Veckorna bara springer iväg och ytterligare en helg har passerat. Har haft en magiskt helg i Umeå och träffat massor med efterlängtade människor. I fredags så träffade jag upp mina numera gamla arbetskollegor från scorett och vi lagade middag hemma hos Karin och drack vin. Vi gick även ut en kort sväng innan vi hade en sleepover hos Karin med rester från middagen och tjejsnack haha.
Lördagen träffade jag Nina för en lunch innan jag strosade runt på stan och Avion. På kvällen åkte jag på middag med Felica och hennes syster innan jag körde hem i snöstormen.

Idag har jag bara tagit det lugnt. Varit en sväng på Solbacken och gymmet. Nu ska jag sova och ladda för en ny arbetsvecka imorgon. Vi hörs!

Första helgen hemma i Sverige och det har minsann varit en väldigt bra helg. I fredags så sökte jag jobb i några timmar med förhoppningsvis ganska goda resultat. Kvällen spenderades sedan med Frida och vi hängde bland annat i stallet och sen tog vi det rätt piano hemma bara. Lördagen så jobbade jag äntligen på scorett igen i några timmar. Det är så fantastiskt att man kan sakna ett jobb så mycket. På kvällen blev det en liten utgång med Frida och Malin. Det var ganska rolig kväll faktiskt för att vara Skellefteå.
Söndagen blev väldigt lugn. Hängde med Frida i stallet, förberedde inför veckan med matlådor osv. Somnade tidigt då jag var helt död.

Idag är det måndag och ska alldeles strax gå ut med Cesar innan det är dags för gymmet! Ha en fin måndag!

Tänkte fortsätta skriva och lägga ut lite bilder från vår resa och nästa punkt att skriva är väl Malaysia. Vi åkte ju Thailand, bali, Malaysia och sen thailand igen innan hemfärd. Då vi inte hade så många dagar på oss i Malaysia så valde vi att spendera dom på Langkawi som är en ö ganska nära Thailand. På detta ställe träffade vi även 4 super härliga tjejjer från Sverige som vi även umgicks med i Thailand då vi åkte dit.

Förutom det vanliga så som sola,promenera, shoppa om dagarna så gjorde vi även några utflykter.

Hemma igen efter en helt underbar resa med min fantastiska vän. Vi har sett så många vackra ställen,träffat helt underbara människor och haft så jäkla roligt tillsammans. Jag skulle gärna göra om allt om och om igen.
Det finns så många bilder att lägga ut och berätta men just nu så blir det bara ett snabbt ihop plock av lite allt möjligt

Vi befinner oss just nu i Bali. Har haft så dåligt wi-fi så har inte uppdaterat något här alls. Men just nu har vi ett hotell på gili T som har hyfsat bra så tänkte ge det ett försök. Våra sista dagar i Thailand spenderades på en ö som heter Koh Tao. Vi hade en helt underbar vistelse där och träffade så mycket härliga människor. Helt klart en Ö som man måste besöka igen.
Nu i bali så har vi först spenderat 4 dagar i canggu där vi träffade några svenska tjejer och killar som vi hängde med och hade väldigt roligt och nu som sagt har vi ganska precis kommit fram till en liten ö utanför bali som heter Gili T. Nu är klockan halv 9 på morgonen och vi ska käka frukost på vår lilla veranda innan vi tar en morgonpromenad runt ön.

Ha en fin dag!

Bilder från Gili T. Dom andra kommer upp senare!

Nu är klockan strax före 7 och vi ska börja göra oss klara för att åka vidare till Koh Tao. En resa som tar några timmar men vi hoppas att det kommer vara värt det. Alltid spännande att komma till ett nytt ställe och hitta ett bra boende osv.
Tack för den här korta tiden Koh Lanta!

Äntligen ett boende med bra wi-fi så tänkte att det var dags att skriva något här igen. Just nu befinner vi oss på Koh Lanta efter att ha haft några väldigt roliga dagar på Phiphi. Vi har solat, badat, ätit helt sjukt god mat och även festat. Vi promenerade även upp till utsiktspunkten både vid soluppgång och solnedgång. Som ni hör så har vi haft det oroligt bra. Nu har vi spenderat två nätter på koh Lanta och imorgon tänkte vi börja röra oss uppåt igen så vi har närmare till flygplatsen då vi ska till Bali runt den 23dje.
Vårat nya mål är Koh Tao som ska vara en rätt mysig liten ö med fantastiskt havsliv så vi tänkte passa på att snorkla där.

Hej igen! Nu har vi precis landat i sängen efter ha varit ute och ätit en god middag för hela 18 kronor. Idag har vi tränat på morgonen och sen käkade vi en god frukostbuffé på hotellet. Sen spenderade vi resten av dagen vid poolen och tog det lugnt. Imorgon har vi bokat nytt boende och ska bege oss ut mot phiphi-öarna. Men först ser förmiddagen rätt likt ut som denna med träning och frukost. Kanske hinner hänga lite till vid poolen innan vi får hämtning på hotellet!