Hellu!
Sist stoppet vi gjorde var i Gränna,där vi handla massa olika polkagrisar och gick runt och kolla i dom små butikerna. Vi kom hem runt 17 idag,såå skönt att äntligen vara hemma efter en veckas biltripp i Sverige med familjen.
Kram

Just nu sitter jag i bilen påväg hem, det blir ett stopp i Jönköping där vi ska sova en natt. Sen imorgon blir det ett stopp i Gränna för att köp lite polkagrisar sen rullar vi hem så vi kommer hem typ imorgon kväll! Sååå skönt att komma hem till sina vänner och sin egna säng.
Kram

Som sagt så var vi en sväng i Kalmar igår, där vi gick in på Kalmar slott. Sen åkte vi mot en camping lite utanför Kalmar och sov där en natt.
Nu är vi i Tryde,Tomelilla, där vi ska sova två nätter. Imorgon ska vi göra lite utflykter till två ställen här nere.

Hellu!
Familjen o jag sitter i bilen mot Kalmar,där vi ska sova en natt och därefter dra vidare ner i landet.
Vi drog runt 08.00 imorse,första stoppet gjorde vi runt 9.45 vid en mack, där vi åt frukost som vi packat med oss.
Det tar cirka 5h till Kalmar så det blir några timmar till i bilen innan vi är framme.
Kram

En lite update på hur livet går, ju men det går bra. Har haft ganska mycket att göra denna vecka så har inte hunnit blogga men gör så gott jag kan. Men på söndag åker jag och familjen på en roadtrip ner i Sverige så kommer förhoppningsvis några inlägg därifrån.
Just nu har jag precis tränat lite hemma så ska hoppa in i duschen och sen i sängen och kolla på serier<3
Kram

Sitter på tåget hem från Stockholm. Idag blir nog en ganska chill dag, ska städa lite och vila för sov typ inget i natt!
Bilderna är från dagens frukost,såå gott
Kram

Idag tog vi båten över till fjäderholmen och där åt vi god lunch och sen en god glass. Vi var där till ca 15.00 och sen tog vi båten tillbaka in till stan. Vi gick in i några butiker, sen drog vi oss tillbaka till hotellet och låg där några timmar. Sen gick vi ner till en resturang där jag tog grillad lax med potatis, som efterrätt gick vi till en glassbar och handla glass!
Nu sitter vi och hänger i en bar på hotellet,rätt mysigt.
Kram

Idag drog jag och familjen till Stockholm,där vi ska vara i 3 dag (2 nätter). Tåget gick runt 13 idag, då vi käkade på Max när vi kom fram och därefter checkade in på hotellet vi bor på. Sen drog vi oss ner genom gamla stan till Slussen och åkte över sjön för att gå och titta på Vasa Museumet. Därefter åkte vi tillbaka och åt på ett trevligt ställe i gamla stan. Nu ligger jag i sängen och ska sova för imorgon blir det Stockholm skärgård.