Då är alla resväskor packade och inpackade i bilen. Vi var lite nervösa för att vi skulle behöva köra två gånger till flygplatsen. Men nej det behövde vi inte, vi fick plats. Om tre timmar börjar vår resa hem. Det är lite blandade känslor. Vi har haft tre helt fantastiska veckor tillsammans. Men jag saknar allt hemma, familjen, våra hundar, huset etc. Puss

Sista dagen utnyttjar vi för fullt. Vi ställde klockan för i morse skulle Richard ha surf lektion. Han var jätteduktig, inte lätt att stå på en bräda. Vi andra tittade på och lekte i sanden. Det var en härlig morgon. Sedan åkte vi till uss navy för att titta på krigsflygplan. Sist åkte vi till San Diego zoo, där spenderade vi många timmar. En sista underbar dag.

Idag har vi besökt ett vattenland här i San Diego. Richard och barnen sprang runt och åkte olika rutschkanor medan jag ville sola. Vi var där i ett par timmar. Vi hade fika med oss först fick vi inte ta den med oss in utan man skulle handla allt därinne. Men vi förklarade att vi behövde glutenfri mat, då ändrade de sig och vi fick ta med vår mat in. Det här med gluten tar mycket energi ibland.
Efter att vi hade varit där i ett par timmar åkte vi till en ny outlet vid den mexikanska gränsen och shoppade lite.

Idag har vi besökt Seaworld. Det var helt fantastiskt att se vad djuren kunde göra för konster. Vår favorit var sjölejon och delfinerna. Nu börjar jag längta hem till mina djur. Vi trivs jättebra men åh vad jag längtar och saknar mina djur❤️

Äntligen har jag hamnat i sängen. Sista natten i Las Vegas var jättesvårt att somna, för grannen på hotellrummet hade fest. De firade tydligen sin nationaldag. De var lite väl på lyran för att tänka klart att det inte var 4 juli än. De skrek och var glada och helt plötsligt så blev de sura och skulle be varandra om ursäkt. Ja, det var en cirkus i natt.
Väl framme i San Diego i vårt hotellrum så blir Richard förbannad för han hade bokat ett dubbelrum med två sängar. Vi fick två sängar men mer plats än så finns inte. Så vi får knappt plats i rummet vi alla fyra med packning. Det känns som inte stötta golv leken. Men men vi ska ju inte sitta på rummet hela dagarna utan våra dagar är fullbokade som de är.

Nu säger vi hej då till Las Vegas och kör vidare till San Diego. När vi kom ner till garaget hos uthyrningsfirman för vår bil så sa dom bara - välj vilken bil ni vill ha.

Vi åkte ut till ett stort shoppingcenter där det var massor med rea. Vi handlade så mycket så vi behövde köpa en till resväska. Fast vi skulle ändå köpa en till men i och med vi reser vidare i morgon kunde vi inte vänta längre. Vi åt goda glassar under pauserna.

Vi har badat lite under förmiddagen. Vi har en pool på 5 våningen och en på 38 våningen. Strax ska vi gå ut och äta för att sedan åka en buss som hotellet står för, till en liten shopping tur. I morgon åker vi till San Diego, det är vårt sista stopp.

Efter 10 år som gifta ville vi förnya våra löften, för att fira vår kärlek. Vår tanke ifrån början var att gifta oss i Las Vegas. Men det blev inte så för 10 år sedan. Istället förnyade vi våra löften tillsammans med barnen som blev våra vittnen. En mycket speciell dag❤️❤️❤️

Vi har gått runt lite i Las Vegas. Mycket bling bling överallt, tv skärmar med musik och reklam, Elvis som sjunger, nästan hel nakna kvinnor. (Ja, Richard trivs). I morse tog vi en buss ut till en stor mataffär och handlade. Hotellet stod för bussen, vi fick en timme på oss att handla sedan hämtade bussen upp oss. Nu har det börjat att regna och åska till hela Las Vegas förtjusning. Det är så varmt att man behöver ha vatten med sig hela tiden.