och har packat ihop det sista och ska gå och checka ut! Vi ska spendera lite tid i stan innan vi åker till flygplatsen!

Igår var vi vid Clearwater beach på förmiddagen vilket var extremt varmt men mycket sol fick vi! Även nytt rekord på delfinskådning då Jonatan lyckades se en delfin som senare var inom 50meters avstånd ifrån oss när vi var i vattnet!

Även imorse lyckades vi se delfiner tack vare pappa! Bilden på delfinerna är från imorse och den andra bilden ifrån parkeringen vid vårat hotell igår kväll!

Nu ska vi återigen bege oss till clearwater beach för att en sista gång ligga på stranden innan vi åker hem imorgon!

Vi har nu anlänt till Tampa Bay och har sovit första natten här! Igår shoppade vi lite och åt middag på en italiensk resturang.

Idag ska vi åka till stranden och sen får vi se vad vädret tycker att vi ska göra!

Idag har vi spenderat sista dagen i Cape Coral och ska snart sätta oss och spela sista kortspelet på våran baksida! Imorse sa vi hejdå till Laila som varit här i ungefär en vecka!

Imorgon åker vi till Tampa där vi ska spendera våra sista tre nätter här i USA!

Igår vart det sol på förmiddagen och shopping på eftermiddagen i ett litet åskit väder!

Idag åkte vi till Bonita Beach och solade! På vägen dit såg vi massa stora och coola hus, så nu har jag och Laila valt vart vi ska bo! Det var även en väldigt händelserik utflykt i djurväg då det skådades både sjökossor, delfiner, manet, levande snäcka och råttor. Nu när vi sitter i våran tiki bar så fick vi även se lite sköldpaddor simma i kanalen. Vi har även haft en stor leguan som suttit lite överallt runt omkring oss, som i förgår ramlade i vattnet och sedan dess har vi inte sett honom:( däremot sitter det nu en ny lite mindre leguan på grannbryggan just nu!

Vi njuter utav våra sista dagar här nu!

Första bilden är en bild ifrån gårdagens kvällsbad!

Idag åkte vi till Sanibel Island, dock lade vi oss i ett myrbo så det blev stående solande idag! Laila är också glad för hon fick se en bebis Sköldpadda påväg ut till havs (tyvärr utan bildbevis).

Igår kom Laila hit och stannar med oss under tiden vi är i Cape Coral!
Just nu ligger vi vid poolen och njuter utav solen! Några mer dagsplaner vet jag inte om vi har men det får vi se sen!

Nu har vi sovit första natten i Cape Coral, huset är väldigt stort och barnen har egna sovrum! Bild på poolen återkommer vi med då jag inte kan lägga in flera bilder i inlägget! Pool killen har varit/ är här nu under morgonen! Snart ska vi ut till poolen och bara ha en lugn dag!

Igår var det heldag på stranden som gällde från efter frukost tills vi skulle göra oss i ordning för middag!

Innan middagen så ville jag åka till north beach för att dem spelade in delar utav den nya baywatch filmen där och Jag tyckte att mina kläder passade in där!

Sedan bar det av mot hard rock café och efter lite omläggningar utav vägar så kom vi fram. Maten var väldigt god men det var väldigt mycket!

Dagen avslutades med glass(för barnen) innan vi åkte hem!