Hej! Ber om ursäkt för min inaktivitet här på bloggen. På senaste tiden har jag umgåtts med min kusin och min moster som är här på besök. Under denna vecka har jag även varit i min mormor och morfars stuga där jag verkligen kunnat ladda upp maximalt inför skolstarten. Nu tänkte jag dra ut på en springtur. Det står mellan Gammlia och Nydala...

Mysiga dagar med Maja i Stockholm! Har finaste vännen i världen <3 På dagarna har vi sprungit runt på stan och på nätterna har vi sovit sött på Scandic. Hade gärnat stanna några dagar till men nu är jag påväg till Oslo! Inte så tokigt det heller!

De senaste dagarna har bestått av jobb, jobb och jobb. Var välbehövligt med sovmorgon imorse! Sov ut men vaknade av mig själv redan vid halv 9. Åt frukost framför tvn och tog sedan bilen till stugan för att spendera några soltimmar där innan det var dags för jobb. Nu har jag bara ett kort pass kvar innan jag och Maja åker till Stockholm på onsdag! Längtar...

Lite bilder från senaste veckorna! Har jobbat, varit ute en del och sprungit mer än vanligt då jag inte orkat skaffa nytt gymkort haha

Igår åkte jag och pappa och spelade tennis. Vi lyckades även få spela lite dubbel så det var roligt! På kvällen kom Maja hit och vi bokade Stockholm nästa vecka. Så taggad på att shoppa, äta gott och spendera tid med bästis.

Idag har det regnat hela morgonen så fastnade framför Suits efter frukosten. Nu verkar det ha slutat regna så ska försöka mig på en springtur innan jag börjar jobba!

Har hängt ganska mycket med Vera och Altai på senaste tiden. Vi har bland annat badat, spelar basket, hängt på båten och ba cruisat runt. Klippte mig också förra veckan! Nu har jag dessutom varit i Sverige i ett helt år. Det känns som att det gått snabbt samtidigt som väldigt mycket har hänt.

I fredags tog mamma och jag bilen till Haparanda! Ääääälskar att åka bil, finns inget mysigare än road trips. När vi kom fram åkte vi till Kukkulaforsen och sedan åt vi en god middag på hotellet. Igår åt vi brunch på Ikea och sedan shoppade vi hela dagen i både Sverige och Finland. Fanns bra outlets och även en hel del vanliga affärer. Innan vi åkte hem fikade vi hos släkten.

I fredags åt jag och mamma lunch på Rost. Tycker deras mat är så fräsch! Har blivit taggad på att laga mer mat hemma! Tycker det är roligt men gör det så sällan? Köpte även en skrivbok på stan som jag kan skriva ner lite allt möjligt i. Imorgon jobbar jag min nionde dag i sträck och sedan är jag ledig i en vecka, gissa om jag längtar! Halleluja.

Hallo! För någon dag sedan tapetserade jag och mamma en vägg i mitt rum. Så nu har jag fått lite färg i mitt annars väldigt vita rum. Har även möblerat om och ska köpa en ny matta och soffbord när jag är ledig nästa vecka. Tror det kommer att bli superbra!

Nu var det två veckor sedan jag och Maja kom hem från Grekland så tyckte det var dags att visa lite bilder därifrån! Var en jätterolig vecka med många lärdomar. Vill verkligen resa massor i framtiden och även flytta från Umeå. Men just nu trivs jag väldigt bra här ändå.

Lite blandade bilder från senaste tiden. Rebecca har fyllt år så vi firade henne i torsdags. På fredag var jag och Rebecca och chillade hos Emma. Igår var jag tvungen att skjutsa mina föräldrar till en middag, så under tiden umgicks jag med Vera och Altai.