Hey Loves!
Jeg fik her forleden endelig sat tid af til, at se min skønne veninde Celine Elvira igen, vi aftale at catche up over en kaffe, og snakke om hvad der har været sket i den lange måned vi ikke har set hindanen. Jeg var lidt sent ude af døren som altid, så jeg var først fremme klokken 22:30 ish. Vi var på cafeen Hoppes der har en lækker placering i København, kan varmt anbefales! Vi kom jo også lige til at tage nogle billeder på deres toiletter... INSTA VÆRDIGT.. haha.
Der er ikke sket så meget andet siden sidst jeg opdaterede jer, jeg er dog ankommet til Spanien i dag, og her er dejligt varmt og lækkert. Alt er perfekt, håber i nyder sommeren!

xx Emilia Devina

//Hi Loves! I finally got to see my lovely girl Celine Elvira again the other day, it's been over a month since we last saw each other, so it was nice to catch up over a coffee and talk about life. I was a little late, but that's nothing new, so I first arrived at 22:30 ish. We went to this cozy cafe called Hoppes in Copenhagen. I can highly recommend it. We also took some pictures in the lady's room... INSTA WORTHY upsiii;) haha. Not much has happened since I last updated you, besides I'm in Spain again, it's warm and nice. Everything is perfect, I hope you're enjoying your summer!

Design din blog - vælg mellem masser af færdige skabeloner på Nouw, eller lav din egen: "peg og klik" - klik hér!

En ny uge er startet, og hos mig startede den med at jeg sov rigtig længe, hvilket jeg virkelig havde brug for. Jeg havde en hyggelig lunch date på Østerbro, som jeg tog videre til. Nu står resten af dagen på, at købe de sidste ting inden ferien, og så har jeg lige nogle spændende ting jeg arbejder på i øjeblikket, som jeg glæder mig rigtig meget til at dele det med jer! Men indtil da må i hænge fast;-)

xx Emilia Devina

//A new week has begun, and mine started off sleeping way too long, but I guess I needed that. I had a delicious lunch date in Copenhagen/Østerbro, and know I need to buy the last things before I'm leaving for Spain. I'm actually also working on something very exciting, can't wait to share it with you guys, in the meantime hang tight.;-)

Hej loves, jeg er tilbage i DK, men kun i 4 dage da jeg rejser til Spanien igen på torsdag. Denne gang går turen til Spanien med min far, hans kæreste og mine søskende. Jeg glæder mig som et lille barn til at tilbringe 10 hele dage sammen med min skønne familie. Ikke mange ved det, men jeg er jo blevet beriget med en lillebror mere, det bliver også hans første ferie, så vi er alle spændte. Jeg har besluttet mig for at smide nogle lækre ferie billeder op til jer, så i kan følge lidt med i hvad jeg har lavet i den tid der har været lidt stille.

xx Emilia Devina

//Hi loves, I'm back in Denmark, but only for 4 days, because I'm leaving for spain again on thursday. This time I'm traveling with my dad, his girlfriend and my siblings, I can't wait to spend 10 days with my lovely family. Not many of you know this, but I've been blessed with a little brother, and It's his first vacation so we're all very excited. I've decided to show you some pictures from Spain, so you guys can see what I've been doing for the last month.

Sååå er jeg er tilbage!

Jeg ankom til skønne Barcalona for 2 dage siden nu, der var dog lidt kaos med biludlejningen da vi ankom. Vores fly var forsinket da vi skulle afsted fra København, så da vi ankom til biludlejningen havde de lukket :-( Vi sov derfor hos en af mine mors venner i Barcalona og hentede bilen dagen efter. Vi er nu kommet helt på plads i byen Palafrugell hvor vi skal tilbringe de næste 3 uger.

Jeg vil prøve at holde jer opdaterede og jeg vil love jer en masse ferie billeder på min Instagram!

Shorts: ZARA

Top: SAND

Jacket: ZARA

Sunglasses: Rayban

Hej bloggen.

Jeg gik i morges ind på en af mine yndlings apps "Pinterest", og fandt en masse lækre opskrifter på morgenmad, jeg faldt over den her bowl , som jeg valgte at lave. Der var en masse forskellige opskrifter, med en masse forskellige bær, så jeg har valgt at smide et link til siden, så kan i selv gå ind og finde lige præcis den opskrift i synes ser bedst ud!

Hej bloggen.

I dag handler det om hvordan man kan lave en nem, sund og lækker frokost. Jeg var på Café Victor med min mor forleden, hvor jeg bestilte en avocado lakse mad, den var helt vildt lækker. Min kreative hjerne tænkte straks, hvordan jeg selv kunne lave en ligeså lækker frokost derhjemme. Jeg gik ned i det lokale supermarked, købte noget røget laks og en avocado, og fik lavet mig en ret lækker frokost, efter min egen mening.

Jeg tog en avocado moste den sammen med noget peber og salt, derefter ristede jeg 2 stykker rugbrød, smurte den moste avocado ud på brødet som smør, og derefter tog jeg noget af laksen og lagde ovenpå børdet. Bum, så har man en lækker frokost.

Hey bloggen.

Beklager stilheden, men jeg har simpelthen haft så meget at se til den sidste uges tid. Jeg er dog tilbage, med noget jeg har glædet mig som et lille barn til at dele med jer! Nemlig mit cover med min dejlige ven Carl-Emil. Vi har i flere måneder, hvis ikke år snakket om, at vi skulle få lavet et cover sammen, og nu har vi gjort det. Jeg vil ikke sige så meget mere, end at jeg håber i nyder det!

Hey bloggen.

I går var en super lækker dag, som jeg lige bliver nød til at dele med jer.

Dagen startede egentlig ud med at jeg lige fik en lur i solen 🙈 Det skal der vel også være plads til. Vi tog efterfølgende til JBR Beach og da klokken var omkring 14, blev vi sulte og gik op på en mega lækker "frugtbar", vi fik nogle lækre smoothies og en Acai strawberry bowl.
Min lillebror blev derefter dårlig, så vi besluttede os for at tage tilbage på hotellet, og sole de sidste timer i deres poollounge.

Vi havde booket bor på ASIA ASIA til aftensmad, det er nok den lækreste Resturant jeg har spist på i mit liv, MASH har været min tidligere favorit, men nu blev den altså erstattet! Hold nu op, det var ikke kun maden der var helt i top, servicen var også fantastisk! Vi havde bestilt bor udenfor, med udsigt, og det må man sige vi fik. Det var virkelig et smukt syn. Hvis i nogensinde kommer til Dubai, så kan jeg virkelig anbefale jer, at bruge lige de ekstra penge på aftensmad en af dagene!

Da vi så kom hjem løftede min mor sløret for hvad der skulle ske i dag! Og i dag skal vi ud og svømme med delfiner!!! Ihhh! Det har altid været et kæmpe ønske jeg har haft, og nu går det i opfyldelse! Vi har booket den helt store pakke, så vi svømmer med dem i 20 min. Og får taget en masse billeder af en photograf som vi kan tage med hjem.

Jeg kommer højestsandsynligt til at vlogge de næste 2 dage, i hvert fald i dag. Så husk at hold øje med min youtubekanal, i kan finde den ude i siden på min blog, ellers kan i følge mig på Instagram, der vil jeg lægge noget op når videoen er ude!

Hey bloggen.

For 3 dage siden var jeg oppe i verdens højeste tårn! Burj Khalifa. Jeg var også deroppe sidste gang jeg var i Dubai, men sidste gang ville vi dog ikke give 3.000 for at komme helt i top, så vi var halvvejs oppe, hvilket også var super smukt! Denne gang sagde min mor, at hun gerne ville helt i top, og det gjorde vi. Hold nu op hvor var det smukt! Det er slet ikke noget man kan forestille sig! Det var en helt speciel oplevelse og jeg er super glad for at vi gjorde det.

Jeg har taget nogle billeder til jer, så i kan få en lille fornemmelse af hvor smukt det var!