Denna helgen åkte vi ner till Torekov för att fira världens bästa Niklas som fyllde 50 i lördags. Vilken helg det blev! Han är värd det absolut bästa.

Vi åt så god lunch på Fiskhuset.

Vi spelade minigolf och jag kom sist. Jag skyller på att jag behövde roa Elsa.

När man campar ska man självklart ha foppatofflor.

Vi strosade runt i Torekovs hamn.

Elsas första campingsemester blev i en stuga.

Vi hade på kvällen kräftskiva. Vi sjöng snapsvisor, åt tårta till efterrätt och lekte lekar.

Vi åt frukost ute i solen.

Fredagar alltså. Jag gillar fredagar! Igår var en perfekt sådan med städdag, ostbricka och fina vänner.

Idag ska vi på minisemester, ett dygn i Torekov. Världens bästa Niklas fyller 50 idag. Oj vad vi ska fira!

Vi började köra redan kl 9 imorse. Vi är verkligen inte vana att behöva gå upp så tidigt. Snacka om att Elsa skämmer bort oss. 💗

Marstrand är ett ställe som verkligen gör mig så glad. Sommar för mig är minst ett besök dit. Jag har varit där i hela min uppväxt och jag har så många minnen från detta ställe.

Nu är det min tur att dela med mig till Elsa. Okej hon kommer inte minnas just detta besök men för mig betyder det så mycket att även hon får samma minnen som jag har.

Vi hade en sån fin dag.

Idag fick lillfisen nog. Det är för varmt för henne. Så istället för en dag ute så åkte vi på utflykt till Kungsbacka.

Vi hittade en massa fynd! Kläder till hela familjen blev det.

Vi har också hälsat på mamma & Niklas, tagit ett kvällsdopp i havet och haft en mysig kväll hemma.

Vet ni vad? Elsa har ställt sig upp till helt stående idag. Hon tog hjälp av soffkanten men ändå. Helt utan vår hjälp i alla fall.

Älskade lilla Elsa, du är för underbar du.

Äntligen! Nu är sommaren här. Herregud vad jag älskar sommaren.

Idag har vi ätit frukost ute, vi har badat i havet två gånger, Elsa har badat i sin pool & vi har avslutat kvällen till solnedgången på balkongen.

Jag njuter så in i bänken. Det gör dock inte riktigt Elsa. Det är lite för varmt för henne...

Nu har det gått ett tag igen. Men som alltid så kommer jag tillbaka efter en vecka eller två.

Mer än halva juli har gått och fortfarande ingen sommar. Men jag är helt säker på att den kommer.

Min C gick på semester i fredags så nu väntar hela fyra veckor tillsammans med min familj. Som en dröm!

BILDBOMB ~>

Mycket fika blir det.

Elsa har lärt dig stå mot soffkanten.

Vi har besökt Skårs gård & en marsipanbutik.

Vi har varit på hamnfest.

Vi har flyttat tillbaka Elsas säng in i vårt sovrum. Tanken var att hon även skulle börja sova i den men det har gått sådär.

Vi har ätit vattenmelon på altanen.

Idag åkte vi till kantas för fika och en titt på hästarna. Elsa fattade nog ingenting. Alla vovvarna är mycket roligare än tre tråkiga hästar, hehe.

Efter det blev det middag hos mamma och Niklas innan vi åkte hem för att se på fotbollen.

Jag tror jag är ensam om att säga detta men jag hejade faktiskt på Frankrike. Det har jag gjort sen dag 1 i detta EM så jag fortsätter med det. Även om det är helt fantastiskt bra gjort av Island att ta sig så här långt. Så kul, men..
Resultatet föll mig helt i smaken.

Bästa målet på dagen. Jag älskar att äta fin frukost 😍 visst blir man glad?

Idag har vi varit och hälsat på hästar och fikat med nära och kära. Bilder kommer senare ikväll!

Idag tog vi en liten utflykt till Obbhultsgård. Där var supermysigt men väldigt mycket folk. Vi fick inga sittplatser inne så det var bara att ta på sig och sitta ute. Men faktiskt inget regn och inte så fasligt kallt.

Destinationen därefter var gekås. Inte lika roligt måste jag säga. Herregud vad folk där var! Men jag hade två mål där inne och jag lyckades hitta båda. Hjälpmedel för att barnsäkra lägenheten och lite nya leksaker till lillfisen.