Postad i: mat, Träning, Militärt

Tjenare! Äntligen lite militär uppdatering!!

För dig som känner dig i dåligt form men vill komma i bra form inför eventuell värnplikt som du ska genomföra. Det finns alltså en rad hjälpmedel att komma igång med träningen och det finns även special gjorda program just för att du ska komma i form till militären.

Det första jag vill tipsa om är denna app som heter FMTK (Försvarsmaktens träningsklubb). Den fungerar som så att man skapar sig ett konto eller loggar in med Facebook. Sedan kommer det upp färdiggjorda pass. Det finns alltid ett dagens pass som kommer upp som första alternativ och byts då ut varje dag. Så kan man gå in och kolla vad just det passet innehåller, hur jobbigt det är och ungefär hur lång tid det kommer att ta att genomföra. Om man inte skulle vara sugen på att gå ut och springa till exempel så kan man trycka på träna knappen i mitten längst ner och där kan man då välja pass lite fritt. Det finns också speciella program man kan genomföra, en övningsbank där man kan se över 450 övningar och sedan finns det ett antal utmaningar. Eftersom man skapar en profil kan man även följa sin utveckling.

Det andra jag vill tipsa om är försvarsmaktens hemsida, där har dem en pdf fil med allt du behöver veta inför gmu eller värnplikt om träning och kost. http://jobb.forsvarsmakten.se/sv/vagen-in/grundutbildning/traning/

In och kika ni som är intresserade. Väldigt bra tips.

Ha det gött så länge och lycka till med träning och kost.

XOXO

Design your blog - select from dozens of ready-made templates or make your own; simply “point & click” - click here!

Likes

Comments

Postad i: mat

Hi guys!

Det är nog svårt att undgå att jag verkligen ÄLSKAR frukost rätter! Jag skulle kunna leva på bara frukost måltider vid alla tider på dygnet! Jäklar så gott det är!!!
Chiapudding med äpple eller avokadomackor och smoothie! Yum! Favoriterna😍

Ha det gött så länge!

XOXO

Likes

Comments