Idag fick det bli en härlig promenad vid vandringsleden Kevershäll. En väldigt härlig promenad i det härliga vädret.

​Vi var ju som sagt på västkusten förra veckan. Bodde på en camping som heter Solvik och ligger en liten bit från Smögen. Vi åkte den 24:e och kom hem den 28:e. Vi var bland annat på Nordens ark, Smögenbryggan och Göteborg.

När vi var i Göteborg så besökte vi bland annat Universeum och Liseberg. På Universeum blev vi lite besvikna eftersom att det inte fanns alla djur där som man trodde att det skulle finnas.

På Liseberg åkte vi inte så mycket, men det var roligt och trevligt ändå.

Dagen efter hände inte så mycket. Vi gick lite på Smögenbryggan och sen resten av dagen tog vi det bara lungt.

På söndagen åkte vi de 42 milen hem igen. Det var en trevlig och rolig liten resa vi fick.

Idag har vi varit på Nordens ark. Det är en djurpark för utrotningshotade djur. Var väldigt fint där, men en massa jobbiga backar att gå i.
Vi var även inne i ett tält på Smögen där de säljer lite olika saker till en billig peng.

Igår kom vi äntligen till västkusten. Som jag har längtat. Vi bor på en camping som heter Solvik och ligger i närheten av Smögen.
Det hände inte så mycket igår, utan det blev mest att handla lite och packa upp.
Vi var även ute och gick en sväng.