Har inte bloggat på hur länge som helst.. Min mamma och syster var på besök en vecka och när dom åkte hem kom min fina vän Nathalie och hennes syster en vecka. Så det har varit fullt upp och jag har varit så himla trött dom senaste dagarna så har knappt haft någon energi. Men det var såååå himla härligt att ha familjen och vänner här!!! Har hunnit med så mycket! Jag hade semester 3 dagar när mamma och Sanna var här, så vi åkte till ön Paxos och bodde på hotell där. Supermysigt och välbehövligt! Jag och mamma hyrde också bil en dag på Korfu och körde runt ön. Men vi har också varit runt på massa olika stränder runt om Korfu, ätit på mysiga restauranger, pratat non stop, hyrt stand up paddle, åkt båt, varit på vattenland osv. Så himla glad att dom alla kom hit och hälsade på! Här kommer lite bilder :)

Godmorgon!
Igår hyrde jag och Rebecca stand up paddle vid hotellet och det va så sjuuuuukt fint vatten! Helt galet. Superkul och skönt att hitta på något annat än att jobba. Här kommer lite bilder från det! Och idag kommer mamma hit, wiiiii! Som jag har längtat :)))

Igårkväll var vi inne stan och käkade middag vilket var supermysigt. Älskar Korfu stad!!

Godmorgon!
Har precis ätit världens godaste frukost. Proteinpannkakor med fruk, mums! Och självklart glor jag Love Island... Börjar jobba vid 1 idag vilket är såå skönt! Så nu ska jag kolla lite mer Love Island och sen bär det av :))

Hallå!
Började dagen med simskola imorse, har två olika grupper denna vecka så det blev en timmes simskola. Sen har det inte varit sån full rulle med dom andra aktiviteterna, inga i barnklubben och inga på träningspasset.. Så tråkigt! Men körde ett HIT pass själv i värmen och dog så de va ju ändå skönt. Ska bara ha ett minidisco snart och sen bär det av raka vägen till sängen!

Freeeeedag!
Men absolut ingen helgfeeling här inte haha.. Eftersom man bara är ledig en dag i veckan blir det inte så mycket helg. Men det är skönt att vara ledig iallafall :)) Åkte till stranden och hängde där några timmar, läste bok, lyssnade på pod och badade. Sen åkte jag in till stan en sväng och köpte lite nagellack och ansiktsmask! Blir guacamole till middag, mums, och Love Island på datorn. Har blivit obsessed...

Hallå! Idag var en bra dag :)) Gick superbra på flygplatsen igår så det var nice, stressigt som vanligt men ändå kul! Idag hade jag yoga och simskola vilket jag älskar!! Och Rebecca har sin familj här så vi hängde även lite på stranden. Tydligen är det poppis med speedos här... som ni kan se på bilen :)))

Dåliga vädret håller i sig så imorse gick jag ner till havet och skulle simma lite men det blåste lite för mycket. Blev en liten simtur iallafall och frukost på stranden så det var härligt! Nu bär det av mot jobbet :)

Hallååå!
Alltså idag är första dagen på 2 månader som det är molnigt och under 25 grader typ!!! Såååå skönt! Kunde gå en promenad klockan 6 utan att svettas ihjäl i värmen. Dröm! Denhär veckan har för övrigt gått väldigt fort, lite läskigt när tiden bara försvinner. Men det innebär att det bara är 2 veckor tills min mamma och syster kommer så jag är superlycklig! Nu ska jag kolla film och äta ägg :)))

Igår åkte vi in till stan på kvällen för att käka. Hittade en supermysig mexikansk restaurang som vi samarbetar med, såååå gott! Sen gick vi runt lite i stan och det är verkligen världens mysigaste. Älskar Korfu stad!

Så idag är jag ledig. Vilken grym morgon jag har haft! Åkte med min kollega in till stan och köpte frukost på starbucks som öppnade igår i Korfu stad!! Mums. Sen hängde jag vid en beach lounge och solade å badade och vid lunch kom Rebecca så vi käkade sallad och nu är jag tillbaka hemma. Vet inte vad jag ska hitta på under kvällen med något blir det iallafall :))