Hej! Är nu tillbaka än en gång men nu är det för fan nya tag vill komma igång med det. Ligger just nu i hotel säng i Stockholm. Åkte upp med en kompis i morse och stannar till lördag. Tåget gick vid sex i morse så vi var framme redan nio och vi hade tur vi kunde checka in så fort vi kom till hotellet. Sedan begav vi oss till mall of Scandinavia. Läget på hotellet är verkligen så bra direkt buss till mall of Scandinavia en och en halv km till gallerian och två hållplatser med tunnelbanan till centralen.
Men det blev en del shopping gjord i alla fall. Kontot känns lite tomt nu men jag betala ju hotellet också så det kanske inte är så konstigt. Påväg tillbaka till hotellet köpte vi med oss lite snacks och vid middagstid gick vi ca 50 meter och köpte en pizza att dela på. Båda var super trötta så det passa bra. Efteråt tog vi varsin drink i hotell baren. Den var ok inte super men det funka. Nu är det dags att sova i morgon hotell frukost hörs<3

Hej! Måndag igen och ny vecka. Jag var två lektioner i skolan i morse åkte sedan hem kände mig febrig och allmänt skit dålig. Har blivit sjuk alltså både min syster och hon jag jobbar med var sjuka förra veckan så nu är det min tur. I morgon har jag i alla fall sovmorgon ska skita i första lektionen på morgonen då vi har haft redovisningar och några grupper var inte klara till förra veckan så dom ska redovisa i morgon. Jag känner inte för att lyssna på dom en lektion till så börjar 9:20 istället för 8. Men nu ska jag försöka äta nått hörs<3

Tisdag: Sovmorgon, skola, banken

Onsdag: Skola och sedan jobb ska försöka hinna köpa nya stallskor

Torsdag: Skola sen får vi se förhoppningsvis frisören

Fredag: Skola sedan kommer mormor

Lördag: HÖGSKOLEPROVET!!!

Söndag: Mormor är kvar så blir en dag med familjen

Jobba i lördags och solen lyste mysig dag <3

Hej! Jag hoppas ni hade en bra dag igår själv hade jag en så givande dag. Gick upp fyra på morgonen och flög upp till Arlanda med Erika. Åkte vidare med taxi till konferensen. Där var vi på bankonferans med vd:ar, sportchefer och så vidare från travbanor från hela sverige. Vi var totalt tjugo ungdomar som representera de unga ifrån travet. Vi diskutera målsättning och tillväga gångssätt i mindre grupper för att senare på eftermiddagen rikta in oss i fyra större grupper som satt själva runt om i slottet och diskutera/ lyssna på föreläsningar om olika saker. Vi blev med i bland sportdelen. Vid fyra sluta då åkte vi till Arlanda åt lite sen gick planet vid sex så var hemma ungefär åtta igår. Men en super bra och interessant dag.

Idag ska jag till skolan lite tillbaka till verkligheten känns som jag varit borta en vecka men det är bara en dag. Har bland annat matte prov idag. Efter skolan får jag se vad jag gör kanske åker till Åby en sväng är ponnykval men vi får se. Vi hörs i eftermiddag<3

Hej! Måndag nu igen och ny vecka. Jag var i skolan ett par lektioner men hade ont i magen så gick hem efter ungefär halva dagen. Så är hemma och äter lunch börjar kännas lite bättre i magen så orkar nog jobba sen. Ska hjälpa till och ta in hästarna så åker hemifrån vid fyra så är jag nog hemma vid åtta igen sen. Resten av veckan ser ut såhär

Tisdag: skola, sen plugga och kanske träna
Onsdag: åker upp till ungdomsträff ovanför Stockholm. För travet alltså så åker tidigt på morgonen men kommer hem i hyfsad tid sen på kvällen.
Torsdag: skola sen träna kanske åker till körskolan och hälsar på
Fredag: skola och lunch med en kompis kanske träffa en annan kompis senare
Lördag: vet inte på dagen och sen familje middag på kvällen
Söndag: gymma sen inga planer