Kan inte låta bli att länga tillbaka till solen så här kommer lite mer bilder från resan. Dessa är ganska blandade med mycket mat haha! Blev nog väldigt mycket mat under resan, vilket man inte klagade över. I allmänhet var maten helt acceptabel men hummern på nyår var nog det bästa! Ganska många bilder på min fina kille, ca 2 veckor tills han kommer hem igen nu!

Igår fortsatte matfrossandet då jag blev bjuden på middag hos Kims mamma och fick träffa hans mormor. Så gott med ugnslax och potatis i ugn.

Idag bjöd Moa mig och Julia på brunch lik studentfrukost som födelsedagspresent åt oss. Var supergott och mysigt att börja dagen tillsammans!

Efter det blev det badminton på full mage, vilket var svettigt men kul. Annars har jag bara tvättat kläder och pluggat ikväll.

Äntligen helg! Igår kom Amanda hit på besök och det har varit så mysigt. Igår myste vi bara med pocorn och mousserat. Idag har vi lyxat till det med supergod sushi och lite fika på det. Helg när det är som bäst! Sen måste jag nog säga att nog bor jag i vackraste staden, i Sverige iallafall.

Nu kommer lite fler bilder och minnen från resan. Har sån resfeber redan igen, vill bara iväg och upptäcka världen men finns mycket kvar förrän det är möjligt! Men ger samtidigt mycket att göra resor som den här också! Är väl mest att man längtar bort från alla prestationskrav o så när man började plugga direkt efter studenten.

Bilderna som kommer nu är från en utflykt där vi besökte "Blue lagoon" som var superfint. Där hoppade vi från en linbana ner i lagunen, var superrädd för var trots allt 10-20 m och jag har ju inte ens hoppat från vattentorn. Under den resan besökte vi även 2 olika stränder. Vid ena stranden minns jag att vågarna var riktigt stora, så de var roliga att hoppa i.

I helgen hade jag mellomys med Mathilda och Klara, var supermysjgt! Men lite trött var man dagen efter då jag kom hem först vid två.

De här dagarna har spenderats i skolan och med grupparbeten. Idag har det varit plugg på Condeco, vilket var trevligt och smakade på deras hälsopizza, supergott!

Lite vårfeelis på kläderna!

Är obeskrivligt hur mycket jag längtar tillbaka till solen, stranden, de trevliga människorna och mat och drinkar i överflöd på Dominikanska republiken. Så underbart att få möjligheten att resa och upptäcka med den man tycker om allra mest. Dessutom att få njuta av varandras sällskap utan vardagens alla krav.

Kommer lägga upp bilder i omgångar från resan då det är så mycket jag vill komma ihåg från vår resa. Inleder med bilder från när vi besökte Paradis ön, som är en liten ö av sand mitt i havet omgivet av korallrev. Där snorklade vi och det var så himla fint, även om jag höll på att dränka mig själv då jag inte är särskilt bra på att snorkla.

Hoppas verkligen vi får chansen att göra något liknande igen!

Igår kom pappa hit på ett kort besök då han åkte idag. Han kom på besök då han varit på en jobbresa i närheten. Var super mysigt att träffa någon familjen. Igår åt vi på Vapiano och idag var vi och shoppade på stan och lunchade på ett café.

Idag inleddes dagen på bästa sätt med frukost med fina tjejer. Sedan blev det varumärkesrätt och patent för hela slanten idag. Är väldigt intressant men krävande då allt är ganska öppet. Passade även på att smita via Rekon mässan som var idag, bra jobbat! Som student så uppskattas goodiebagsen haha!

I övrigt har jag mest pluggat hemma och slötittat på tv då jag varit så trött pga att jag la mig ganska sent när jag spelade badminton igår och idag blev det tidig uppstigning.

I torsdags var det tentadags, överlevde iallafall. På kvällen åt jag middag och hade det trevligt med fina tjejer.

På fredagen var Kim och jag och bowlade, så sjukt kul! Även om jag nu inte vann. Sedan gick vi till en bar där jag fick dricka drinkar och Kim öl.

Annars har vi mest fixat och tömt förrådet och sånt och flyttat saker till Kims mamma när vi inte har lägenheten kvar sålänge till.

Ja vad ska man säga, jag pluggar och äter i princip. Börjat se på serien "Innan vi dör", spännande och helt bra serie.