Efter en lång dag som bestod av påskalas och påskmiddag med min familj så åkte vi tillbaka till Phoenix. Min morbror och hans fru styr up årligen ett påskalas för min kusin och hennes kompisar inkluderande föräldrarna! Det var jätte mysigt och värdet var perfekt, sen köpte vi hem sushi till släkten och senare åkte tillbaka till hotellet och packa ihop våra saker!

Idag är det tisdag, kom nyss hem efter en lång dag av shopping! Började dagen med frukost på min mormors golfklubb, sen åkte vi till Nordstroms och jag köpte en Micheal Kors väska jag har velat haft ett tag!

Kommer visa allt jag har köpt i ett inlägg när jag kommer hem! Säger alltid till mig själv varje år att jag ska inte spendera alla min pengar när jag åker hit och slutar alltid med att jag spenderar varenda dollar, hehe!!

Godmorgon ifrån San Diego! Klockan är snart nio och jag käkade nyss hotellfrukost, gårdagen bestod av att flyga hit ifrån Pheonix vilket tog bara en timme! Sen shoppade vi, käkade middag och träffade släkten.

Idag ska vi till samma shopping ställe som gårdagen, fanns så mycket butiker så han inte kolla alla! Efter shoppingen ska jag, mamma och min mormor träffa släkten som bor här och äta sushi, vart återstår att se!

Vaknade idag och käka en snabbfrukost så åkte vi iväg till ett stort shoppingcenter ungefär 40 minuter bort. Vi åt lunch på the Cheesecake Factory vilket är ett måste varje gång jag är i USA!! Dom har den godaste maten och dom sjukaste cheesecakesen😍

Efter en lång dag av att gå runt o handla i affären så bar vi hemåt. Jag duschade och fixade mig för sen skulle vi ut och äta middag på P.F Changs! Hade noll matlust för var fortfarande mätt efter lunchen men men...gott var det!

Beställde en Ahi Tuna Poke bowl vilket jag har velat pröva länge och det var över förväntningarna. Avsluta dagen med att kolla tre avsnitt av Bosch, en kriminalare som vi har blivit helt fast i!!
Nu ska jag sova godnatt😘

Godmorgon!
Vaknade halv fem idag och tror jag kommer göra det resan ut... började iallafall dagen med en lång promenad med hundarna på morgonen med familjen! Sen åkte vi till en salong och både jag och mamma hade pedicurer. Semesterlyx😝

Jag spenderade resten av dagen på verandan och solade och när det blev för varmt så tog jag ett dop! Så sjukt härligt att känna sån värme, är så ovan när man bor i kalla Östersund.

Vaknade halv fyra på morgonen helt yrvaken, blir så sjukt jetlagged för att det är 9 timmars tidsskillnad!! Började dagen med en timmes pilates hos min mormors country club, sen joggade runt området. Åkte hem, duscha sen åkte jag, mamma och min mormor till min mormors syster som bor en timme norrut.

Vi käkade lunch på en resturang vid deras golfklubb, sen shoppade vi resten av dagen.
Det är så sjukt varmt här varje dag och man blir van direkt så kommer svida att åka hem, men har åtta dagar kvar att njuta;)

Nu ska vi krypa ner och kolla filmen Sully sen sova!

Efter en väldig strulig och lång resa så är jag äntligen framme! Vi han med planet till Pheonix för att den var också tre timmar försenad...vi landade på Pheonix flygplatsen 4 på natten och som avslut på denna jobbiga resa så kom inte bagaget!!

Sitter atm just nu på uteplatsen hos Nana (min mormor) och väntar på att få svar på vart väskorna är...suck! Var nyss och handlade mat för veckan och köpte sushi till lunch. Måste köpa några saker för att klara mig, tex kläder och hygienartiklar osv.

Jag är världens tidsoptimist och började packa två timmar innan vi behövde åka till flygplatsen, så dagen började stressigt! Vi flög ner till Stockholm ifrån Östersund. Mamma uppgradera oss häromdan till SAS plus så vi spenderade timmarna på Arlanda i SAS loungen. Vi stiger på planet och till vår besvikelse så var det ett gammalt plan och inte nog med det så gick planets datorer sönder så det tog 2 timmar innan vi kunde lyfta. Sitter just nu atm på planet någonstans ovanför Grönland och försöker inte låta den skrikande bebisen två säten bort göra mig galen!! Suck...

Pga planets förseningar så kommer vi kanske missa vårt flyg ifrån Chicago till Phoenix. Så det återstår att se om vi kan ta ett annat flyg till Phoenix eller checka in på hotell på Chicago och spendera natten....

Maten var iallafall godare än förväntat! Nu ska jag kolla film och försöka sova lite och hoppas på att turen vänder:)

Hej, jag heter Emma och är en tjej som bor i Östersund! Jag har velat börja blogga länge och kände att det skulle va perfekt att börja med att blogga min resa till USA iår. Jag kommer blogga om lite allt möjligt, men kanske inte så jätte ofta! Pga att jag bara kommer skriva om när det händer något speciellt osv.

Hoppas ni kommer tycka om denoch vilja följa min blogg!