Andra morgonen i Stockholm så åt vi frukost på Strandvägen 1, såå gott! Dit må ni gå å testa frukosten, helt klart värt ett besök!
Mätta å glada gick vi å kollade runt lite å i slutet av dan hade jag köpt ett Odd molly linne på Mathilde, rosetter åt Alicia på Livly å ett brow kit på sephora!
Sen blev de till å rusha till Arlanda å slänga oss på planet i sista sekund, bokstavligen! Så nära ögat ska vi nog inte va nästa gång!

Efter vår trip till Täby så åkte vi in till stan igen å slog på stort med en riktigt goo middag! Linnea är nu klar för att söka in till helikopterutbildningen å de firade vi med hummer å världens godaste fläderdrink! 10/10 möjliga fick middagen, de blir inte bättre än sådär!! Helt klart en av de godaste middagar jag har ätit!!

Första dagen i Stockholm så åt vi en tidig frukost å så åkte Linnea å gjorde sitt prov å jag pillrade runt å kollade fram till lunch typ. Sen åkte jag till Emmy i Näsbypark, inte långt efter så kom Linnea dit med! Så åt vi lunch å bara myste på, riktigt kul å ses! Man må ju passa på när man är i Stockholm å träffas för de blir ju så sällan ändå!

Solen tittade fram liiite på lördagen så jag å Sofie tryckte på oss kjolen å klänningen å trotsade de lite för kalla vädret. Nere på ängarna köpte vi en nice cocktail å njöt av stämningen där nere!

Efter vi hade spenderat förmiddagen vid brännbollsplanen så åkte vi å åt middag på Pinchos. Alltid lika gott!

På kvällen åkte vi på förfest till sofies bror å sen gick vi ner för å se på Zara. Snacka om att hon var bra live! Hon var verkligen superkul å se! Sen dansade vi å frös om vart annat å åt en pulled beef burger som var supergoo! Efter de så avslutades kvällen med Kygo! Vilken feeling! Vi stod alldeles längst fram vid ena kanten allihop, Elin å strömsunds tjejerna stod där å vi! Så Brännbollsyran avslutades på bästa tänkbara sätt!

Förra fredagen drog vi iväg till Umeå för å gå på Brännbollsyran! Vi började helgen med att gå på avion å shoppa lite, för mig blev de lite små saker å den vita tröjan jag har till mina läderbyxor! Efter shoppingen så passade vi på att äta lunch på grinded, vilket har typ de godaste burgarna någonsin! Så saftiga å goda!

Efter lunchen så fixade vi armband å sen åkte vi på hotellet för å fixa oss å så åt vi en lyxmiddag alá grillkorv på ok! Sen åkte vi på förfest som vandrade vidare på brännisfesten å en till förfest där vi träffade Elin! Så kul å träffas nu när vi ses så sällan!! Sen gick vi in på området!

Nu höll jag helt på att glömma min spraytan! Jag gjorde de i onsdags, jag tyckte att de blev jättebra å en fin färg! Å så har de hållit bra med, jag skulle verkligen rekommendera de om man vill känna sig extra fin nån gång!

Sista skjutningen gick över förväntan å nu har jag tagit jägarexamen! Såå skön känslan! De var såå kul å skjuta när nerverna hade släppt å jag längtar tills jag får åka på skjutbanan igen!!

Just nu har jag sååå mycket pågång!! Först å främst imorgon så har vi uppskjutning för högvilt på jägarexamen. Sen så håller jag på å packa för fullt inför helgen i Umeå å Bränbollsyraaan! De kommer bli såå kul! Sen blir de två dagars stenhårt jobb innan de bär av till Stockholm med Linnea! Detta kommer bli såå kul!
Jag älskar verkligen att ha mycket pågång!!

Något annat roligt är att nu har jag kommit igång igen med träningen redigt, idag å igår har jag kört på riktigt bra! Nu må jag sova så jag orkar mig upp imorgon. Nu vet ni blir de till å kliva upp tidigt som fan å jobba häcken av mig om jag ska hinna med allt som ska göras innan jag får lite små semester! #hårtslitlönarsig

I lördags åkte jag med familjen till Sollefteå å kollade på crusingen å åt sommarens första sockermunkar. Riktigt kul att de börjar dra igång igen alla evenemang å marknader nu! Då vet man att sommaren är här på riktigt!!

Nu börjar de närma sig att jag har klarat jägarexamen med! Jag har klarat teorin å förra tisdagen sköt vi upp hagel, de är både lerduvor och på springande mål. Å sen är de precision med en 22a. Så nu har jag bara kvar högvilt delen där man ska skjuta med en älgstudsare på en löpande älgfigur! De ska vi göra nu på tisdag som kommer så jag hoppas att jag klarar de för då är de bara att beställa bössa å vänta på att de ska bli höst. För då ska jag ut å jaga!

Vi var å tränade lite hagel på söndagen innan vi skulle skjuta. Sen var vi å åt thaimat hela familjen i Jansjö, de är där bilden längst ner är ifrån!