Idag åkte vi iväg till en strand som faktist va strandfärgad och inte svart med lavasten 😂

Däremot va de nästan inga vågor alls vilket var lite tråkigt men de va jätte fint och sola 👌

De var så molnigt och enligt väderprognosen så skulle de regna över nästan hela ön så ja fick äntligen ha min shopping 😄hehe brorsan va kanske inte lika glad men ändå 😉

Gick igenom de mesta butikerna och ja hittade en bikini, neon orange även om de inte syns på bilden, ett armband med lavastenar och en bruk med alovera lotion ☺️👍

På kvällen sedan köpte vi fina drinkar 😍

Idag var de sol och bad dag! 🌞de hade en pool där nere, fast de var havs vattnet de drog in, så de va saltvatten. Det är svårt o bada i havet eftersom de va så stora vågor dör så vi badade här istället.

Lunch där och sedan middag hemma på hotellet 👍😘

De skulle vara lite halv monligt idag och alla ville ju upp på den där vulkanen Teide så vi åkte upp dit.

Ganska häftigt sen i alla fall och fick lite fina bilder 😊men vi åkte inte upp ända på toppen eftersom de stängde och de blev lite regning och disigt väder,

När vi kom tillbaka till hotellet efter lunch låg vi vid poolen några min för att försöka sola med de va ingen sol och de började sedan regna så vi satt o typ spelade kort osv resten utav kvällen 😊

Ibland har man de chill 😄👍när man vaknar på morgonen har mormor ich morfar varit iväg och köpt ost, skinka, nutella, rostemackor, baguett, även några croissanter 😍 och glöm inte de kokta äggen, gormefrukost typ

På fm va vi vid poolen men de va inte kul alls, molnigt och väldigt kall pool. Så vi tog bilen ner till byn, åt lunch på typ bästa restaurangen ever 😱ja åt pizza och de va en jätte fin utsikt över havet från där vi satt. Sedan gick vi och badade i de stora surfing vågorna. Dessutom va sanden aldeless svart pga att de va lava stenar som sand

Vi åkte ner på fredagen den 24 oktober.

Var tvungna o gå upp typ kl 4 på morgonen 😩döden typ! Vi åkte inte charter eller liknande så de va 3 byten. Först en timma till Berlin, där i en och en halvtimma ungefär. Sedan flyg till Madrid i Spanien. där i ca 3 timmar och vi passade även på och äta på donken där (McDonalds) 🍟🍔på Madrid va de lite krångligt för vi va tvungna o åka buss till en annan terminal och gå igenom säkerhetskontrollen igen 😑

Sedan va det ett sista flyg till teniriffa på ca 3 timmar. När vi kom dit så va de ganska varmt och skönt.

Efter vi typ åkt vilse i hyrbilen ett antal ggr och försökt fråga folk efter vägen som inte kan nån egelska alls så kom vi till sist fram till hotellet och vi han inte så mycket mer än att lägga in sakerna, sätta oss på resturang och äta middag och sedan gick vi o la oss o somnade 😴 det är ändå en timma tidskillnad, flyttade till baka en timma

Har varit dålig på o blogga ja vet ja suger på de här haha 😂

Har i alla fall varit på teniriffa med brorsan mormor och morfar i en vecka, tänkte att ja kan skriva allt vi gjort nu, händer antagligen inget roligt under veckan som är värt att skriva ändå

Provade en slags hår frisyr :) asså de är ingen fläta även om de ser ut som en ^^

Målade mina naglar med fransk manikyr nu när det är ganska långa och fina :) Fransk manikyr med lite extra sting 😍

Shopping idag med skolan i Ullared gekås 😄skönt o göra de en hel dag istället för att vara i skolan och plugga 😉

Köpte faktist inte så mycket, en väska, en stor mysig tröja, lite små saker och till sist roligast av allt; baby kläder😍

Pappas jobba kompis kommer få en liten flicka så hittade en söt body långärmad med ett par långa byxor och världens mysigaste och sötaste overall ❤️👍som en isbjörn med svans och allt

Helt slut när man kommer hem så skönt o få på sig mjukisbyxor 👌