Skrevet i : Diverse reiser

Ææ, nå er det kun 33 dager til jeg og mamma reiser avgårde til Tanzania og deretter Zanzibar! Jeg har så sykt reisefeber om dagen og vil bare pakke kofferten ferdig idag (kanskje jeg venter til neste uke😜). Neida. Joda.

Bildene er fra Barcelona, Karibien og Thailand fra 2016😍
#reisefeber #travelling #thailand #travelblog #barcelona #tanzania #zanzibar #caribbean #karibien

Blogg med mobilen - Nouw har en av de beste blogg verktøy på markedet - klikk her!

Skrevet i : Fotografi

Herregud for et påskevær vi har om dagen😍 elsker at det er lyst om dagen og mye sol, man blir liksom ekstra glad av det og får motivasjon til å få ting gjort!

Igår tok Caroline og jeg en tur ut for å få tatt noen bilder og fant ut at vi skulle ta en tur på Hvaler. Vi dro først til ett sted, men det var ikke så mye spennende å finne, så vi dro videre til Asmaløy på Hvaler og fant frem til et fyrtårn!
Herregud som det blåste og det ble ganske kaldt til slutt, men vi overlevde😂

Vi er begge to veldig glad i å ta bilder, så å ta bilder av noe for en gangs skyld var moro, er ikke akkurat så mye landskap rundt i Fredrikstad ellers🙊

Skrevet i : Diverse reiser

Herregud, reisereberen stiger så mye hver gang jeg tenker på hva jeg skal nesten måned😍

Neste måned, nærmere bestemt 29 mai drar jeg og mamma til Tanzania og Zanzibar(!!)
Vi skal være en uke i Tanzania og her skal vi være på safari mesteparten av tiden og jeg håper vi får sett mange fine dyr.
Uka etter blir det strandferie på Zanzibar og hvor herlig ser ikke det ut da?

Jeg sitter om dagen og tenker hvorfor jeg i det hele tatt gidder å jobbe om dagen, men det er jo nettopp for å få til dette her da, reiser! Ingenting er vel mer verdt enn reiser i mine øyne, og da må man jo jobbe for det, med mindre jeg vinner på Lotto snart🙊

Skrevet i : Diverse reiser

Heyhey! Nå kommer tredje og siste del fra mine reiser i 2016! Har som nevnt tidligere reist mye i 2016 og er vel det året jeg har reist mest i hele mitt liv. Jeg har vært i mange land og har fått krysset av en hel del på lista over hvor jeg har vært i verden og det syns jeg er så kult! I 2016 var jeg i følgende land: Irland (Dublin), Estland (Tallinn), Thailand, USA (Fort Lauderdale og Karibien), Spania (Barcelona), England (London) og Italia (Roma)!

Jeg har vært i flere av disse lendene tidliger som England, Spania og Italia, men jeg syns det alltid er kos å dra tilbake til steder jeg har vært og nye steder i land jeg har vært før også😍

Her kommer som sagt resten av reisene mine fra 2016, det er Barcelona, London og Roma!

Barcelona:

Barcelona var en kjempe stor by, men jeg og mamma fikk sett det meste vi ønsket å se som f.eks La Sdgrada Familia. I tillegg overrasket mamma meg med en luftballong-tur litt utenfor byen og det var en helt sinnsykt kul opplevelse å være så høyt over skyene uten sikkerhet!

London:

En måned etter jeg og mamma var i Barcelona dro vi en liten tur til London! Her shoppa vi smått, var på The Lion King musikal og besøkt Stonehenge! Det var kjempe kult å besøke dette stedet som man har lest og sett så mye om, det er utrolig at det fortsatt står etter så mange år og det er så spennende og tenke på hvor dette i all verden kommer fra. Man skulle tro det var mye fjell rundt om og at steinene kom derfra, men dette er midt på et jorde uten noe fjell i nærheten!

Siste dagen tok vi en tur til Notting Hill som var et såå koselig sted😄

Roma:

Tidlig på nyttårsaften dro jeg og Caroline til Roma for å feire nyttår og kose oss vekk fra Norge i ett par dager. Det var veldig kaldt der i forhold til det man skulle tro, det er jo tross alt i Italia! Vi gikk med lue, skjerf og votter og frøs fortsatt en del, men det gikk faktisk veldig greit, det var jo så mye fint å se på! Jeg var i Roma når jeg var 9 eller 10 år, jeg husker ikke helt og kan ikke si jeg husker så mye fra den turen, så det var moro å se Roma på nytt.

Vi så på fyrverkeri ved Colloseum, vi stod på feil side i forhold til der alle fyrverkeriene ble sendt opp, men det var fortsatt kjempe kult å feire nyttår i gata med så sinnsykt mange andre mennesker!

So that's it! Jeg glider meg mye til hva 2017 har å by på med tanke på reising, jeg har jo et par reiser å se frem til, men jeg håper det blir noen fler 😃

Skrevet i : Diverse reiser, Reiser

Ææ, planene for ferien jeg og Caroline har egentlig vært klare ganske lenge, men nå nærmer det seg med stormskritt mot sommer og feriepenger og da skal det bestilles! Vi har altså ikke bestilt turen enda, men vet at det er hit vi vil😍

Jeg har ferie i en uke i september mens heldiggrisen Caroline har ferie i hele tre uker. Vi skal derfor bruke min ferieuke på å reise.

Vi har kun en uke, men med direkte fly så tar vi sjansen på å få med oss mest mulig mens vi er der nede.

Vi (les: jeg) har planlagt at vi skal en tur til Orlando for å dra på Disney World og Universal Studios i et par dager, så vi skal ikke være på samme sted hele tiden. Gleder meg!!

Om dere har noen tips om Miami og hva man kan finne på og gjøre så skrik ut😃

Skrevet i : Innkjøp

Dere har vel alle fått med dere at briller med gjennomsiktig, farget glass er veldig i vinden om dagen så jeg måtte jo så klart gå til innkjøp av det jeg også og syns de er kjempe kule!

Jeg vet de finnes både på Nelly og H&M, men jeg kjøpte mine på Ebay for en billig penge! Du finner de her😄