RESOR

Hej hjärtan hur mår ni? Jag mår faktiskt jätte bra. Just nu är jag i mallorca och lever livet här. Nej då men allt är bara så himla bra just nu. Igår landade vi runt kl 1 och resan hit gick super bra. Hotellet var helt över förväntan då jag inte trodde det skulle vara så stort och fräscht. I LIKE! Men eftersom halva dagen igår gick åt till att flyga så han vi inte med så mycket. Men idag har vi iallafall legat vid stranden hela dagen och det har varit super mysigt. Perfekt väder och super fint vatten. På kvällen gick vi ut och åt på en resturang lite längre bort och även kika lite i butiker. Så dagen idag vart väldigt bra.

Hittills får santa ponca 10/10 då allt har verkligen varit super bra, mysig stad och trevligt folk. Om jag ska vara ärlig så hade jag inte så höga förväntningar men är faktiskt förvånad. Ser fram emot att spendera sista veckan av sommarlovet i värmen.

Men hoppas ni har det super bra iallafall och njuter av det sista som är kvar av lovet.

MIN VARDAG

Hej på er! Efter några dagar ledigt här på bloggen så är jag äntligen tillbaka igen med ett nytt inlägg. Hade absolut inte planerat att jag inte skulle göra ett inlägg på sådan här lång tid men har helt enkelt inte känt mig inspirerad till att göra det. Men nu är jag tillbaka igen iallafall!

Har faktiskt hänt en del sen jag uppdaterade er sist. Jag har varit mycket med kompisar och även familjen. Sedan har jag börjat packat inför spanien, då det börjar närma sig. Har även mycket saker jag måste fixa innan resan, som jag måste hinna med denna veckan. Sedan åker vi på lördag!

Men just nu har jag iallafall fixat iordning frukost i sängen som jag ska äta samtidigt som jag kollar på gossip girl, hur mysigt? Sedan får vi se vad som händer resten av dagen.

PUSS

MODE

Hur somrigt blev inte detta collaget! SÅ fina färger verkligen. LOVE IT! Perfekta strand outfiten. Just nu sitter jag faktiskt och skriver min packlista inför mallorca vilket känns så härligt. Älskar att skriva packlistor till varma ställen och att planera outfits osv. Kollade vädret i mallorca för ett tag sedan och såg att det ska vara bra väder hela veckan vi ska vara där. Vilket är underbar! Det skulle vara runt 33° ungefär.

Hur mår ni förresten? Jag mår superbra. Var faktiskt nere på stan igår och kollade på saker till semestern. Hittade väl inte så värst mycket men några saker blev det iallafall. Känns som jag tjatar om semestern hela tiden men är faktiskt väldigt taggad. Hoppas ni inte stör er på det för mycket!

MIN VARDAG

Hurrni! Jag ska på semester igen! Ni fattar inte hur härligt det känns att kunna säga det. Resan blev alltså bokad idag, och vi ska till mallorca den 12 augusti. Så om lite mer än en vecka nu ungefär. Men denna gången blir det bara jag, pappa & min syster. Vilket ska bli super mysigt att det bara vi tre ska åka själva, ni fattar inte hur glad jag är! Är verkligen så himla tacksam för att jag faktiskt får åka på semester en gång till denna sommaren. Och såklart så ska ju ni också följa med, då jag ska försöka blogga så mycket som möjligt under resan.

Det har faktiskt hänt två bra saker idag. Först resan då men sedan har jag även varit hos frisören. Var där i eftermiddags och slingade mitt hår. Är faktiskt sjukt nöjd över resultatet och det känns så skönt och fräscht nu. Däremot blev det inte direkt som jag hade tänkt från början men är väldigt nöjd ändå. Tanken var ju att hela mitt hår skulle bli blont men nu är det mer brun blont. Vilket jag faktiskt inte har något emot då jag tycket det ser mer naturligt ut än om hela mitt hår skulle vara blont. Så det vart ju bra ändå även fast det inte blev som jag tänkt mig.

KRAM

MIN VARDAG

Hurrni nu var det ett väldigt långt tag sedan jag uppdaterade er. Men det beror på att jag har varit borta i några dagar, och tror jag inte han skriva det i senaste inlägget. Men jag har iallafall vart i stockholms skärgård hos några familjekompisar som har stuga här. Och jag har verkligen haft det super härligt dessa dagar. Däremot så fanns det inget internet så har helt enkelt fått varit utan det. Men ibland så kan det vara bra att bara få koppla av ett tag.

Dagarna där nere bestod mest av sol och bad, eftersom deras hus ligger precis vid havet. Sedan var det lite regnigt en av dagarna så vi passade på att ta oss in till norrtälje för att shoppa lite. Däremot fanns det typ två affärer så hittade inget, men väldigt cool och mysig stad iallafall.

Men nu är jag iallafall hemma som ni säkert förstår. Och det känns ganska skönt att vara tillbaka även fast det var väldigt mysig att vara där nere.