idag är de sista dagen här i Usa. Vi åker hem imorgon kl 8 & de tar ca 5 h till flygplatsen ://.
Igår var vi på delfinsafari för att kolla på delfiner. I eftermiddag ska vi till en vattendjurpark & kolla på bland annat delfiner & sköldpaddor. Nu ska vi äta lunch.
-E

Idag började vi dagen med frukost & stranden. Efter en jättegod lunch på Frency's åkte vi till ett köpcenter. De heter westfield contryside. Där shoppade jag lite från holister & bath & bodyworks. Nu ska vi gå och äta middag i stan.
-E

Idag åkte vi till clearwater beach! Resan hit tog ca 3 timmar och nu har vi precis ätit middag på ett grillställe. Imorgon ska vi bara ta de lugnt och bada och sola på stranden. Tre dagar kvar innan vi åker hem till Sverige igen.
-E

Idag har vi badat i havet & poolen. Vi avslutade dagen med trerätters på hotellets restaurang. Imorgon ska vi åka till clearwater beach.
-E

Glad midsommar! Här i Florida är de ca 30 grader & sol och idag blir det som vanligt häng vid poolen & stranden. Sedan ska vi äta en god midsommarlunch och njuta av sista dagen på Sanibell Island.

Heej!
Ska börja uppdatera igen men har inte haft lust typ. Jag är i Florida & vi kom hit den 6 Juni. Har varit i Miami, key west, fort Myers & lite andra ställen. Just nu är vi på en jättemysig ö som heter Sanibell Island. Stranden & poolen på hotellet är dröm! Älskar detta stället verkligen. På lördag ska vi bege oss till de sista hotellet på Clearwater beach! Sedan åker vi tillbaka till Sverige på onsdag. Det är både tråkigt och skönt. Nu ska jag gå ut till poolen & svalka mig för detta var nog den varmaste dagen ever!
-E

Hade det jätteroligt igårkväll. Hade bjudit in några kompisar på tjejmiddag för jag precis har fyllt år. Vi åt mat,pratade & dansade.
-E

Hej, äntligen är det fredag. Idag är planerna först skola sedan födelsedagsfest ikväll. Kommer bli en bra början på helgen!

-E

Hej! Idag är det 16 dagar kvar tills jag åker till USA. Jag är supertaggad verkligen! Vi ska till Miami, Key west, Clearwater och lite andra ställen. Det kommer bli najs hoppas jag!!

-E

Hej igen! Jag har inte bloggat på länge men ska försöka börja igen! Hade mattenationella idag och det var såå svårt. Jag hoppas verkligen att jag klarade det men vi får se. Ida  kom för några timmar sedan och vi har precis lagt oss och ska sova. Imorgon är det bara en dag till fredag och helg!!