Som rubriken lyder så rullar vi nu hemåt efter en supermysig liten semester!! Vi hamnade i Vindeln efter Lycksele, på en mysig liten camping vid Vindelälven. Tyvärr blev det lite sämre väder, regnade ganska mycket. Mellan regn ilen hann vi ut på lite upptäcktsfärder och promenader. Igår tog vi bilen in till Umeå. Var på Ikea, gick på stan och sen avslutade vi med att äta på pinchos. Såå jäkla gott!! När vi kom tillbaka till vagnen for vi ut och sprang en sväng. Duschade sen och myste i vagnen innan vi la oss. Imorse rullade vi från campingen runt halv 10 och nu är vi snart hemma! Borta bra men hemma bäst..

Nu blir det att packa om och städa vagnen innan vi rullar upp till benbryte imorgonkväll och är där över midsommar, skoj ska det bli!!

Imorse när vi vaknade åt vi frukost och sen styrde vi kosan mot djurparken här i Lycksele. Var faktiskt riktigt roligt!! Kollade när dom matade sälarna och såg massa andra söta djur. När vi kände oss klara for vi och åt buffé på en restaurang och det var riktigt mumsigt! Gick sen på lite affärer innan vi rullade tillbaka till husvagnen. Satt och njöt i solen en lång stund innan det började blåsa kallt. Tände grillen och tog en promenad. När vi kom tillbaka grillade vi god middag och myste på. Gick sen ännu en prommis och kikade lite på campingen, så himla fin den är!! Nu ligger vi nyduschade i sängen och mår väl!! Imorgon ska vi sova ut och sen får vi se vars vi styr kosan!

Nu har jag SEMESTER!! en hel vecka!! Haha så härligt. Idag efter jobbet packade jag och Oscar och runt 19 tiden rullade vi iväg på våran lilla minisemester!! Vi hade tänkt köra ungefär halvvägs till Lycksele men det slutade med att vi körde ändå dit! Så nu har vi checkat in på campingen, kikat runt lite och tagit oss en drink med lite chips till! Husvagnslivet är nu underbart!! Imorgon ska vi nog på djurparken, kika runt lite och bara mysa på.

Sen får vi se vars det bär av.. fortsättning följer!😃👍🏼

Gud vad jag älskar soliga dagar!! Imorse när jag vaknade for jag till mormor och morfar i stugan i Bredsel. De bjöd på kaffe och frukost i solen. Jag och mormor la oss i solen och mådde skönt. Morfar gjorde sen lunch, palt, mums! Solade sen en stund till innan jag rullade hemåt och sen mot jobbet. Nu har vi rast och snart ska vi köra sista rycket innan vi slutar.

Idag är det en regnig och grå dag. Jag är dunderförkyld men pallrade mig ändå till jobbet imorse.. ska kämpa till halv 4 sen hem och vila.

Trots förkylningen så har helgen varit superbra!! Kanonväder, roligt fiske och underbart sällskap. Vi har ätit god mat, grillat, spelat kubb och haft allmänt trevligt.

Hoppas ni också haft en bra helg!!

De senaste dagarna har vi fixat mycket i vagnen, solat i det härliga vädret, planterat blommor och hälsat på lite folk. Idag jobbar jag till halv 4 och sen tar vi husvagnen på kroken och rullar mot Tellejaur! Kommer bli hur roligt och mysigt som helst.

Ha en bra helg allihopa!

Redan onsdag idag!! Detta är iaf lite bilder från våran lediga måndag. Vi var till Piteå på dagen och handlade lite till husvagnen och sånt där tjafs. När vi sen kom hem kikade Johan förbi. Efter ett tag kom även Natalie. Vi for på byn en sväng och köpte jordgubbar. Åt det framför tv'n. Runt halv 11 hade dom farit hem så då la vi oss. Jobbade igår till halv 3, var med Melker, Sandra och Jennie ett tag innan jag åt middag hos Jim och Maria och sen gjorde jag inte så jäkla mycket eftersom jag hade en hemsk mest troligen spänningshuvudvärk. Gräsligt.

Har iaf nyss vaknat eftersom jag jobbar kväll idag. Så nu ska jag äta frukost sen ut i solen!!

Igårkväll när jag kom hem från jobbet möttes jag av finaste buketten i köket! Plötsligt händer det, haha!!

Imorse började jag 7 och det var riktigt jobbigt att lämna en sovande Oscar och två myskissar hemma.. nu jobbar jag till tolv, har en delad tur så börjar om 15.15.

Hoppas ni har en bra lördag!!

Redan fredag idag och jag längtar redan till måndag, haha hör ni så knäppt! Ska dessvärre jobba i helgen så var ju mindre kul. Ska nog gå bra ändå!

Igår på min lediga dag städade jag lägenheten, var på byn och solade och handlade lite och sen körde jag ett styrkepass här hemma innan Oscar kom hem och vi åt middag. Sen for jag på byn eftersom jag lovat Maria att gå modevisning. Gick bra ändå, trots lite regn, haha! Efter det for jag hem och då kom Natalie och hennes lillebror Viktor. Vi for och fiskade en sväng, men blåste så kallt så blev inte så länge. När dom sen for hem åkte vi till Olle som fyllde 18(!) igår! Han fick presenter och vi fikade. När vi sen kom hem igen blev det sängen ganska direkt.

Idag jobbar jag kväll så nu ska jag nog gå en promenad bara för att få lite frisk luft och mjuka upp mina stela ben som har hemsk träningsvärk. Bara hoppas att jag inte flyger iväg i blåsten..

Onsdag idag och det har varit en bra sådan. Jobbade till 16, for och solade och sen hem. Rökte röding till middag, äckligt gott, som vanligt. Efter middagen for vi förbi Jim och Maria där Emil och Elina var, surrade på ett tag. När vi kom hem sen borrade vi upp nyckelgömman, var verkligen på tiden! Sen for vi på byn och köpte glass, jag köpte en frozen, mums! Nu är vi hemma och resten av kvällen får vi se vad vi hittar på.

Igår var en segare dag, gjorde typ ingenting på kvällen tills jag fick ett ryck och bakade en paj. Ibland behöver jag baka för att komma på bättre tankar.

Imorgon är jag ledig och då har jag massor med saker jag tänkt göra, får se hur mycket jag hinner, hehe.

Kram

Fick även hem mina stronger tights idag som jag beställt, blev kär på direkten!