Hejsan! Idag var jag och min kompis Julia på premiären av filmen " paper towns ". Jag tyckte att filmen var sjukt bra och rolig. Filmen kunde ha haft ett liite bättre slut men den var bra endå. Filmen får 5/5 stjärnor av mig! Tänkte även berätta att jag har startat ett samarbete med företaget "to die for swimwear" dom mejlade mig och skrev att om ni vill köpa en bikini där ifrån så kan ni när ni ska köpa en bikini så skriver ni in rabatt koden "ELVIRAMEIJER" så får ni 50kr rabatt på erat köp! Om ni ska köpa kan ni om ni vill gärna mejla mig ( Elvirameijer1@hotmail.com ) eller kontakta mig på något annat sett igenom kik/sms eller instagram! Så får ni ha det bra så länge hejdå!

Hejsan allihopa! i tisdags så var jag och min klass på klassresa till Stockholm, så nu tänkte jag berätta lite om den.

Det började med att vi åkte med bussen ca 08:30 som gick till Stockholm, på bussen dit satt jag och pratade med Clara och lyssnade på musik. När klockan var ca 10:45 så kom vi fram till naturhistoriska museet och vi började med att fika vårat eget fika vi skulle ta med och sen gick vi runt och kollade lite.

När klockan var 11:40 så skulle vi samlas vid en viss plats för kl 12:00 skulle vi gå in på cosmonova och kolla på en film om Galapagosöarna. för er som inte vet så är cosmonova som en bio i 3D och skärmen är vädigt bred och går typ upp i taket. Filmen var slut ungefär 12:40 och då så åkte vi mot gröna lund.

klockan var ca 13:20 när vi kom fram till Gröna lund. När vi hade fått våra åkband så var det bara att åka. Jag, Clara, Hanna, Julia F och Mark började med lustiga huset. Jag är typ världens största fegis, men när vi skulle åka kvasten så trodde jag att jag skulle dö är vi åkte ner för första backen haha. Men när jag klev av så vela jag åka igen för jag tyckte att den var skit rolig.  Och sen åkte vi massa fler. Vi fick nå kuponger som vi skulle köpa mat med så när klockan var ca 15:00 så åt vi. Sen ungefär 30minuter innan vi skulle samlas så började jag må lite illa men det gick över ganska snabbt. sen kl 18:15 åkte vi hem. Vi kom hem ungefär kl 21:15.

Dagen var jätte rolig och tack till alla som gjorde dagen rolig.

Hejsan! Jag har ju varit i Egypten i 8 dagar så jag har inte kunnat uppdatera så mycket men jag tänkte iaf berätta lite vi har gjort. Vi började med att kliva upp klockan 03:00 och åka mot flygplatsen, när vi kom till Arlanda så köpte vi lite fika osv. När vi klev på planet så fick vi vänta ett tag innan de startade. Resan tog ungefär 5h och 25min! När vi kom fram så fick vi stå i flera långa köer och vänta. Sen fick vi åka med en buss till hotellet vi skulle bo på ( aqua marine) när vi kom fram så checkade vi in och fick en nyckel/ ett kort till rummet. Vi gick till rummet och lämna väskorna. Sen gick vi ner till poolen och badade en stund. Men andra dagen så var vi till ett shopping center som hette " senssonzomall" jag köpte inget där men när vi var i en mat affär var de några som började att slåss. Men andra men tredje dagen gjorde vi inte så mycket vi bara solade och badade. Jag och pappa åkte massa rutschkanor och sen på kvällen så tog vi en taxi in till centrum. Vi åt först på en resturang och där beställde pappa "kamelfile" jag smakade och det var super gott faktist haha. Men sen köpte jag ett par nya skor och e nt-shirt. Sen tog vi en taxi hem igen och gick och lade oss.sen den fjärde dan så åkte vi ut på en båt med flera andra svenskar och snorklare! När vi åkte ut mot en ö vi skulle stanna på så såg vi 5delfiner i vattnet. Jag har aldrig sett vilda delfiner förr så de var ganska coolt. Först stannade vi på en ö i 1h 30min sen så åkte vi mitt ut på havet för att snorkla, jag vågade inte först för när jag hoppade i så var det så himla mkt fisk osv. Men efter 5min så hoppade jag i igen. Jag såg mycket coola fiskar och växter! Min bonus mamma och lillasyster snorklare inte. Sen åkte vi till ett annat ställe mitt ute på havet för att snorkla och där var det mycket mera coola fiskar. Sen så åkte vi hem och jag och lade oss. Dag 5 och 6 så badade vi och solade bara. Men dag 7 så red jag och min lillasyster på en kamel på stranden. Det var väldigt kul men jätte läskigt när den satte sig ner för då flög jag över min lillasyster. Men sen den dagen så skulle jag snorkla i poolen igen och då hittade jag en helt ny iPhone 6 i vattnet. Jag tog upp den och sa till pappa och då tog han den och skulle ge den till någon personal fast då kom en dansk och fråga om vi hade hittat en telefone och då sa vi "ja" och gav den till honom för det var hans. Senare den kvällen så gick vi till en liten affär inne på hotell området och där köpte jag en nya väska,plånbok och 2 tröjor! Sista dagen hann vi inte göra så himla mkt för bussen gick ganska tidigt från hotellet så vi checkade ut och åkte till flygplatsen! Sen landade vi i svergie runt 20:10. Men resan var verkligen jätte rolig! Hade bra❤️😘👏 ( det kommer inga bilder just nu men lite senare kanske )🙈❤️

Hej! Idag kom det här spelat på posten. Been boozled är små godisar i olika smaker,tillexempel den oranga kan antingen vara smak av spya eller smak av persika. Väldigt roligt för den som vågar! Jag testade spelet och fick typ alla äckliga smaker som tillexempelt stinkande socka,ruttet ägg,snor och spya. Det var sjukt äckligt men det var sjukt kul! Finns blandannat att köpa på coolstuff.se för 129kr tror jag! ❤️

Heej! Jag heter Elvira och har precis startat en blogg här på Nouw! Så jag tänkte börja att berätta lite om mig själv :) jag heter då Elvira Meijer och är 13år och bor i Gävle. Mina föräldrar är skilda och jag har 1 lillasyster ( snart två ) jag kommer att blogga om allt från min vardag till smink osv. Hoppas ni kommer att gilla min blogg, kram Elvira 😘