Go'kväll! Helgen har varit väldigt bra. Började den med grillning hos Andreas med Johan, Sara och Elin, sov hos Johan då och vaknade upp runt elva igår. Åt frukost och tog sen bussen hem vid två för att fixa mig inför kvällen då vi skulle på överraskningsfest för Cornelis. Var väl runt 15 pers i en lokal på Hovsaga och han blev glad. Avslutade kvällen på donken och sen tog Johan och jag bussen hem till mig kvart över två! Idag vaknade vi vid ett, eller ja, hade vaknat lite till och från. Stack upp och åt frukost sen låg vi bara i sängen och kollade Ex on the beach. Mysig söndag och bra helg!

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla TVD innan jag ska sova

Hej på er! Igår hade jag faktiskt min första körlektion, kul men nervöst. Men det gick bra! Idag vaknade jag vid elva och har inte gjort mycket alls, duschat & fixat mig. Johan kommer hit ikväll och då ska vi laga mat och kollade Sune i fjällen och även Taken 3!

Hej på er! Vilken fin dag det blev idag trots att det var väldigt grått och molnigt i morse! Skolan var som vanligt och efter den stannade jag och Angelica på mattestugan i 50 min och sen tog jag bussen hem. Fått reda på att jag har fått sommarjobb med på lasarettet i Växjö i sommar! Känns jättebra då det är bättre lön och en vecka mer än vad jag jobbat annars.

Nu ska jag dra igång med plugget och sen äta innan det är dags för träning, får tyvärr nog avboka träningen imon och på torsdag pga plugg och finaldag i UF på torsdag.

Godmorgon! Förlåt för att jag inte uppdaterat men har ingen ork eller lust till det. Somnade faktiskt när jag kom hem från skolan... Träffade iallfall Eleni på kvällen som jag inte träffat på jättelänge så det var kul!

Nu ska jag ta mig upp och äta frukost, ska med pappa och bror till stan för att övningsköra och äta med mamma som jobbar och lite så. Ikväll ska vi till farmor som har kalas!

Hej på er! Igår åkte jag + min familj till Johan och åta/badade badtunna! Trevligt kväll. Jag var chaufför dit faktiskt, gick väl bra tycker jag. Första gången jag körde i mörker så det var väl lite småjobbigt men det funkade! Körde även i tisdags och gjorde min första parkering, dock var det bara att köra rätt in i parkeringsrutan haha.. Nu har jag precis duschat och ska börjar fixa mig, ska iväg på kalas hos mina kusiner ikväll!

I fredags skulle vi då flygit hem vid tolv och lämnat hotellet vid tio-tiden. Vi fick dock ett sms om att planet var sönder och där med försenat. Så vi kom inte från hotellet förrens halv tre och flög vid sex... Var dessutom tvugna att checka ut från vår lilla bungalow vid tolv så det blev några timmer i lobbyn med svampbob haha. Dessutom hade vi världens motvind hem och pga motvinden och vikten på planet kunde vi inte tanka så mycket och fick därför även göra en mellanlandning i Faro (Portugal) för att tanka vilket inte var planerat från början. Så resa tog 7 timmar till Göteborg, vi landade vid halv ett och hade sen 3,5 h timme till hem i bilen. Jag landande hemma i min säng vid klockan fem ungefär och somnade direkt.

Idag ska vi fira farfar lite som fyllde år för några dagar sen!

Hej på er! Just nu ligger vi i solstolen vid poolen, var väldigt molnigt och kallt i morse så vi stack ner till "centrum" en runda men sen sprack det upp och blev varmt och soligt. Är runt 25 grader just nu men lite blåsigt. Maten öppnar om 10 min (klockan e 12:55) så vi ska väl dra och äta snart tror jag, hoppas ni får en fin dag!

När klockan ringde 04:40 i morse kan jag säga att jag inte var sådär jätteglad.. dock var jag inte riktigt lika trött som jag trodde att jag skulle vara faktiskt. Det var bara att pallra sig upp, tog bussen in till stan vid sex och sen vidare till Myresjöhus arena för att gå på frukostmöte med mitt UF!

Vi var där och pratade med företag, åt frukost, lyssnade på lite företag och så! Kom tillbaka till skolan vid tio så då satte vi oss och pluggade lite tyska, åt, hade samhäll där det kom lärare från Linköping och hälsade på pga vi har vår mattebok och svenskaböcker på datorn. Så de funderar på att skaffa de till sin skola och undrade vad vi hade att säga om de osv.

Hade tyskaprov sist som jag inte har en aning om hur det gick... Kom hem vid halv fyra iallafall och nu ska jag dra igång med packande.

Åker iväg till ett varmare land inatt och jag har inte börjat packa än, good job Annie. Så det ska jag göra nu och sen ska jag ut med lappar och så ska vi ha lite mys med god mat här hemma.