Lite bilder från dagarna som varit! I måndags var jag ju ledig på kvällen och hade så tur så det var sol när jag kom hem!! La mig på balkongen ett tag och bara mådde gott. Renbäddade även med våra nya sängkläder, så nu sover vi bland kaktusar, haha! Städade också lite. Tisdag och igår jobbade jag dubbelt så då gjorde jag inget speciellt. Lunchade med Emma på Ekbergs! Idag jobbar jag till 15.30 sen tar jag helg!! Jippi. Ikväll ska jag ha myskväll med Carro och Jenny och imorgon drar jag och Oscar vagnen till havsbadet i Piteå och PDOL!!!

Hoppas ni har det bra och så har alla en toppenhelg!! Ses i Piteå💃🏼💃🏼

Idag är det måndag och nu räknar jag dagarna tills på fredag då jag är ledig heeela helgen!! Wihoo. Igår efter jobbet for jag och Vilma till Bella och pratade om hennes bröllop, ska bli såå kul att få servera på deras fest. Fick även middag där, mums!! Efter det for jag upp till teuger där Oscar var. Vi badade i Jim och Marias nya spabad, riktigt härligt! For hem runt 21 och när vi kom hem fixa jag lite innan vi la oss. Har köpt en ny hatt/skohylla som jag monterat ihop och satt i hallen, blev faktiskt riktigt bra! Så det ska ni få se på bild sen.

Idag jobbar jag till halv 4 sen är jag ledig ikväll, underbart!!

Igår jobbade jag kväll så då tog jag det bara lugnt hos mormor och morfar. Städade husvagnen och sen gjorde jag och mormor supergoda våfflor, hon är så bra på att få dom sådär frasiga. Jobbkvällen gick bra och sen for jag upp till bredsel igen. Åt lite popcorn och tog det lugnt innan vi la oss. Idag jobbar jag till halv 4 sen far jag upp till hotellet och jobbar.

Kram

Igår jobbade jag till halv 4, så skönt att jag för en gångs skull inte jobbade dubbelt eller kväll. For och handlade lite och sen hem. När jag kom hem snörde jag ihop några muffins och gjorde mig middag. Hoppade sen i duschen innan jag for och hämtade upp Carro och sen Jenny! Vi åkte mot bilbingon på högheden. Hade sjukt kul med bästa tjejerna!! Tänk vilken tur jag haft som fick världens bästa kollegor, att dom är mina vänner dessutom! Guldvärda. Carro vann iallafall 1000kr så det var skoj!! Vi rullade hemåt runt 10 och då packade jag snabbt och for upp till mormor och morfar i stugan. Vi har husvagnen där nu då Oscar jobbar på RFN och så känns det som att man har lite semester fastän vi jobbar, haha.

Nu har jag iaf nyss vaknat och ska äta frukost. Börjar inte förens 15.15 i Älvsbyn så ska mysa hos mormor idag.

Ha det!!

Nu fick ni se lite bilder från helgen, hann faktiskt upp till vitberget en sväng på lördagkväll så vi spela lite spel och annat skoj. Igår jobbade jag kväll på hotellet så på dagen gick jag en promenad innan regnet kom. For sen på byn och handlade innan jag rullade mot Storforsen.

Idag jobbar jag till halv 4 sen blir det bilbingo ikväll!! Såå kul!

Idag på mina lediga timmar har jag legat ute i solen, myst med kissarna och ätit lunch. Nu är det snart bara morgondagen kvar! Sen jobbar jag på hotellet på måndag, skönt med omväxling.

Idag har vi inte gjort många knop men det har då varit riktigt skönt! Oscar har ju varit ledig så vi har slöat hemma då det spöregnade hela förmiddagen.. varit på byn och lunchat och packat lite. Jag rullade mot jobbet efter 4 och då for Oscar upp till vitberget. Nu slutar jag snart och då far jag också upp till vitberget! Jobbar hela helgen så missar hela familjefesten.. skittråkigt.. menmen! Far upp på kvällarna iaf!

Hoppas ni får en bra helg!!

//Två från idag //

Igår var vi ju som sagt i Haparanda! Jag fyndade faktiskt litegrann, bland annat gråa gardiner till köket, en bricka, ett enkelt överkast och lite annat smått och gott. Sen for vi på lite andra affärer innan vi rullade hemåt. Hade en superbra ledig dag men Jim och Maria, dom är ju som mina extra föräldrar! När jag kom hem packa jag upp sakerna jag handlat och när Oscar kom hem hämtade vi ett par fjällrävenbyxor jag köpt på köp och sälj, som nya!! Och passa perfekt, gött. Sen for vi upp till Jim och Maria i teuger och hälsade på dom. När vi kom hem duschade jag och sen la vi oss.

Idag jobbar jag kväll på hotellet. Har fixat gardinerna och i köket och även satt upp rosa i sovrummet! Har hunnit vara på byn med Jennie och ätit lunch och sen for vi på stranden här i korsträsk och tog årets första dopp! Såå härligt. Solade även lite. Nu har vi ätit glass och snart ska jag börja rulla mot jobbet!

Igår jobbade jag dag och sen kväll på hotellet! När jag kom hem tog jag med mig Oscar ut på en prommis, skönt att varva ner lite efter jobb.

Ilmorse sov jag till 9 eftersom jag hade kväll på schemat. Åt frukost/lunch, drack kaffe och tvättade en maskin innan jag rullade mot jobbet halv 1. När jag kom hem ikväll såg vi lite tv och smaskade karra! Nu ligger jag bredvid en sovande Oscar och även jag ska slå igen mina blå nu.. imorgon blir det Ikea med svärmor och svärfar, jippiiii!