Hej igen, efter 2 veckors paus. så vad har hänt under dessa 14 dagar? ganska mycket.  Jag har varit i Falkenberg 1 vecka, umgåtts med släkt och vänner. min mammas bästa kompis med familj har sommarställe där, hennes barn är i samma ålder som mig och min bror så det har blivit att vi umgåtts väldigt mycket med dem då dom bor i Stockholm och därför träffar vi de tyvärr annars inte så ofta. Älskar verkligen att vara där nere för man har alltid lika kul och hittar alltid på roliga saker. Är det bra väder blir det ofta alla ligga på stranden. Vi åt mycket glass, kollade bio en kväll, spelade minigolf, firade mig och min bror som fyllde år (tvillingar).

Därefter när jag kom hem har jag varit mycket med kompisar, sovit borta hos kompisar, varit på Liseberg och kollat på när hov1 uppträde, och sen har jag mestadels bara varit hemma och degat. även tagit ett långt och välbehövligt bad!!

Inte många dagar kvar till skolan börjar nu så försöker ta vara på de sista dagarna.

Tyvärr har min telefon gått sönder, helt utan anledning. När jag vaknade och skulle gå in på den började den lagga jätte mycket och har fortsatt. Så nu är den inne på lagning och hoppas jag kan få den innan skolan börjar! Därav har jag nästan inga bilder.

Godmorgon fina ni! Ligger i solstolen och tar vara på de sista timmarna i solen. Ikväll går flyget hem till Göteborg igen. Kommer sakna värmen då jag hört att vädret där hemma är ganska kasst. Men det ska ändå bli skönt att komma hem och träffa kompisar oså. Ha en fina söndag, kram

Bilder ifrån gårdagen när vi hyrde en paddelboat med rutschkana och åkte ut en sväng, asss kul!!

Hej på er! Inte uppdaterat här på några dagar nu. Dels för att jag bara velat ta de lugnt men också för vi mestadels gjort samma sak varje dag, varit på stranden och solat och badat eller varit vid poolen.

I onsdags åkte vi 2 timmar för att komma till en jätte fin strand. Vattnet var klarblått och sanden var vit. Vi snorklade runt i vattnet nästan hela dagen då man knappt kunde sola mer än 10 min då det var så varmt. Bilder därifrån kommer det massor utav här nedan.

Rekommenderar verkligen att åka till denna stranden som beter Elafonisi om ni är på Kreta, verkligen sååå fint!

Kyssar, E

Ikväll blev det en liten tripp till en stad som hette Chania. Där åt vi på en super god resturang. Kollade i lite affärer bl.a. Hm, Zara, Sephora mm. Super mysig kväll, staden var jättefin och maten var huur god som helst. Blev verkligen propp mätt!

Godmorgon! Sitter nu i skrivande hand i solstolen. Kan knappt sola i 5 min utan att behöva bada då det är rejält varmt, men klagar inte!

Gårdagen var super! Vaknade vid 09 åt frukost på hotellet och åkte sedan ner till stranden där vi solade och badade hela dagen. Senare vid 17 tiden åkte vi tillbaka till hotellet för att fixa iordning oss inför kvällen. Det blev middag på en super bra resturang i byn. Därefter gick vi till ett annat hotell och tog en drink och lyssnade på live musik, jätte mys!

Utsikten ifrån hotellrummet, inget man kan klaga på!!

Heej babes! Idag drar jag äntligen till Kreta! Flyget går 20.45 så är framme ca 02 på hotellet. Får hoppas på någon timme sömn på flyget annars lär jag väll somna i solstolen imorgon. Får bara se till att inte bränna mig då det ska vara suuper varmt hela veckan!!!

Hej hjärtan! Denna dagen kommer mest gå åt till att börja packa. Kommer såklart inte kunna packa allt men iallafall få fram de mesta och se vad jag ska ta med och inte ta med. Hatar att packa för det känns alltid som om man kommer glömma något.

Men iallafall, mer än att packa idag så ska jag troligtvis träffa min bästavän Agnes. Vet inte riktigt vad vi skall göra men lär väll märka det under dagen helt enkelt.

Bilder ifrån igår kväll när det kom hem 5 kompisar till mig under kvällen och vi satt och tjöta om allt mellan himmel och jord på min altan. Sånna kvällar är verkligen så himla mysigt!

Hej hörni! Om 3 dagar åker jag tillsammans med mamma ner till Kreta för sol och värme. Det ska bli underbart och inte nog med sol och bad ska jag träffa min kompis Olivia som jobbar där nere på sommaren. Vi ska bo på hotellet där hon jobbar på och det kommer bli såå kul att äntligen få träffa henne eftersom hon inte är hemma på hela sommarlovet!

Kram på er

Paradiseeeet <33

Hej på er! Vaknade upp med huvudverk och känner mig väldigt hängig så denna dagen blir till att bara slappa hemma. Ganska skönt då jag knappt varit hemma någonting känns det som.

De senaste dagarna har jag varit hos en kompis och sovit där. I tisdags hade dom poolparty då det kom massa av deras kompisar. Dagen efter vaknade vi runt 10 tiden och då käkade vi frukost ganska direkt och därefter gick vi ut och badade i poolen en stund. Senare på dagen gick vi mer till hamnen och grillade korv med bröd, marsmellows och drack varsin kall Cola till det!

En stund senare åkte vi ut med båten, vi åkte ring bakom båten vilket var svinkul, till en början iallafall haha. Det blev lite kyligt när man trillat av några gånger och det började närma sig kväll.

Jag har iallafall haft det super kul annars och hoppas ni haft det bra, Kram!!!