Resor

Bilder från dagen på Gili, har snorklat med havsskölpaddor och matat bebisgetter, älskar life<3

Resor

Hejsan, va ett tag sen jag uppdaterade här men svårt när internet sviker.. Nu är vi iaf på Gili Trawangan som är en ö i Indonesien. Älskar det här, så himla fint, är nog bästa hittills! Kom hit igår från Bali vilket också var kul men hade rätt så dåligt väder där. Provade surfa för första gången i Bali vilket var sååå himla kul! Vill verkligen göra det igen! Ska försöka uppdatera mer i veckan då wifi är helt ok här, vi hörs!

Lite blandade bilder från Bali och Gili!

Resor

Sista dagen i Singapore spenderade vi på Universal studios! Asså ååhhh va kul det va, så häftigt att se alla olika filmer och shower, dom hade massa olika "världar" bland annars Jurassic park, Shreck, Madagaskar, Hollywood osv. Riktigt lyckad dag!

Resor

I lördags kväll åkte vi till Marina bay. Helt fantastisk utsikt över Singapore. Var längst upp där dom har en nattklubb, firade att Anna och Erika fyllde 19! Drog även vidare till en annan klubb lite senare. Jättekul kväll!

Här är själva byggnaden, så häftig, speciellt med skybaren längst upp!

Helt fantastisk utsikt!

Resor

Full moon party på Koh phangan var verkligen roligt! Hela stranden och gatorna fulla med folk, en upplevelse definit!

Resor

Heej! Har inte kunnat uppdatera alls senaste veckan för har haft jättedåligt internet.. men nu har vi äntligen hamnat på ett ställe med hyffsat snabbt wi-fi, skönt!

Just nu befinner vi oss i Singapore! Kom hit igår kväll efter en resa på ca 30 timmar sammanlagt. Åkte färja från Koh phangan, där efter minibuss till en större buss som åkte över natten till Bangkok. I Bangkok fick vi vänta tills flyget till Singapore gick på eftermiddagen, så allt som allt tog det ca 30h att resa hit men det gick bra var inte så jobbigt faktiskt.

Vi bor på ett hostel här i Singapore, är jättefint och fräscht, helt nyrenoverat, dock delar man rum med andra men det funkar bra ändå.

Dagen har spenderats med lite sightseeing i "Little India" och shopping på något köpcenter som låg i närheten.

(OBS, detta inlägg skulle publiceras för ca 4 dagar sen men har inte haft wi-fi)
Solen skiner och himlen är blå, livet är underbart! Imorgon är det full moon party på stranden här i Koh phangan. Ska bli riktigt kul! Är så härlig stämning här, massa glada människor som njuter av livet!

Resor

Hejsan! Uppdateringen har varit dålig de senaste dagarna men har knappt haft något internet.. var iaf på Koh Tao i tre nätter och nu har vi åkt vidare till Koh Phangan. Här ska vi stanna i 6 nätter. Ska bli kul med full moon party bland annat!

Två bilder från igårkväll när vi åt en go middag vid solnedgången på stranden!

Resor

Hej! Nu är vi på Koh Tao. Åkte hit igår tidigt på morgonen, vid 8 gick bussen från Patong, åkte buss i typ 5 timmar sen färja, va framme i Koh Tao typ vid 7, halv 8 på kvällen, så var en ganska lång resa! Men nu är vi här iallafall, verkar vara ett mysigt ställe! Just nu chillar vi vid poolen, innan dess har vi varit vid havet, vädret är underbart och vi njuter till tusen!

Resor

Sista kvällen i Patong, imorgon åker vi till Koh Tao! Nu ska vi ut på Bangla road och partaja!

Åt denna goa pastan till middag😍