Torsdag: färgat håret, slängt grovsopor, ätit lunch hos mamma, fixat cykelstyret, varit på maxiområdet, varit på Ica och fixat snacks inför fredagen, käkat sushi, tagit en promenad samt fikat med Liza och Sara😊 så har min torsdag sätt ut.

Godkväll/godnatt idag vakande jag halv nio. Började morgonen med att sminka mig sen några telefonsamtal. Vid 10 åkte jag och Sanne samt hennes son Elias upp på Solbacken sen till stan för att shoppa och käka lunch mycket trevligt❤️. Efter stan fick jag skjuts hem och såg lite på Dexter sen gick jag en sväng till mamma sen kom Sara och hämtade mig då for vi tillbaka till stan för lite mer shopping bl.a. Köpte jag nya träningskläder till min lillebror samt örhängen och sen avslutade vi med fika på bistro. Efter stan for vi tillbaka till mamma och Mattias för att lämna kläderna till bror min han blev mycket nöjd och for på gymmet två gånger😂. Runt sju for jag och Sara till Irma där Sandra och Elin också var, vi käkade tacos till middag och drack en öl till maten det är ju lill-lördag😉 mycket mysigt sen kikade vi på tv sen vid halv 10 for jag och Sara på maxi för att handla lite småsaker sen till mamma IGEN för att hämta blommor som vi fick av henne elefantöron😍 sen släppte Sara av mig hemma. Mycket bra dag, hunnit se lite serier och nu ska jag sova har fullt upp imorgon också godnatt🦋

Har jobbat två nätter sen i söndags 🏥. Vakade av idag så har sovit hela dagen fram till kl 3😴. Även hunnit tvätta, duscha, laga middag och diskat. Bjöd Sara på middag och det blev lax och potatismos😋. Efter middagen var vi med Liza en stund sen for vi på espresso och fikade 👌🏻. Avslutade kvällen på Ica och nu är jag hemma har käkat en liten charkbricka samt popcorn och druckit en selsius. Har tänt en massa ljus och tittar på Dexter, är ledig fram till lördag så himla skönt 😁 så har min "intressanta" dag sätt ut. Ny dag imorgon då blir det bl.a. Stan och Solbacken med Sanne 🦋 bye

Fredag: jobbade dag sen mötte jag upp min tremening Elin från Umeå. Vi for hem till mig och hade lite spa med ansiktsmask och målade naglarna sen lagade vi middag och tände lite ljus. Vi tog även en tripp till mamma och Mattias sen hem till Sara sen for vi hem till mig igen och spenderade kvällen där. Vi lyssnade på musik och tände ljus samt gjorde oss klara för utgång, jag och Elin tog varsin cider också. Runt halv tolv kom taxin och vi for till calles en sväng sen avslutade vi kvällen på brygg cc och dansade hela kvällen mycket trevligt.

Lördag: tog sovmorgon till kl 10 sen käkade jag och Elin lunch med varandra sen kom Sara och hämtade oss för att fara till stan. Vi strosade runt och avslutade med en kaffelatte på bistro tills Elins buss gick, fick med mig en mascara samt en eyeliner. Då for jag och Sara till maxi för att handla till middagen sen hem till mig igen. Jag förberedde kycklingspett med marinad samt en sallad sen hoppade jag in i duschen. Jonna och Liza anslöt sig till mig och Sara. Vi lagade middag tillsammans som bestod av kycklingspett, sallad, Beasås och pommes mums 😋. Vi tände lite ljus och käkade tårta till efterrätt för att vi firade Jonna som har fyllt år. Vi hade lite musikquiz samt drack cider och vin till bra musik och pratade om allt mellan himmel och jord. Sen gjorde vi oss klara inför kvällens utgång som blev både calles sen bryggar cc hade så jävla roligt massa trevliga och glada människor så det blev en heldel mingel och dans samt drinkar/shots ja kvällen kan beskrivas lång 😁. Jag och Sara sa hejdå till Jonna sen gick vi till Max och käkade lite med några vänner sen tog vi taxi hem.

Söndag: sov till fyra idag, sen har jag städat hela lägenheten samt haft Sara på besök vi har käkat middag samt bara hängt. Duschade sen tog jag cykeln till jobbet där jag är nu och har två nätter framför mig😊🏥

Nutella är kärlek 😋🖤

Handlade och fika med mamma, bokade en resa till Stockholm med Irma Liza och sara🖤

Fick sovmorgon idag. Vi käkade frukost sen har vi hunnit med mycket idag. Suttit på isen, grillat korv, grillat lunch ute, solat, pimplat, kört en massa skoter på fjället och på isen. Käkat en god middag samt efterrätt och snart ska vi spel och käka lite snacks till det😬👌🏻

Godkväll 🖤 vaknade sju imorse för kl åtta gick bussen till Hemavan. Så har åkt buss i 7 timmar idag för att komma till våran stuga📍. Ganska mysigt att åka buss, käkade sushi till lunch samt haft en massa tidiningar att läsa under vägen. Sjukt vacker miljö när man kollar ut genom fönstret från bussen på alla ställen. Vid ankomst hämtade mina bröder upp mig sen handlade vi på Ica en sväng sen till stugan. Vilade en stund sen stod påskbord på menyn mums😋. Efter middagen har vi käkat snacks och spelat spel. Så mysigt att vara här uppe och bara koppla av med familjen och släkten. Vädret är fantastiskt och solen har varit varm hela dagen samma sak imorgon. Då ska jag köra skoter, grilla lunch ute, pimpla och sola 😁. Snart läggdags godnatt 😴