Efter en helt underbar resa med mycket äventyr är vi nu tillbaka i kalla Sverige 🇸🇪

Vi blev mötta på bästa sätt på Arlanda av våra familjer och våra älskade bästa gymnaster! Chockade blev vi ska jag säga er! Tack bästa ni.

Hej alla fans.

Biodags igen, dressmaker denna gång!

3 dagar kvar till Sverige!!!!!!!!!!!

Xoxo gossip girl

Tjolahopp!

Igår gick vi lite på marknaden här, vi smakade lite olika thai frestelser! Det blev någon slags kakglass med cookies & cream smak, sweet potatoballs, miniglassar och thaigodis som innehöll mjöl, ägg och kokosmjölk.

Kakglass

Sweet potatoballs

Miniglassar

Thaigodis

Vi är nu i Chiang Mai thaithai. Igår hoppade Elin bungyjump i det härliga vårvädret som det känns som här. Kollade thaiboxning på kvällen. Idag har vi varit uppe i träden och åkt zipline väldigt kul. Nu ska vi ut och chilla i stan bye

Tjoho!
Idag har vi varit med om nya äventyr. Vi red på en elefant, besökte två grottor fulla med massa Buddhor. Sedan åkte vi till världens finaste vattenfall med turkost friskt vatten och pooler. Såklart badade vi i vattenfallet! Helt underbart och uppfriskande.

Efter 30 timmar på buss har vi tagit oss till Luang Prabang!!! Detta var troligen sista gången vi åker nattbuss på denna resa!!!

Yeeeey

Över hundra dagar har vi varit borta nu, bara två veckor kvar, hel sjukt!

Vi kom hit till cat ba Island igår. Idag har vi varit på en båttrip över dan. Bästa båtgruppen!!! Vi åkte ut i skärgården tror jag de kallar det. Det finns ca 2000 "öar" här. Vet inte om vi kom ut till halong bay eller inte, som egentligen var vårt mål. Vi paddlade kajak och lyssnade på tystnaden och bara njöt av em härlig blåsig dag på havet.

• Asien

Idag har vi varit i phong Nha. Åkt båt till två av grottorna här och bara kollat runt i staden.

Elin och rumpbarnen var dagens hjältar och fick tillbaka cykelkedjan. Härligt!

Nu nattbussen till Hanoi!

Mui Ne

Vi har testat på kitesurfing. Kuul! Vi har lärt oss att styra kiten på land och i vattnet.

Nyår va bra!! Bbq hos en svensk kvinna och en man frön Vietnam (de jobbade på kitesurfingen). Sedan ner till en strandklubb. Vi hade ett riktigt bra nyår.

Tog bussen till Hoi An vilket tog 17 timmar. Kul kul.

Väl framme i Hoi An så hittade vi ett homestay och checkade in. Gick till "centrum" (som vi typ inte hitta först) men kom dit till slut, lite små vägar med massa affärer typ. Åt lunch och kollade runt i stan, tog en massage och nu ska vi klä på oss lite mer (lite kyligare här idag) och sedan ska vi gå och äta middag!

Ha de bra!

Imorse klocka 09:00 stod vi redo på beachen för vår första kitesurflektion. Teori på stranden och sedan testade vi ta oss ut i vattnet med kiten. Inte det lättaste men vi var så klar duktiga.

Efter en god baguette och milkshake lunch åkte vi på jeeptur. Besökte de röda och vita sanddynerna, fishing village, fairy steam som jag inte vet vad jag ska förklara det som.