Hej på er! Det är redan lördag och 1 dag kvar (!!) innan skolan börjar igen, inge något jag direkt längtar efter. Vi har mycket i skolan nu efter livet och nationella proven kommer ju snart börja också. Men just nu vill jag bara leva i denna veckan som jag haft om igen. Mitt lov och skidresan har varit så sjukt kul så att jag till och med är deppig över att jag är hemma haha. Det har varit så mysigt och vara där utan föräldrar och bo i en egen lägenhet och bara göra lite som man vill.

Men men, idag är det lördag och jag har fram tills nu tränat och pluggat litegrann. Åkte ner till gymmet en halv timme efter jag hade vaknat och gick då på ett yoga pass. Älskar att yoga på morgonen innan frukost.
Nu har jag precis ätit en omelett till lunch och ska snart gå ner till gymmet igen för att cykling intervall pass och styrka. Planerna ikväll är att äta middag med familjen och sen åka iväg och träffa mina kompisar, Linn och Ebba som jag inte sätt på 1 vecka. Långt tid eftersom att vi annars ses inprincip varje dag.

Bilder från våran hemresa som tog ca 15 timmar... Åkte vid 18 och kom hem vid halv 10, 2 tåg och 2 bussar. Tack Gud att den resan är över!

Hejj! Vi sitter just nu och har lunchpaus och har precis ätit upp. Idag på förmiddagen åkte vi på vemdalsskalet och inte i björnrike. Planerna var att vi skulle åka där hela dagen och äta i backen men det var inte jätte bra åkning där, så nu är vi hemma i våran lägenhet och ska antagligen snart åka ut i backen igen.

Här är lite bilder från idag och igår

...Var vi framme med tågen o bussarna i Vemdalen. Vi har en så sjukt fin lägenhet och det är även jätte nära Backen, mataffär och nära våra andra kompar som bor i en annan stuga. Ikväll har alla vi bara varit här hos oss och ätit godis och spelat lite kort. Imorgon är det första skiddagen och vi ska vara vid liftarna när de öppnar och hänga på låset, såklart!

Nu sitter vi på tåget påväg mot Vemdalen! Vi har lite mer än 7 timmar kvar och vi har åkt 4 timmar, its a long trip. Vi är i alla fall framme i Mora om ca 2 timmar och där ska vi byta till ett annat tåg och sen byta till buss.

Jag är i alla fall så sjukt taggad inför de här dagarna! Ska försöka uppdatera mycket!

Äntligen lov och äntligen ledighet! Och äntligen bara 2 dagar kvar tills jag och kompisarna åker upp och åker skidor! Jag har längtat efter detta så otroligt länge och har knappt kunnat sova på nätterna för att jag varit så exalterad! Vi ska i alla fall upp till Vemdalen och bo i egen stuga och bara ha det så bra! Vi ska åka tåg upp på söndag morgon och åker hem på torsdag kväll. Ska bli så himla mysigt! Så nu taggar vi skidåkning, varm choklad, afterski och ha sjukt kul!

Ikväll har jag i alla fall varit med vännerna och haft pre alla <3 dag middag. Vi lagad tacos och åt choklad och bara pratade!
Imorgon ska jag träna, packa till skidresan, har inte ens börjat... Sen ska vi ha släktmiddag för min syster som fyller år imorgon och jag och pappa ska även åka och köpa nytt underställ till mig.

Nu ska jag ta att sova, kram

Gick på cykling hiit för första gången idag. Har gått på cykling intervall innan och hiit var väldigt liknande men ändå ett lite annat upplägg. Körde även rygg och axlar innan passet.

Nu ligger jag i sängen och har precis pluggat klart. Har missat en del förhör och sånt för jag var borta lite förra veckan så imorgon har jag 3 förhör och sen ett prov på fredag. Men efter det är det lov, sååå skönt!!

Hej! Jag skriver detta samtidigt som jag kämpar att hålla ögonen öppna. Jag har inte sovit så bra de senaste nätterna som gör att jag är väldigt trött nu.

dagen har varit väldigt bra, slutade nämligen redan vid 10 över 11. Resten av klassen åkte iväg och åkte skridskor då men jag har fått problem med mina knän som göra att Jag inprincip inte kan göra något som överbelastar dom. Jag har haft problem med dom nu i nästan 3 veckor och det har inte läkt än, börjar bli väldigt less på det eftersom att jag inte kan gå på mina favoritpass på gymmet, träna speciellt mycket ben och inte dansa. Men det här är i alla fall något Jag lärt mig av efter som att jag själv belastat knäna på alla grit, crosstraining och step pass jag gått på den senaste tiden, + att jag har använt fel skor.

Men i alla fall åt jag lunch hemma och pluggade sedan i några timmar innan Jag tog moppen ner till gymmet. Sen senare på kvällen åkte jag även iväg till stallet för ett teoripass.

Nu ska Jag sova, puss och godnatt!