View tracker

Blev en frivillig restday idag faktiskt eftersom mina planer blev inställda så jag kände att Näää, rätt ska vara rätt!
Men jag Kommet att ha min standard restday imorgon ( Fredag)
Istället för att träna idag så åkte jag in till Göteborg och mötte upp mkn kompis Johanna på en Smoothiedejt! Kommer bli det nya standard 😍🙌🏻. Jordgubb ovh mango smothie 😍

Jag väntar så jävla hårt på att mitt paket skall komma 🙄 beställde det under black friday
😓🔜📦

På lördag tror jag att jag skall åka skridskor med ledarteamet på ungdomsgruppen, har aningar om det då vi kommer vara inne men det kommer vara 7 grader bara hahah.🤔
Så de blir najs! Längrsedan verkligen ⛸⛸⛸
sen blir det träning på lördag och söndag 😜
Är så jävla tät i näsan så det typ gör ont jag, nä men det e jobbigt,.. 😕
🤗nu säger jag godnatt!

YOU GO GUURL!

Blog using your mobile phone - One of the best blogging apps on the market - click here!

Likes

Comments

View tracker

Jag är en sådan människa som hatar att springa, har aldrig känt att" Näää, om man ska ut å ta en springtur kanske" utan det är mer som någonting jag försöker att undvika
1. För att det är tråkigt.
2. För att jag inte har någon kondition alls.
3. För att det är så jävla jobbigt..
Men idag mina vänner😌 .. Under min uppvärmning inför träningen ( gjorde mina 15 minuter på löpbandet 10 minuter Pw, men helt plötsligt höjde jag farten och började springa, eller asså springa o springa, mer jogga men det är fan inte dåligt det inte för att vara jag 😁 5 minuter ungefär 🙌🏻.

Jag fick inte håll, eller flämtade aå himla mycket som jag brukar Göra utan jag hade ont i mina bröst??? Wtf.. Aldrig haft det innan när jag tränar.. Och självfallet skull det komma nu när jag för en gångs skull springer 🙄 Jaja, seb gör det ont på framsida smalben men det beror på min gångstil typ ( går med hälarna typ haha😂🙈)

Tränade biceps idag. Eftersom jag måste ha ofrivillig vilodag imorgon eftersom jag skall göra fransar 😓 och sen skall jag byta så min vilodag är på fredagar 🐶så 2 vilodagar i rad, ajajaj..

Och juste, imorgon är det första December, Woho! Och då skall jag börja med mina Bya vanor, vilket är att föraöka minska på pasta och öka intaget av ägg o kött o kyckling o sånt :)
Sen så skall jag även sluta med light produkter vilket egentligen är bullshit tror jag :) tror inte att tillsatser är så bra för kroppen 😬

Första Januari
Börjar mina 3 vita månader!!! Skall låta kroppen vila från alkohol och cigaretter :) jag är inten rökare ellr partynisse så jag konsumenterar inte så mycket alls av detta, men det kan ändå vara skönt för kroppen att få vila från deeet, så jaa..

Vad händer mer? Eeeh? Jo! Jag skall försöka lära mig tycka om spinning! 💪🏽🙌🏻 Lär bli svårt men skall försöka få till det så att ska en gång i veckan går på ett spinningpass :) Ett rent helvete tycker jag det är, men skall göra detta med min kompis Julia! Wooppwoop!
NU SKALL JAG SOVA! Godnatt!
You Go Guurl!

LOVE

Likes

Comments

View tracker

Pallar inte träna cx work själv.. Så får ta en prick.. Känner mig som en dålig människa då jag denna veckan bara tränat måndag tisdag onsdag... Eller nej.. Bara måndag o tisdag.... Sen har jag ätit massa chokladbollar hos Felicia.. Å en halv munk igår ..
Ska träna ikväll efter jag vart hos mormor å morfar men skall bli skönt att nästa vecka kunna träna ordentligt och äta ordentligt!

Tror jag ställer in mig för att inte få äta onyttigt på ett år typ
🙈


Ska jogga 1 km efter frukosten tänkte jag.. Har ingen kondition men får försöka

Sen så skall jag köra 45 minuter ikväll :)
Tack å hej

Likes

Comments

Inte tränat på 2 dagar i rad.... dåligt dåligt + att jag har ätit skit många chokladbollar ( som har varit det ända jag har failat på!) men när 1 Decemebrt börjar så blir det andra bullar! Tror att jag faktiskt mentalt förbereder mig för detta genom att faktiskt äta lite onyttigt nu när det ändå är """"""okej"""""" 😁


Beställt kosttillskott på Myprotein.se eller va de heter 😍 så väntar strängt 😀😀😀😀



Ska äta mina sista sushi bitar på söndag för ett lååååååångt tag framöver😢 men vill man nå sina mål måste man offra sånt! Tyvärr 😐

Imorgonbitti har jag en bokning på ett cx-work pass 30 minuter klockan 10:40 😌 intressant 🙀😌💪🏽🙈 sen skall vi fira morfar som fyller 70 tror jag det är och sen tänkte jag träna kondition 45 minuter igen 😅😅😅you go girl


Söndag blir det kondition igen! Hade tänkt att köra kondition på onsdagar typ 60 minuter faktiskt! Och höja uppvärmningen ifrån 15-30 vrazy Iknow. Men jag tycker faktiskt det är "roligt" 😁

Sovdags

Jag skall sova nu tänkte jag, kommer ställa EB klocka klockan 05:00 som jag alltid gör och de hur jag känner inför träningen om jag skall avboka eller inte :) man måste avboka 2 h innan å sover gärna så länge som möjligt !

Godnatt! 
You go guuurl!

Likes

Comments

Har svårt å somna typ, tar långt tid och imorgon skall jag upp klockan 6... Men jag kan inte
Lägga mig tidigare för då somnar jag absolut inte... Dilemma 😐👎🏻

Jaja godnatt säger jag, skall försöka sova 😬🙌🏻❤️💕🙏🏼

Likes

Comments

15 minuter cykel
15 minuter crosstrainer
15 minuter Pw löpband

Likes

Comments

Va vilodag i lördags istället för igår :/ igår tränade jag rygg med Nicole, har aldrig fått kontakt med ryggen.... Idag skall jag träna kondition eftersom. Jag tränade rygg med Nicole igår .. Harar kondition .. Men men, det behövs det med 🏵

Likes

Comments

Är just nu på gymmet och jag märker att mitt pass jag skriver är överdrivet med för många övningar hahah, då jag kortar ner det :) marklyft Squats baksida lårmaskinerna 1 benpress övning sen framsida lår maskin och sist vadpress :) ( 15 minuter uppvärmning idag 😌😌😌

Avslutar med 10 min Pw och 5 min nedvarvning på löpbandet

YOU GO GUUURL

Likes

Comments

Hallå! Igår eftermiddag typ såg jag att Nouw låg nere 😢 jag hade skrivit mitt upplägg på bloggen men kunde int komma in å köra utifrån den så jag körde det jag kom ihåg + lite till haha :)

Jag testade en uppvärmning som är sittande cykel, asså inte ek vanlig spinningcykel utan man sitter som i en stol :) och den bränner gött i ben och rumpa men inte någon annanstans, så det kanske inte var den bästa uppvärmningen heheh. Men den skall jag köra idag! Då det äntligen är LEGDAY! Och Rumpa! Så det blir nog bra och då kommer jag att köra 10 minuter uppvärmning på den cykeln tänkte jag och avsluta med 10 minuter på trappan ( om jag hinner, för jag slutar kl 17:00 och skall träna efter det ( brukar bli upp mot 1,5h med uppvärmning och alla övningar osv) sen skall jag hem och äta och duscha och sen skall klockan vara typ 8 så skall jag hämta min kompis på busstationen för att sedan åka till ungdomsgruppen 😅😅😅

Jag lägger upp ett kort på mitt pass istället för att skriva

YOU GO GURL !

Likes

Comments

Det är så sant! jag har nästa inte märkt något resultat alls.. tyvärr, och ja, jag tänker på vad jag äter och nej jag räknar inte kalorier för då tar man bort livet likosom if you get it, och jag jag tränar men fan... då får man bara träna hårdare och äta bättre :D

I WONT GIVE UP 

Likes

Comments