​I lördags var jag på stan en sväng med min syster. Sen på kvällen var jag med dessa fina hemma hos Ebba och sen blev det utgång.  Och igår bokade jag och William resa vilket ska bli såå skönt att åka till värmen ett tag. Nu har jag precis kommit hem från jobbet och sitter med den här jävla matteboken. Vi får se hur detta kommer sluta.

Då var det måndag igen då (kändes som en passande måndagsbild). Jobbade stängning på jobbet. Kom hem och lagade middag. Fick äta middagen själv då resten av min familj tydligen köpt thaimat :) Nu sitter jag iallafall och pluggar lite matte och det går faktiskt över förväntan!
Hörs!

Igårkväll umgicks jag med Olivia och vi käkade sushi, vilket är livets mat<3 Och sen kollade vi på Så mycket bättre. En mysig lördag helt enkelt!

Godmorgon! Har nyss ätit frukost och sitter nu och försöker plugga matte. Har börjat en mattekurs på distans men funderar på att sluta för är inte alls intresserad och tycker det är tråkigt. Varför ska man lägga tid på saker som inte alls intresserar en när man kan göra roligare saker!

Bildresultat för carpe diem

Köpte en ny högtalare vilket var välbehövligt. Visst är den fin<3

Idag har jag varit på audition och sen efter att den var klar gick vi och åt lunch. Sen har vi bara gått runt mest och nu sitter vi och fikar lite innan vi ska ta bussen till flygplatsen. Puss<3

Idag har vi mest gått runt och kollat i affärer. Nu till middag blev det burgare, så himla smidigt med hemleverans.

Igårkväll var jag, mamma och pappa på Kentkonsert. Idag vid kl 12 tog jag och Hannah flyget mot Stockholm. Efter att vi kommit fram och lämnat väskorna i lägenheten så åkte vi till mall of scandinavia. Sen nu ikväll har vi bara chillat här i lägenheten. Moa kom förbi och vi beställde sushi till middag. Puss