Två av de tidningar jag läst vid poolen och nere på stranden. Finns det något bättre eller mer motiverande att läsa träningstidningar? Nej tror knappt det. Väldigt sugen på att träna blir man iallafall. Har även flera tidningar, en till från gymgrossisten och några andra. Favoriten är helt klart dem från gymgrossisten, sjukt bra verkligen!

Likes

Comments

Vilka dagar vi hat haft, varit på stranden, ätit god mat och tagit det väldigt lugnt. Vi kom fram till lägenheten i lördags mitt på dagen. Sedan dess har vi varit på lite olika ständer på förmiddagen och sedan hängt vid poolen på eftermiddagen. Några löparrundor har vi såklart också hunnit med. Tidigt på morgonen då de är enda tiden på dagen det faktiskt går att springa. Då det är så himla varmt mitt på dagen.

Likes

Comments

Måndag: Powerwalk, benpass

Tisdag: Powerwalk

Onsdag: Cardio (crosstrainer 20 min, löpning 20 min), crossfit inspirerat pass (HÄR)

Torsdag: Spinning, powerwalk

Fredag: Axlar och rygg, benpass

Likes

Comments

​Detta är vad jag ofta äter innan jag ska träna. Om jag inte tränar direkt efter lunch, frukost eller så såklart. Kokoskvargen är helt klart en utav favoriterna, såå god. Sedan är ju en celsius innan ett träningspass helt perfekt. Då man bli riktigt pigg och taggad!

Likes

Comments

I onsdags så tränade äntligen jag, Moa och Ellen ihop igen. Var ganska längesedan då vi varit bortresta och så. Jag hade iallafall satt ihop ett crossfit inspirerat pass som vi körde, väldigt jobbigt men riktigt roligt också. Såhär såg det ut.

5 varv:
12 burpees
10 thrusters
20 sittups

Sedan avslutade vi med 50 squats med skivstång, 100 sittups och 100 kissande hunden

Likes

Comments

Detta härliga paket fick jag hemskickat för ett par dagar sedan. Ifrån gymgrossisten, ska bli väldigt roligt att testa och hoppas dem funkar bra. Har hört väldigt bra om alla produkterna iallafall. Är nog mest spänd på PWOn för att se om den fungerar!

Likes

Comments

Squats med skivstång: 15*4 -10*3

Sumomark: 10*3

Raka mark: 10*3 - 8*3

Hip aductor: 10*4 - 8*3

Hip aductor åt andra hållet: 10*4

Bulgariska utfall på bänk: 8*4 per ben

Utfall i smith: 10*4 per ben

Squats i cable: 12*4

Cable kickbacks: 8*3 per ben

Likes

Comments

​Såhär såg min frukost ut i morse, gröt på fulkornshavregryn toppad med kaseinfluff och blåbär. Hur gott som helst, smakar som chokladpudding! 

Tänkte snart gå ut och gå en powerwalk och sen gå till gymmet lite senare. Idag står ben på schemat vilket ska bli riktigt roligt, ett av favoritpassen. Som för de flesta tjejerna skulle jag tro haha. Puss

Likes

Comments

Sitter just nu ute i solen med mamma och dricker lite PWO. Fick hem ett paket från gymgrossisten igår med bland annat det, ni får se lite senare vad mer jag hade beställt.
Så när jag druckit den tänkte jag cykla iväg till gymmet för att köra rygg och även lite cardio. Ska bli riktigt roligt och känner mig faktiskt väldigt pigg vilket är kul! Puss

Likes

Comments