Jahapp, då satt man här och en vecka har gått. Nu väntar vi på taxin och ska till flyget, ska ändå bli skönt att få komma hem, träffa Hampus och så.

• Resa

Hurrni, idag var sista dagen..:( känns både och faktiskt, men hade gärna hängt här en vecka till. Vi åt idag middag på ett fantastiskt ställe, svingott var de. Nu är det sängen som gäller för imorgon åker vi hem :/

Och btw, självklart kommer det komma inlägg med bättre bilder på saker vi gjort under veckan. Har varit så dåligt internet här så det är svårt att ladda upp inlägg med flera bilder tyvärr.

• Pics

28 grader atm!!! Man flyter nästan bort, men de är så sjukt skönt! Älskar värmen, så tråkigt att vi åker hem imorgon.

• Resa

Vi har idag spenderat dagen på en vattenpark. Den var dessvärre inte jätte rolig, den var mer anpassad för mindre barn. Men, det var riktigt roligt att göra någonting annat.

Hola! Nu är vi nyss hemkommen ifrån middag, karaoke och drinkar på barer. Sjukt hur annorlunda det fungerar här vs hemma när man är på barer. Har iallafall haft en as bra kväll med super god mat och gott sällskap! Toppbetyg.

• Resa

Kvällens folket! Hoppas ni har de bra i kalla Sverige, jag har de muy bien i varma Lanzarote. 24 grader har vi haft idag och vi har idag besökt huvudstaden här på Lanzarote. Nu är de middag som gäller och imorgon blir de en tidig morgon, för vi ska på vattenland Wohoo!!

• Resa

Oj vilken slappdag det varit idag. Jag mådde inge vidare på förmiddagen så jag och mamma bestämde oss för att ta en promenad och titta i lite affärer. Efter det gick vi längs stranden tillbaka, det blåste lite mycket men det var så himla mysigt. När vi kom tillbaka så la vi oss direkt i solstolarna och låg där hela eftermiddagen. Spelat kort, kollat busstider och ätit middag är det enda vi har gjort efter det. Nu ska vi bara slappa resten utav kvällen, så skönt.