Hej alle sammen!

denne gang gik turen til Rom.

Vi havde været i Rom i et par dage, da vi endelig kom på vores shopping tur. Vi havde glædet os til at komme afsted, og havde været inde i en del butikker. Vi skulle ind i Gucci butikken for at købe en gave til vores kære veninde. Vi havde betalt den, og var på vej ud af butikken. Vi havde egentlig ikke opdaget noget i starten. Vi var glade, og glædede os til at give vores veninde Camilla hendes længe ønskede gave, så der gik noget tid før det gik op for os at vores pose var tom. Vi vidste i samme øjeblik, at vi var blevet bestjålet. Vi skyndte os tilbage til Gucci butikken, vi fortalte dem om hvad der var sket. At vi var blevet røvet på vej ud fra butikken. Vi kiggede på overvågningen sammen med en af de ansatte. Vi så på overvågningen, at det var en 50 årig mand (efter vores mening) de fik ikke fat på ham, mens vi var dernede. Vi mistede en del penge, men vi har lært af vores lektie, at vi næste gang passer bedere på vores ting.

Turen til Rom, blev ikke som forventet. Men ellers var det en super hyggelig tur, byen var fantastisk.

Hej allesammen, denne gang gik turen til Agistri i Grækenland. Vi ankom efter en 4 timers flyvetur en søndag aften. Vi var trætte efter turen, men fik kommet ud og udforsket byens natteliv. Næste dag var vi friske, og klar på en spændene dag. Vi tog ud og snorklede i det smukke græske hav. Det er noget alle burde opleve. De græske mennesker nede på stranden, var utrolig venlige og hjalp da Filippa skar sit ben på en klippe.

En morgen vandrede vi øen rundt, efter at have spist morgenmad på hotellet. Vi blev gode venner med bartenderen i løbet af ugen, som derefter endte med at give os gratis drinks de sidste par dage. Vi havde fundet en lokal sejltur, hvor du så delefiner og svømmede med dem.