Hej alla!
Sorry för riktigt dålig update nu de senaste dagarna men det har funnits lite att blogga om och ganska lite tid till det också.
Idag är det sista skiddagen här i Åre och imorgon åker vi hem, vilket är både tråkigt och skönt. Dagen har hittills varit jättebra med lite sol emellanåt och några riktigt fina åk uppe på toppen av Åreskutan.
Hoppas ni haft en fin lördag, kraaam!

Hej på er alla!
Jag har inte uppdaterat någonting under dagen men jag har bara åkt skidor i princip hela tiden.
Middagen åt vi på den fina restaurangen Villa Tottebo här i Åre som var väldigt exklusiv. Vi firade att Pappa, kusinen och morbror fyllt år, därför kom de in med sprakande tomtebloss och sjöng när de kom med maten, riktigt roligt! Maten var supergod och själva upplevelsen var jätterolig! Vi tog oss till och från restaurangen med en taxibuss.
Ha en fortsatt bra kväll, kramar!!

Mat, Vardag

Middagen spenderades på Werséns inne i Åre by där vi alla beställde pizza. Pizzan var riktigt god och jag tog som vanligt en vesuvio haha.
Som jag sa så var flera liftar stängda tidigare imorse, men runt halv 3 så hade liften utanför vår lägenhet öppnat. Jag och Samuel drog då ut och åkte tre åk innan allt stängdes för dagen.
Nu ska vi spela lite spel allihopa tillsammans och bara ta det lugnt i vår lägenhet. Kramar!

Vardag, Mat

Godmorgon alla!
Idag blir det lite utflykter nu på förmiddagen eftersom många liftar och backar är avstängda pga blåsigt väder, vilket är tråkigt. Vi åkte därför till Åre chokladfabrik där vi dels fick se hur de gör all choklad och en som jobbade där berättade lite, och såklart köpte vi massa god choklad! Nu ska vi åka mot Tännforsen som är Sveriges störta vattenfall, så coolt! Bilder kommer nog ikväll. Kram så länge!

Hej på er!
Asså sååå härligt med skidor och Åre är riktigt fint! Nu har jag åkt de första åken innan lunch och är redan helt slut haha. Får se var vi åker efter lunch, troligen drar vi oss bort mot ett område som kallas "björnen". Tro det eller ej så har jag faktiskt inte ramlat än ;)
Vi hörs senare!

Mat, Vardag

Goomorron alla! Hotellfrukost är enligt mig höjdpunkten med hela hotellvistelsen haha, men det är ju så gott!
Nu bär det av mot Åre så vi hörs antingen lite senare eller imorgon.
Btw, jag mår mycket bättre nu och har faktiskt ingen feber alls! Dock lite ont i halsen bara annars bra.
Vi i min familj brukar påskpynta litegrann och äta påskmat nu under påsken, men i år blev det inget sånt eftersom vi inte är hemma. Hur firar ni eran påsk? Kram!

Mat, Vardag

Detta var verkligen behövligt efter en lång bilresa. Jag beställde en Caesarsallad som var supergod verkligen! Jag kanske inte har sagt det men det är då min familj, min morbror och min kusin som åker på denna resa. Det blir lite små korta inlägg idag med halvbra bilder, men det är ju för att jag varit på resande fot i princip hela dagen och kommer vara det resten av veckan. Jag ska försöka att fixa lite inlägg med kamerabilder också :)
Nu ska ta en skön dusch och sedan kolla på gladiatorerna, ett bad blev det tyvärr inte.
Vad har ni gjort en lördag som denna?:) puss och Kraam!

Vardag

Nu har vi anlänt till hotellet i Sundsvall! Jag har inga speciella planer för kvällen förutom bara ta det lugnt och kanske ta ett mysigt bad, man får ju passa på när de finns ett badkar på hotellrummet. Glad påsk på er!

Vardag, Mat

Nu har vi åkt halvvägs till Sundsvall och är då i Gävle, vilket har tagit ungefär 2 timmar. Första stoppet blev Max här i Gävle eftersom vi knappt ätit något innan vi åkte och det var dags för lunch. Nu väntar 2 timmar till i bil innan vi är framme på hotellet. Vi hörs senare!

Vardag

Först vill jag be om ursäkt verkligen för sjukt dålig uppdatering! Jag har varit riktigt sjuk och inte haft någonting att blogga om, så jag har inte försvunnit det lovar jag.
Imorgon bär det av mot Åree! Min feber börjar sakta men säkert gå ner och jag tror att jag kommer kunna åka skidor trots allt :) är så sjukt taggad verkligen, saknar att åka skidor. Imorgon åker vi först till Sundsvall där vi sover en natt på hotell, sen på söndagen åker vi till Åre. Jag kommer blogga under resan och uppdatera er med bilder osv.
Puss och kram på er alla och ha ett superduper bra påsklov! Jag ska försöka att inte överge er såhär utan någon som helst uppdatering på nästan två dagar igen, i'm sorryy
(På bilden är det jag och min kompis Emma)