Vi ankom till Seoul vid 11-tiden i tisdags, och tog vi direkt till motellet där vi skulle bo för att lämna vårt bagage. Efter vi lämnat vårt bagage tog vi metron till Deoksugung Palace var vi först hade en timme så vi kunde gå runt och kolla själva. Senare fick vi en rundvisning av palatset av en engelsktalande guide. När vi var klara med rundvisningen tog vi vidare till Seoul Art Museum som låg mindre än 10min bort. Jag var nog inte super taggad på det, till min stora förvåning så var det faktisk intressanta saker som var utställda. Det fanns bland annat en bildserie på en afrikansk kvinna som jag tyckte var väldigt bra.

Vi var på Seoul Art Museum i ungefär en och en halvtimme, sen åkte vi tillbaka till Deoksugung Palace var vi hade en rundvisning med en koreansk guide inne i den västerländska byggnaden. Det som jag tyckte var det mesta intressanta kring det var att vår lärare, Mrs. Nam, inte fick följa med för hon var korean och hade inte bookad tid?

På kvällen åt vi på en italiensk restaurang, jag hade verkligen set fram emot pasta och köttfärssås, men tydligen hade de inte det.. Så det blev en pasta, tomatsås och kyckling istället. När vi hade ätit klart tog vi metron och bussen till Namsan Tower, vilket var super fint från toppen. Tyvärr var det lite dimmigt så det var inte den mest klara utsikten, men det var fint ändå.

Väl däruppe upptäcker Fanny och jag att det finns en halloween butik som säljer lösgodis, dock tog de drygt 40kr. för 100g, men det blev lite godis ändå, hehe.

När vi kom ner från toppen och skulle möta Mrs. Nam hittade vi en bro liknade sak var det var sjukt många kärlekslås, och man såg att några hade suttit där ett bra tag. Det var otroligt fint, med tanke på hur många som varit och låst fast sin kärlek.

Efter Namsan Tower tog vi bussen hem, även några av oss tyckte vi kunde gå eftersom det bara var 40min hem, nedförsbacke. Dock ville Mrs. Nam inte det så det fick bli buss istället. Väl hemma på motellet, blev det kortspel på kvällen, otroligt mysigt.

Vi ankom til Seoul ved en 11-tiden i tirsdags, og tog direkte til motellet vi skulle bo på, for at aflevere vores bagage. Når vi havde afleveret vores bagage tog vi metroen til Deoksugung Palace hvor vi første havde en time hvor vi bare kunne gå rundt og kigge, senere fik en vi en rundvisning af en engelsktalende guide. Da vi var færdige med rundvisningen tog vi videre til Seoul Art Museum som lå mindre end 10min væk. Inderst inde havde jeg ikke lyst til det, men til min store overraskning så havde de flere intressante udstillinger, bland andet en fotoserie af en afrikansk kvinde, som jeg virkelig godt kunne lide.

Vi besøgte Seoul Art Museum i cirka en og en halv time, så tog vi tilbage til Deoksugung Palace hvor vi havde en rundvisning med en koreansk guide inde i den vesterlandske bygning. Det jeg synes var mest intressant var at vores koreanske lærer Mrs. Nam ikke måtte komme med ind fordi hun var korean og ikke havde booket tid?

Om aften spiste vi på en italiensk restaurant, og jeg havde virkelig glædet mig til pasta med kødsovs, men det havde de ikke.. Så det blev pasta, tomatsovs og kylling istedet. Når vi var færdige med at spise tog vi metroen og bussen til Namsan Tower, som var rigtigt flot oppe fra toppen. Desværre var det lidt overskyet, så det var ikke den klaraste udsigten, men det var flot alligevel.

Deroppe opdagede Fanny og jeg at der var en halloween butik som solgte ta' selv slik, dog tog de cirka 40kr. for 100g ,  men det blev alligevel til lidt slik, hehe.

Når vi kom ned fra toppen igen og skulle mødes med Mrs. Nam, fandt en en bro lignede ting hvor der var virkelig mange kærlighedslåse, og man kunne se der var nogle der havde siddet der et godt stykke tid. Det var virkelig fint, med tanke på hvor mange som havde været der og låst fast sin kærlighed.

Efter Namsan Tower tog vi bussen hjem, selvom nogle af os syntes vi kunne gå når der nu kun var 40min hjem, ned ad bakke. Men det ville Mrs. Nam ikke, så vi tog bussen. Når vi kom tilbage til motellet, blev det kortspil resten af aften, virkelig hyggeligt.