Tvåååp dagar kvar till brorsan kommer, hallå?!!! Så knäppt!!! Längtar ihjäl mig!!!

Idag har det vart en sjukdag, för tjejerna. Lena var hemma som vanligt haha och var ovanligt lugn. Strax innan lunch kom Julina hem med Greta som inte kände sig så himla bra. Juste, åkte inte till gymmet i morse, gick ut och sprang en kortis istället.

Efter jag hämtade Elsa från skolan låg alla tre på soffan så det blev en lugn eftermiddag;)

Greta lärde sig cykla medan jag var i Florida och ville visa i morse innan skolan! SÅ STOLT

Julina och Bob fick den silvriga av mig i alla hjärtans dag present!

Putt liten tjej....

Natti<33

Då har jag landat i min säng. Lite kallare här i New Jersey än Florida kan jag säga haha, men det känns sköönt att vara hemma, men måste medge att sängen på hotellet var dröm. Riktigt stor och utan Adam där kände jag mig som en drottning haha. Vaknade i morse och låg som en sjöstjärna över hela haha. Självklart är det bättre med han där, med en arm om mig hela natten så jag känner mig som en trygg drottning för igår kväll var jag rejält nojig, därav stolen som ni såg. Men jag lever i alla fall!!

Allt gick bra, flyget gick bra, Bob plockade upp mig och vi åkte till dansen. Där bytte jag av Julina och mötte up alla tjejerna och de blev huuuur glada som helst!!! Alltså den lyckan att se dem så glad att se mig var magisk!!!

Haha asså älsklingen, känns skönt att få support hemifrån när man är flygrädd<333

Hungern tog över och fick äta mellanmål....

Natti<3

Så glad! Sista dagen är gjord och det känns både bra och dåligt faktiskt. Väldigt skönt att det är över "typ", lite efterarbete man måste men det ska nog gå. Det andra är att jag har verkligen haft kul, hängt med tre stycken, Kat från Österrike och två svenskar och vi har haft roligt.

Jag tycker också att kursens upplägg har vart så himla bra. Väl genomtänkt och strukturerat med mycket variationer. Jätte bra mat, allting typ.

Älskar verkligen hur man träffat folk från så många olika platser!! Idag kan jag säga att Sverige briljerade lite, vi hade ett test i morse på ett papper och från en lektion om lite generellt om Florida, geografi och sånt. Vi hade testet digitalt och alla (99 st) loggade in och skapade ett användarnamn, frågan kom upp på storbildskärmen med alternativ. Man svarade via telefonen och man var tvungen att vara både snabb och ha rätt svar. JAG KOM TVÅ AV 99. Fett nöjd, alla rätt men den som vann var lite snabbare :/

Den rubriken fångade allas uppmärksamhet snabbt haha. Vi pratade om presidenter och det var faktiskt riktigt intressant!!!

Pusspuss, natti!

Nu ligger jag själv i det stora hotellrummet... i morse åkte jag till skolan halv nio och då vinkade han av mig. Det var faktiskt riktigt jobbigt. Vet att vi ses om 1 månad, 4 veckor, 2 dagar men ändå. Att ha honom vid min sida. Så kul som vi har haft, vilken resa vi gjort. Att få uppleva detta tillsammans. Man tror man känner varandra men jag ser bara mer och mer hos honom. Kan man bli mer och mer kär desto mer man ser varandra? If so, så är fallet.

Sista långa dagen gjord. I morgon är det typ halvdag. Asså jag är fett nöjd med hela kursen. Tycker upplägget har vart jätte bra! Haft härliga människor att hänga med (två svenska och en från Österrike). Idag hade vi photo mission i stan och det var väldigt varmt. Vi gick en bra bit alltså!! Hoppas vi vinner!!!!

Vet inte om man ser men blev stucken av något och det gjorde så häääääär ont!!!!!

Min grupp vann en tävling nu kvällen, svenskar förlorar inte eller hur?! Haha

Och så en liten påminnelse om min älskling:

Godnatt hörni <333

Jaha, då var andra dagen avklarad av kursen. Dagen har gått jättesnabbt även om det har vart en otroooolig lång dag. Ändå kul. Vi började i morse tio i nio, möttes upp på skolan och åkte sedan i buss till ett ställe där vi skulle volontär-arbeta. Det var ett ställe dit folk skänker skolmaterial som lärarna kan hämta istället för att ta pengar från egen ficka vilket många lärare gör. Funkar inte riktigt som i Sverige sorgligt nog. Efter det hann vi med museum samtidigt som det öööste ner regn. Lite lunch och sen åkte ju till Florida State Fair. Typ ett jättestort tivoli med allt möjligt!!!! Vi hade några uppgifter men inget man behövde göra klassmässigt så Adam mötte upp mig och Katrin där och hängde med oss. Så himla kul och mysigt!!!

Vid sextiden på kvällen åkte Adam hem för då skulle vi tillbaka till skolan. Hade en klass och sen kollade vi en skitbra film.

Fett trött as usual ligger jag jämte någon som är ännu tröttare. I morgon flyger han hem så jag ska pussa på honom lite extra!!

Natti<3

En jättesen kväll igen. Att komma hem (till hotellet) och veta att Adam är underbart. Kan inte vänta till ha det så varje dag.

Igårkväll blev det också sent så visade inte alla bilder. Önskar att det inte hade blivit så sent hela tiden så att jag kunde skriva mer utförligt, får väl typ ta en dag i veckan och göra det, om alla ställen vi besökt på vägen. Vi har haft det helt fantastiskt alltså!!!

Idag vaknade vi upp, åt frukost och tog oss sen intill downtown Tampa. Vi tänkte vi skulle promenera omkring lite innan min kurs startade 12.30. Fanns inte jätte mycket att se men det var mysigt. Bara att gå runt hand i hand är mysigt.

Jag har sen ett litet tag haft kontakt med en tjej från Österrike som också skulle till kursen. Vi möttes upp strax innan samlingen och vi har hängt sen dess. Supertrevlig tjej känns så himla skönt att ha någon man kommer överens med. Det var mycket prat idag, mycket info och vi startade med uppdragen med en gång. En uppgift vi hade var att redovisa kollage vi gjort hemma och tagit med oss. Den skulle representera sig själv och vem man är typ. Klassen fick sen rösta och jag vann haha!!! Fick en godispåse <3333

Det är typ det idag. I morgon ska jag vara där tio i nio och vi håller på till tio på kvällen. Juste, jag och Adam beställde hem mat via Uber nu, såå himla smidigt!

Hotellet här i Tampa:

Godnatt<3

Okej klockan är as mycket och jag har sååå mycket bilder, så jag tänker att jag tar några nu och sen resten när jag vaknar i morgon. Har dessutom skola i morgon vid lunch så en sömn på typ sex timmar behöver jag (och Adam). Anledningen till att vi stannat uppe var för att när vi var på stranden i Clearwater idag såg vi ett kamera-team. Vi låg och solade och när jag såg att dem gick ner på stranden började jag packa våra saker, pallade inte någon intervju, men de hann fram och de dem pratade om var fett intressant och sjukt. Tydligen finns det någon ny grej på marknaden som man sprutar in i huden och det gör att huden får en mörkare ton (man ser solbränd ut), livsfarligt och cancerframkallande. Han frågade vad jag tyckte om det, om jag skulle göra det osv. Givetvis sa jag NEJ!!! Fattar inte folk som skulle göra något sånt.

Gått och tänkt hela dagen hur fasen jag såg ut där i kameran, jag frågade om jag skulle sätta på mig något men eftersom vi var på stranden och de villa ha det så naturligt som möjligt stod jag där i bikini haha. Ska försöka kolla om jag kan lägga upp en länk så man kan se hela klippet. Några bilder jag screenshotade från klippet.

"DYING TO TAN" var rubriken för reportaget, att vissa människor gör vad som helst för att bli bruna. Jag har nog aldrig vart så bra på att smörja in mig som denna resan. Brände oss ordentligt första dagen sen har det vart 30-varje dag!!!

Adam somna precis så jag ska försöka göra det också. Mer bilder kommer under dagen så tat lugnt, ni får se hela vår torsdag!

​Puss!!

Fett trött i morse kan jag säga. Adam tog ut mig på middag igår och det var sååå mysigt. Vi hade en kanondag. Känns som att vi kommer närmre varandra hela tiden och, hittat min favorit öl, Bud Light, sååå god. I alla fall, i morse tog vi oss till ställer där vi hyrt bilen. Det skulle vara en cab men när vi kommer dit så fick man inte hyra en om man var under 25 (bokade via en webbsida som inte hade tagit hänsyn till detta företagets villkor) fett besvikna stod vi där och när de sa att vi kunde gå en jeep tänkte vi båda skitsamma haha. Adam var sååå besviken!!! Men nu i slutet av dagen vart vi så nöjda med bilen, taket gick ju att ta av !!!

Vi stannade till på ett alligator / airboat ställe i Everglades nationalpark. Var huuur skraj som helst men det var sååå coolt. Såg en alligator det första vi gjorde och sen plockade det på. Jag älskar att det inte är inhängnat, att djuren är fria!

Alligator saken var längs med vägen så det var himla smidigt. Mindre smidigt var väl bajamajorna, lite jobbigt att behöva huka, såå äckligt!!!

Ute bland allt detta fanns en gammal by de nu använder som lite fornminne typ, fanns en "toalett" och jag höll på att dö när jag besökte den. Jag hoppade upp och satt och hukade ståendes uppepå!! Råttbajs täckte toapappret, antar att indianerna inte lärde sina barnbarns barn att städa haha....

In i bilen och vi åkte till Naples:

Hur roligt, en parking för gravid eller någon som precis fått barn!!

Damen var upptagen i bilen... livsfarligt haha!! Resan fortsatte mot Fort Myers Beach, vi tänkt stanna till men vädret blev sämre så vi åkte bara igenom:

Nu är vi på vårt hotell i Fort Myers, vi åkte förbi Cape Coral (tjejernas farmor bor där) men vi åkte om varandra så vi stannade inget där. Försöker planera resan i morgon då vi ska ta oss ännu mer norrut till Tampa men vi vill gärna se en strand som ligger tillbaka... så vi får se hur det blir ;)

Godnatt<33

Hade en som himla trevlig dag igår, allt från början till slut. En morgonpromenad för att se Miami Ink till en middag Adam sett till. Lite strand emellan, vi rörde oss en hel del eftersom vi både är hur brända som helst haha!!!

Dockan har tappat bh-n haha...

Nakenshowreklam på en taxi haha

När vi kom hem från stranden fann vi detta på rummet (fast utan fönstret öppet då haha), huuur gulligt av hotellet?!

Nästa ställe <3

Pusspuss

Känslan att vakna upp jämte Adam var varm, skojja, hur härligt som helst. Känner mig hemma i hans närhet!

Tanken var att vi skulle upp tidigt idag eftersom vi bara har idag och i morgon i Miami innan vi rör oss vidare, men det blev rätt sent igår/inatt så vi vaknade inte förrän runt halv tio. Käkade en härlig frukost runt hörnet och tog oss sen till stranden. Jag är helt tokig i hur jag älskar det. Alla människor, solen, stranden, det fantastiskt fina vattnet, PALMERNA!!! Njuter så in i bänken!

Lunch är vi längs med Ocean drive, supernöjd att vi fick köpa öl (21 här egentligen), riktigt gott kan jag säga, en kall go öl!

Efter lunchen tog la vi oss på ett annat ställe men på stranden. Vi tänkte väl inte riktigt på att smörja oss andra gången och jag somnade dessutom på stranden så vaknade upp med en härlig brännande känsla. Vi både är väl lite småröda haha!!

Tog oss hem omkring femtiden (2 minuter från havet) duschade och sen tog oss ut för att hitta middag. Vi köpte hem lite gott att dricka innan, så mysigt. I alla fall, vi gick längs med Ocean Drive och jag älskar alla restauranger, go musik, stora härliga drinkar, vi fastnade för en och maten var jätte god men fasen vad dyrt det är. Budget är spräckt gånger fem typ. En öl kostade hundra spänn insåg vi lite försent haha!!

Hemma rätt tidigt vilket är skönt. Nu ska jag sova, han har sovit sen typ trettio minuter tillbaka. Juste, försökt klura ut vad vi vill göra här i Miami men vi känner mest för stranden. En sak vi kanske ska göra i morgon dock, promenera för att se Miami Ink, kollade alltid det programmet när jag vad liten!!

Hittad en tröja till Adam, den nedersta men han gillade inte den, konstigt!!....

Skillnad på skyltdocka och skyltdocka, denna hade till och med bröstvårtor hahah