​Arkadaşlar bunla belki dalga geçiceksiniz gülüceksiniz ama benim meselem gerçekten ciddi bir konu çok büyük bir hata yaptım bu sırrımı en yakın arkadaşım ve annem biliyor annem ne zaman kavga etsek sürekli babama söylemekle beni tehdit ediyor evladı mıyım yoksa düşmanı mıyım belli değil kendimi kötü hissediyorum hep ağlıyorum kaçmak istiyorum evden kaçmak aslında kaçabilirim ama cesaret edemiyorum eve dönünce neler olur diye ve ayrıldıgım bir sevgilim var çok seviyorum onun da yanımda olmasını istiyorum ama bu durumu ona nasıl ulaştırabilirim bilmiyorum ne yapmalıyım lütfen fikirlerinizi söyleyin

Anlatilamayacak kadar buyuk bir hatami bu. Hatanin ne oldugunu soyleseydin daha iyi yorum yapardi insanlar... kacma evden kaçmak falan pisman olacagin seyler yapma bence. Disarda ne olacagin belli degil bir bayansin sonuçta.


Canım aynısını bende yaşadım çok kötüydüm evden gitmeyi deneme bence bende gitmek istedim ama cesaret edemedim çok kötü şeyler yaşadım tehdit istenmeme evden kovulma neler neler ama inan bişekilde düzeliyo sen bundan sonra annenle paylaşma her sırrını cidden aileye anlatilinca öyle oluyo yakın arkadaslarinla Paylaş ama Ailene bahsetme. Sabret dua et ailenle konuş bişekilde gitmek yerine çözüm ara gitsen bile dönüp dolasacagin yer Kürkçü dükkanı malesef


www.evdenkacmak.com 

Likes

Comments

Arkadaşlar artık okumak istemiyorum evden kaçıp yeni bir hayat kurmak istiyorum kendime sizce başarabilir miyim? Yaşım çok büyük değil buarada. Herşey üstüme üstüme geliyo dayanamıyorum artık!!!

Evden kaçmak ne olacağını söyleyeyim:

1 ihtimal

iyi bir adama denk gelebilirsin ve seni geri ailene getirebilir.


2. ihtimal

polise çocuğumuz kayıp ilanı verirler ve seni bulup yine eve getirirler.


3. ihtimal

bir erkek bulur kaçar evlenirsin iyi ya da kötü çıkar o şanşına kalır.


4. ihtimal

kandırılıp hayat kadını olup sokaklara kazandırılan yeni bir kişi olabilirsin ( ALLAH KORUSUN )


5. ihtimal

organ mafyası tarafından kandırılıp öldürülebilir ve b*k yoluna ölmüş olabilirsin.


6. 7. 8. diye uzatabilirim sendeki dert senin anne babanda olsa seve seve ders yaparlar, hayat sana güzel de senin haberin yok.


Kolay mı herğün çalışmak?

Kolay mı çalışıp çalışıp yine çocuğunu sevindiremek taksitlere yetişememek, hesap kitap yaparken uyuya kalmak..


sen hayatı masal kitaplarındaki gibi sanıyorsan yanılıyorsun 7 cüce falan yok öyle sana bakıcak, sonra prens gelecek falan...


Dersine çalış, sanalda çok dolanırsan böyle sıkılırsın

Hayat gerçekten çok zor mutlu olmayı öğrenmelisin küçük şeylerden sağlığının seni seven ailenin değerini bil saçma hayallerin peşinden koşmaktansa küçük seni mutlu edebilecek hayaller hayat düşün mutlu ol.

Salak salak konuşma millete meze ni olacaksın insan için en güvenli yer evi geçen haberlerdw oludum kız evden kaçıyor kızın iddasına göre onu bulan bipolis yardım ayağına kızı alıp tecavüz ediyor arrık swn düşün her el uzatan yatak odasına cekmek isteywcek. Evden Kaçmak

Ailenin destegi ve varlıgının olmadıgı bir hayatı napcaksın? Bence kır dizini otur evde gerek yok öyle kaçmaya ailen ne kadar kötü olursa olsun o senin ailen kötülük istemeyen insanlar bunu bidaha düşünmn

Asla yapma madem aclik parasizlik sorun deyil 3 gun hic bir sey yeme sadece su ic sabah evden cik aksam eve gel bakalim uc gunde hic acikmaz sokaklarda usumezsen sozlu tacize ugramazsan ozaman bikez daha dusun geriye donusu olmayan hatalar yapma sakin son pismanlik fayda etmez

www.evdenkacmak.com


Likes

Comments