Godmooorgon!! Det finns nog inget bättre än att somna mitt under en film på hans bröst och vakna upp helt utvilad med en hund på ena sidan och en snarkande pojkvän på andra. Mina fina pojkar!

Gårdagen var supermysig. Vi spenderade nästan hela dagen på stranden, sedan mötte jag upp min fina vän och numera även granne Lina! Vi har inte lyckats ses sedan hennes mirakel kom men igår fick jag äntligen träffa båda två. Jag behöver nog inte säga något annat än att mitt hjärta slog tusen gånger om när denna lilla människa låg i min famn.. Det var i alla fall så himla mysigt att ses igen!!! ❤️

Heeej! Vilken underbar dag vi har haft idag, solen skiner och det är nästan 30 grader varmt. Så underbart! Klockan elva imorse gick C på semestern så vi packade väskorna för att spendera dagen vid sjön. Vi mötte upp min mamma, syster och mormor och har haft en superbra dag! Bästa.

Godmorgon!! Jag och lilleman vaknade ganska tidigt imorse men vi ligger fortfarande kvar i sängen eftersom att C sover. Det är snart ett år sedan vi började träffas och jag är fortfarande så löjligt kär att jag kan ligga i evigheter och kolla på honom när han sover. Han är helt PERFEKT, på alla sätt och vis! Hur som helst ska jag hoppa upp och börja plugga nu, planen är att bli helt klar idag eftersom vi troligtvis ska på en liten mini-semester imorgon.

Igår hade jag en supermysig dag med Soffen, hon shoppade och så åt vi på Adams. På kvällen fixade jag och C sånt som behövde göras och tog en cykeltur med lilleman. Men NU måste jag plugga, kärlek.

3 saker jag längtar efter:

Att bli klar i skolan. Jag längtar så mycket efter att bli klar och börja jobba igen, på ett nytt arbete inom en annan inriktning.

Att skaffa barn. Ja.. Min livmoder skriker och jag har alltid haft en dröm att bli mamma tidigt i livet, åtminstone innan 25!

Hösten. Sommar i all ära men jag älskar verkligen hösten, den mysigaste årstiden på året!

3 saker jag ska göra i veckan:

Plugga. Vilken överraskning haha, det är ett heltidsjobb att plugga och framförallt kursen jag läser just nu.

Träffa mini. Och mini är självklart min syster som inte är så liten längre, trots att hon börjar bli stor. Min lilla prinsessa.

Mysa. Min favoritsysselsättning i livet är att pussas, kramas och mysa. Det bästa av allt är att jag har två killar att mysa med så när Christoffer är borta har jag alltid sällskap ändå!

3 saker jag älskar:

Kärlek. Jag är en hopplös romantiker och älskar kärlek, närhet och trygghet.

Sömn. Jag är världens tröttaste människa och att sova är BÄST.

Resa. Jag ÄLSKAR att resa, till och med mer än att sova. Hade jag kunnat hade jag varit på resande fot resten av mitt liv.

Kvällen igår var verkligen helt perfekt, efter en middag hos Christoffers föräldrar åkte vi till Kullavik för att fiska makrill. Vi åkte ut med båten på havet, fiskade och hade en riktigt mysig kväll i solnedgången! Som jag älskar min prins, finns ingen så fantastisk människa som han. Min Christoffer! 💗

Godmorgon! Det är lördag och jag jobbar för första gången på väldigt länge, det känns faktiskt riktigt mysigt! Efter jobbet ska vi äta middag hos Christoffers föräldrar och sedan verkar det bli en båttur ute på havet, såååå mysigt!!

Jag har dock en otroligt stor längtan efter att resa... Något som alltid har motiverat mig är att ha en resa inbokad, att ha någonting att längta efter och se fram emot. Men det känns inte som att det kommer finnas tid och möjlighet att resa någonting mer i år.. Vi var ju i Kroatien i maj så jag får glädjas åt det istället, för en mer kärleksfull resa har jag aldrig varit på! Bara han och jag. Däremot plågar jag mig själv något enormt med att leta resor och kolla på bilder, nästa resa med C blir förhoppningsvis till Frankrike! 😍