Idag har jag haft en ledig dag. Började den med lite frukost före jag ställde mig och plockade upp Elin och sen körde mot PG. Där sökte jag in till skolan och hon fixade en sak.
Efteråt snabbt in via butiken för att köpa lite mat som jag stess-åt i bilen påväg hem. Varför jag stressade var för att jag hade tid till sjukhuset tjugo över två för att testa ifall jag har angina eller inte eftersom min hals är så sjuk. Då var regeln att man måste vara oäten en timme före, så därför blev det lite bråttom haha.
Efter sjukhuset körde jag min bil via biltvätten och sen hem och ligga i soffan en stund med lite youtube. Somnade i ca en halvtimme efter det.

Ikväll har jag varit med Eh efter nånting hon behövde och sen till lidl och köpa något gott. Sen så låg jag bara i sängen och kollade youtube och åt, det var min kväll. Nu ska jag snart sova. Godnatt

På fredagsmorgonen startade vi resan mot Levi. Vi stannade i Haparanda för att handla, strosa i ett par butiker och äta mat på max. Sen fortsatte resan och vi var framme ca klockan 7 på kvällen. Vi var trötta efter allt resandet så vi duschade och gick och la oss.

Första dagen började vi i backen. Vi åkte snowboard nästan hela dagen och vädret var fantastiskt! Senare på kvällen for vi mot centrum för att gå i butiker och bada på spa. Fast nästan alla butiker var stängda så det blev inte så mycket shoppande.

Följande dag började vi med lite skoterkörning och sen direkt till slalombacken. Vädret var lite sämre den dagen. Det blåste och var molnigt! När vi var tillräckligt trötta for vi tillbaka till stugan. Vi käkade mat och vilade en stund före vi badade bastu. Efter bastun ställde vi oss iväg till bowling och när vi kom ut därifrån var det norrsken på himlen så vi körde upp på berget för se det bättre.

Sista dagen idag och det känns ganska tråkigt. Jag skulle inte ha emot att stanna några flera dagar för att utforska stället och öva på snowboardåkningen ännu mera. Idag fikade vi på ett cafe som fanns i centrum och sen var det dags att packa ihop alla våra saker och starta bilresan mot Rovaniemi där vårt tåg gick ifrån. Nu just sitter vi på tåget mot Oulu där jag byter tåg men killen fortsätter vidare mot Kajaani.

Detta veckoslut i Levi har varit jättebra och välbehövligt. Vädret, sällskapet och humöret har varit den bästa. Det enda som har varit lite jobbigt är min förkylning som jag fick redan före vi åkte och som ännu håller i sig, typiskt!

Hejsan!
Idag skulle jag jobba från klockan tre till åtta men jag lämnade hem eftersom jag hade feber imorse, sjuk hals och snuvig. Lika bra att vila upp sig här hemma så man blir frisk påriktit nångång.
Jag låg i soffan och kollade första avsnittet av talang så dyker Isabel upp med massa godsaker och smoothie. Vi satt och pratade och åt en stund och det var välbehövligt för det var en stund sen vi träffades. Tack för att du kom, he gjord min dag❤️

Sen har jag druckit massa te, honungvatten och ätit pizza med syrran. Vi kollade också en film: "Lift me up" och den var bra.

Annars har jag bara kollat youtube ikväll och ska snart duscha och sen prata med killen en stund. Efter det tar jag natten, gonatt.

Min helg har varit fantastiskt bra. Jag har fått vara ledig på lördag och det var ett tag sen så jag och C fick mycket tid tillsammans för att göra saker.
Fredagen spenderade vi i lepplax, han hade fått hem sin dator så den pillade vi på ganska länge.

Lördagen började vi med ett kokkolabesök. Vi köpte båda saker som vi behövde. Efter det blev det ett gympass och tacomys. Så bra dag.
På söndagen kom han till mitt på lunch. Efter maten gick vi ut på en promenad över isen till strandis på lite fika och sen hem tillbaka. Efteråt vilade vi en stund och sen till lepplax.
På kvällen jobbade jag och likaså ikväll. På torsdag får jag hämta killen från tåget och på fredagsmorgon kör vi iväg mot Levi med hans familj. Ska bli sååå skönt!😍

Fredag, så skönt.

Jobbade imorse från halv åtta till ett. Stan på lite ärenden direkt efteråt. Sen har jag städat rummet och skrubbat mina skor.
När jag duschat och ställt mig körde jag för att hämta killen. Vi körde till hans och kommer att spendera kvällen här. Ha en fin fredakväll!

Efter att jag hade käkat frukost och kollat lite youtube så körde jag till syrrans där jag åt lunch och tog en promenad med lillan.
Sen när jag kom hem städade jag inuti min bil, nappade en liten stund och åt middag. Nu på kvällen ett varv till stan med mamma och syster och sen joinade jag elin och hennes kompisar när de skulle å bowla, kulkul.

Nu ska jag sova, tidig väckning imorgon. Gonatt

Idag har jag en ledig dag. Jätte skönt!
Får se vad jag hittar på, solen lyser där ute också så vi får se.

Goddag!
Idag har jag jobbat från halv åtta till halv fyra. Så jag kom hem riktigt nyss och har dragit på mig mjukiskläderna. Nu ska jag bara ligga i soffan en stund och kolla youtube och lugna ner mig en stund.

Får se vad jag gör ikväll. Iallafall något form av träning, ciao!

Börjar jobbet först klockan 11 idag så jag passade på att fixa en lite ordentligare frukost. Bananplättar med blåbär, hallon och naturell yogurt som topping.