Jag har pratat om det så så så länge, det har varit overkligt. Och nu, nu åker jag imorgon....

Emil fyllde som sagt 20, vår andra dag i London, jag väckte honom med skönsång ;-) och sedan stod denna underbara hotellfrukosten på schemat!

Vi spenderade förmiddagen med lite turistade, gick bland annat och kollade på Big Ben.

Efter flera timmars promenad var det dags för lunch på Sushi samba där jag hade bokat bord! Eftersom vi var en halvtimme tidiga tog vi en kaffe på restaurangen ovanför samba, Duck and Waffle.

Lunchen var underbar, maten, servicen och sällskapet!! Lokalen var verkligen fantastiskt och utsikten likaså (restaurangen ligger på våning 38), allt var så genomtänkt och fint. Sushi Samba är väl värt ett besök.

....efter sushi lunchen tog vi en liten sväng i butiker. Vi båda shoppade lite innan det var dags att åka tillbaka till hotellet för att fräscha till oss lite innan det var dags för musikal, The Lion King. Som verkligen var såååå bra!

Efter musikalen tog vi tunnelbanan till Aqua Shard där vi avslutade den fantastiska dagen med drinkar och utsikt.

Den godaste fish and chipsen vi någonsin ätit, åt vi på ett super mysigt ställe i Mayfair.

Jag var klädd i detta! :-) Dessutom i mina nya skor från zara, tips tips tips. De var ett riktigt kap!

I skrivande stund sitter jag i en soffa på jobbet, med endast 4 barn kvar. Just nu händer inte mycket mer än förberedelser och fixa inför flytten (bara 13 dagar kvar!!!). Och mitt i allt försöker jag njuta av varje sekund jag har med mina finaste.

Förra veckan fyllde min älskling 20! Och vad passade då bättre än en överrasknings-trip till London?!

Två nätter på världens trevligaste hotell (se ovan) och 3 dagar i London senare var vi hemma igen. Vi hade det underbart och roligaste av allt – Emil blev jätteglad för presenten!

Mer snaps från London kommer....

Long time no see... Sedan sist har jag seglat i Grekland, jobbat och jobbat. Inte mycket nämnvärt har hänt sedan resan (4 veckor sedan) som för övrigt var helt fantastisk.

Förresten! Jag glömde nästan... jag har bokat en enkelbiljett till andra sidan jorden och fått mitt visum beviljat. Om lite mindre än en månad flyttar jag till Sydney, Australien!!!

Sitter på min rast och försöker planera min dag. Har så mycket att göra, allt är dessutom lika nödvändigt och viktigt. Inget kan prioriteras bort...

Dagens schema:
- jobb mellan 07.45-15.
- handla det sista inför resan.
- träffa Stina!
- måla naglarna, händer och fötter
- superträna (=snabbt och svettigt)
- duscha (hårinpackning, ansiktsmask och raka bena)
- packa HELT klart!

Frågan är hur jag ska hinna allt detta innan 17.05, då går nämligen bussen in till stan. Där vi ska hämta upp min danska vän Sophia, hennes mamma Camilla (som redan är här) är min mammas bästavän och ikväll ska vi fyra äta middag och dricka drinkar.

Efter det ska jag hem, packa handbagage och ta mig hem till Emil där jag sover inatt. Vi åker nämligen till Stockholm tidigt imorgon bitti och senare på eftermiddagen bär det ÄNTLIGEN av till Grekland!!!

Hej! Tiden bara springer iväg, det är redan onsdag och jag jobbar hela veckan. Det senaste dagarna har endast varit jobb, träna och sova på repeat... Intressantare än så är det inte.

Ikväll ska jag och Emil på dejt❤️ Vart vi ska har jag ingen aning om, det är en överraskning! Har rast i 10 minuter till, har börjat trivas bättre så det är jättekul! Idag slutar jag 16.30 och innan dejten 18.30, måste jag träna och tvätta lite. Förstår inte hur jag ska få ihop allt, har verkligen fullspäckat schema fram till fredagkväll och tidigt på lördag åker vi..

Mango, kiwi och ingefära smoothie som jag drack igår från JOS. Så god /// Mitt fina Köpenhamn, vill ta en lite weekend hit snart igen! /// Dagen frulle: avokado-mackor och TE!

God kväll, hoppas ni haft en fantastisk helg för det har jag. Därav prioriterades inte bloggen. Haft ett underbart dygn nere på landet med pojkisen, god mat, vin och samtal som inte slutade förrän sent in på småtimmarna.

På vägen hem stannade vi och tränade tillsammans, innan vi åkte hem för grillkväll med Emils familj. Efter en magisk middag begav vi oss in till stan med Carl, väl på biljardpalatset vi mötte Joakim och Amanda. Vi drack drinkar, tjötade och spelade shuffleboard (vilket verkligen var sååå kul!!). Kvällen avslutades, tillsammans med allihop, hemma hos Carls i deras badtunna.

Idag tog vi en låååång sovmorgon och gjorde pannkaksfrulle. Och efter det har jag inte gjort mycket, men ibland är det skönt det också!

Ser verkligen framemot kommande vecka, har så mycket roligt att se framemot! Tack kärleken, tack livet!