Idag blev det en promenad i det fina vädret. Det var skönt att komma ut lite i den friska luften. Vi gick vid en liten ö som heter Saltor och som ligger precis vid vattnet. Det var lite kyligt men skönt att komma ut i det fina vädret och röra på sig lite.

Ikväll är det serieprämiär. Äntligen!!!!!!Så jäkla roligt. IKO möter Modo. Efetersom att det är så mycket nytt folk, allt från tränare till spelare så ska det bli roligt och se hur det går.

Det är iallafall kul att serien är igång igen. Har längtat efter att denna säsongen ska börja ända sedan förra säsongen slutade.

För ett par veckor sedan fick jag reda på att jag fick ett vikariat på 50%. Det är för tillfället bara på ett par månader med det finns en chans till förlängning.

Första arbetsveckan är nu avklarad och den har varit väldigt bra. Än så länge har det varit rätt så lungt eftersom att dem inte har kommit igång än helt och hållet på skolan jag är på och städar. Har även fått hoppa in lite extra lite här och där och fått ihop mer timmar.

Veckan har varit bra men det har varit mycket huvudvärk och trötthet, men ad gör väl det, när man har något att göra om dagarna. 😃

Idag har det blivit en tur till älgparken i Målilla. En väldigt mysig liten park att gå i och kunna se älgarna på nära håll.

Idag fick det bli en härlig promenad vid vandringsleden Kevershäll. En väldigt härlig promenad i det härliga vädret.

​Vi var ju som sagt på västkusten förra veckan. Bodde på en camping som heter Solvik och ligger en liten bit från Smögen. Vi åkte den 24:e och kom hem den 28:e. Vi var bland annat på Nordens ark, Smögenbryggan och Göteborg.

När vi var i Göteborg så besökte vi bland annat Universeum och Liseberg. På Universeum blev vi lite besvikna eftersom att det inte fanns alla djur där som man trodde att det skulle finnas.

På Liseberg åkte vi inte så mycket, men det var roligt och trevligt ändå.

Dagen efter hände inte så mycket. Vi gick lite på Smögenbryggan och sen resten av dagen tog vi det bara lungt.

På söndagen åkte vi de 42 milen hem igen. Det var en trevlig och rolig liten resa vi fick.

Idag har vi varit på Nordens ark. Det är en djurpark för utrotningshotade djur. Var väldigt fint där, men en massa jobbiga backar att gå i.
Vi var även inne i ett tält på Smögen där de säljer lite olika saker till en billig peng.

Igår kom vi äntligen till västkusten. Som jag har längtat. Vi bor på en camping som heter Solvik och ligger i närheten av Smögen.
Det hände inte så mycket igår, utan det blev mest att handla lite och packa upp.
Vi var även ute och gick en sväng.