Denna helgen har varit väldigt lugn, jag har hängt med familjen sovit och bara försökt komma in i rutiner igen. Efter att jag jobbat några timmar på lördagen så kom Stina hit från stan! Vi beställde mat och sedan tog vi det bara lugnt på kvällen. vi pratade massor och kollade på Hannah Montana. Stina ska också förlänga 9 månader vilket känns himla kul då jag kommer ha kvar henne här i San Fransisco!
Nu är det måndag igen och jag är redo för en ny vecka!!

Detta året har varit något utöver det vanliga. Jag har varit i London, Thailand, jag tog studenten och allt vad det innebär. Jag åkte med världens bästa vänner till Summerburst, sett Beyonce, Maroon 5, Kanye west, Tove Lo. Jag har flyttat till USA och har fått ett andra hem i San Fransisco. Jag har åkt roadtrip ner till LA, Jag firade jul på Bahamas och nyår i Miami. Mitt år har varit GRYMT!
Jag ser verkligen fram åt 2017 och allt vad det har att erbjuda.

I torsdags flög vi från Miami till Bahamas på morgonen. Flyget var bara 35 minuter så det var himla skönt! Vi spenderade första dagen på Junkanoo beach, det var en väldigt mysig strand. På förmiddagen var det inte mycket folk alls men sedan kom färjorna in och då kom det minst sagt folk.
Dagen efter (Julafton) åkte vi med båt till Paradise Island det var en mycket större strand, det gick dock knappt att vara i vattnet då vågorna var så stora. Vi drack drinkar och vårt Julbord bestod av Annas svenska pepparkakor! På kvällen gick vi ut och åt och sedan gick vi till en bar och vilken kväll det blev, vi dansade en Bahamsik dans, de hade rumptävlingar och lekar. Vi träffade ett gäng amerikaner som vi hängde med under kvällen, en riktigt minnesvärd kväll. Sista dagen bestämde vi oss för att åka till Blue Lagoon vilket ska vara "det riktiga Bahamas", och det var det. Så otroligt fin ö liten men himla mysig. När vi kom tillbaka till hotellet gjorde vi oss i ordning och stötte sedan på två andra au pairer Som också bodde på vårt hotell, det slutade med att vi hängde med dem hela kvällen så roligt! Klockan 1 am började en parad, och det va otroligt kul då hela staden hade masker, kostymer och instrument!
Bahamas levererade!!

Som förväntat så är detta med att blogga inte min grej. Jag är usel på att uppdatera måste jag säga. Kommer heller inte säga "jag ska bli bättre" för de kommer nog inte hända! Men jag kan försöka iallafall.

Vi firade en liten jul med familjen i söndags eftersom jag idag åker till Miami och Bahamas och kommer hem igen nästa år! Vi åkte med färjan in till stan, åkte Cable car, åkte och kollade på ett jättestort pepparkakshus och bara myste! På kvällen öppnade vi julklappar och bara hängde!

Häromdagen fyllde Min värdmamma år så det firades med ballonger och tårta på morgonen! Himla mysigt!

I torsdag rullade bilen ner till Los Angeles. Vi hade en underbar helg, en av de bästa helgerna någonsin. LA är ett ställe all borde besöka och jag kommer absolut åka dit igen. Fredagen spenderade vi på Venice beach, vi åt lunch strosade runt och bara njöt. Vi gick bort till Santa Monica, bort till piren och satte oss ner. Jag var så lycklig, sitta med sina bästa vänner och höra vattnet, härlig känsla. På kvällen gick vi ut och åt och sedan fortsatte kvällen fram till ca 3 am då vi var hemma igen..! Lördagen vaknade vi upp och tog de lugnt, jag och cassandra gick för att handla frukost i en mat affär. Påvägen dit såg vi Hollywood skylten och gick walk of fame, Hahah bra frukost promenad helt enkelt! Det började sedan regna så vi bestämde oss för att åka till ett köpcenter lite utanför. Det var mycket trevligt och man fick allt lite julkänsla! Även denna kväll blev lång och minnesvärd kväll!
På söndagen var vi alla väldigt trött men vi tog oss till Hollywood skylten, två av oss skaffade tatueringar innan bilen började rulla hem till San Fransisco igen. Vi åkte highway 101 hem, sååååå vackert!!!!

Tack denna resan och tack underbara vänner, en resa jag inte kommer glömma.

thanksgiving middag, så annorlunda men så kul. Cassie firade ävan med oss då hennes familj var iväg!

I tisdags var jag med saknade Cassie som jag inte träffat på över en vecka. Vi åt frukost ihop kollade Grey's och sedan åkte vi till Tiburon. Vi tog med hennes hund och var ute och gick en timme. Sedan körde vi och köpte Juice.

I Måndags var det åter igen dags för pyssel och då gjorde vi Turkey's till Thanksgiving. Jag älskar och pyssla vilket är perfekt nu när dexär så mycket högtider.
På kvällen körde jag över till Marinan, vilket innebär att jag körde över Golden Gate Bridge!!! Jag som då är höjdrädd och hatar att köra över broar har varit lite fast på grund av detta. Men så i Måndags gjorde jag de, känner mig så stolt!
Jag åkte till en restaurang för att fira Emmas 21 årsdag,de känns konstigt när hon tog sin första lagliga, igen haha. Men kul hade vi!

Hej! Jag har nu varit sjuk ett bra tag med både hosta och diverse. I måndags blev jag värre, på Onsdagkvällen åkte vi hela familjen till doktorn. Alla i familjen har varit sjuka under en längre period och vi var såå trötta på det. Jag fick medicin för hostan och fick även beskedet om att jag har bihåleinflammation, vilket var förväntat. Så nu äter jag medicin och hoppas på att bli bättre snart. Detta har gjort att jag mest varit sängliggandes och inte haft något och blogga om!