Godmorgon på er! Idag är jag riktigt glad. 😀 Vi gick upp redan strax efter 7 och var på gymmet vid 8 och började vårt axelpass.

Passet gick OTROLIGT bra, konstant brinnande känsla i axlarna och jag gick mellan att vilja gråta och skratta hela tiden.. 😅 Älskar dessa passen!

Nu är det frulledags följt av posering innan jag tar tåget hem till Göteborg och mamma. 😍 Ikväll väntas även fritt mål som jag ser galet mycket fram emot!! Vi hörs sen, puss


Kan passa på att påpeka att detta inte är allt jag gjorde - kommer ärligt knappt ihåg vad jag körde, var bara så inne i det.. 😅


Sittande Axelpress: 12,5kg 5x10-12

Flyes Triset Frontraises triset båda i combo: 4x10

Frontraises lutande mot bänk ss flyes med viktplattor: 5x12-15

Baksida axlar i cable: 4x8

Frontraises i cable ss flyes i cable: 5x12


Hängande benlyft ss cable crunches: 5x12-20

Crunchesmaskin: 3x12


30 minuter trappa


Likes

Comments

Jag är en riktig sucker för proteinbars, asså verkligen. Har varit det sen jag smakade min första proteinbar (som förövrigt var en questbar) i början av min wannabe-fitness-period. 😅

Hela den här veckan har jag varit EXTREMT sugen på denna 👆🏼 questbar blueberry muffin - en av de nyaste questbarsmakerna som jag personligen tycker att blev en riktig succé!

Jag är också en dietmänniska som hamstrar (har jag märkt), och därför blir "veckans vill ha" en låda med dessa godingar 👆🏼 som jag kan spara till min offseason. 😏


Likes

Comments

Hej på er godingar!😀 Ledsen för dålig uppdatering det senaste dygnet. Igår var vilodag och jobb plus att vi spelade in nästa dietvideo (som kommer upp sen) och jag kände mest att bloggen inte var så prioriterad.

Jag vaknade även med hälsporre i båda hälarna igår (hej cardiolife) och hoppades på att de skulle vara borta till idag - vilket det inte var. 😭 Så morgoncardion blev gjord på cykeln och jag var inställd på ett kasst benpass.

Passet gick inte kasst - snarare asbra! Körde tyngre i flera övningar än vad jag gjort på länge och kontakten var galen! 😍 Älskar detta!!

Vi hörs sen, puss



Benspark: 5x15

Liggande benpress: 200kg 5x10

Boxsquats: 50kg 5x10

Omvänd hacksquat ss Enbens benspark: 5x10-12

Gynekologen utsida (100kg) ss utfall i smithen (60kg): 5x12-15

Benspark med Linder runt benen: 4x15 + ett dropset med 5 drop

Stående vadpress i maskin ss vadpress med kroppsvikt: 5x15


Hammercurls: 4x10

Curls i maskin: 5x10


15 minuter trappa


Likes

Comments


Hej och trevlig midsommar på er! Jag önskar er alla en jättemysig dag! 😍💐 för oss blir det inte mycket till firande då vi jobbar 09.00-18.00 och sen ska veckohandla på det. 😅

Idag har vi även vila både från cardion och styrkan så det är verkligen bara jobb, äta och handla som står på schemat - något som är skönt med tanke på att det har varit fullt upp hela veckan haha.

Vi håller även på att spela in "dietvecka 3" som förhoppningsvis kommer vara uppe på youtube imorgon. 😀👌🏼


Likes

Comments

Jag äter minst 200g hallon varje dag - ibland upp mot 500g om jag ska vara helt ärlig. 😉 Den absolut största anledningen till att jag äter det är ju såklart för att jag tycker att det är otroligt gott samt att det passar till nästintill allt ät- och drickbart haha.

Men det är inte enbart gott. Hallon har väldigt många hälsofördelar också, varav 8 jag tänkte nämna för er här idag.


1. Det är en rik källa av vitaminer, fibrer samt fytokemikalier som fungerar som en antioxidant.

2. Fytonnäringsämnen dämpar stress, minskar inflammationer samt förebygger cancer.

3. Hallon minskar feber, diarré och kan förebygga mot urinvägsinfektioner.

4. Bäret innehåller kolhydrater som släpps ut långsamt i kroppen vilket leder till en jämnare blocksockerkurva.

5. Hallon är kanonbra under diet då det finns ämnen i hallon (rheosmin, hallon keton) som ökar ämnesomsättningen samt ökad fettmetabolism.

6. C-vitaminen i hallonen hjälper tillväxt samt reparation av kroppens celler.

7. Hallon kan hjälpa till vid matsmältningen.

8. Bäret är även packat med b-vitamin vilket bland annat minskar håravfall.


Likes

Comments


Häromdagen fick jag hem dessa 👆🏼 på posten från workout empire. Till en början var jag lite tveksam på vad jag tyckte om dem, men nu ju mer jag använt dem desto kärare blir jag i dem. 😍

Hög midja, kvalité på tyget som gör att tightsen håller sig där dem ska och sist men inte minst så är de ju även galet snygga. 😏 Rekommenderar starkt!


Likes

Comments

Godmorgon på er! Nu är det bannemej bara idag och imorgon kvar innan helgen och på söndag åker jag hem till Gbg. 😭😍

Jag startade min morgon med ett bröst+ryggpass på fastande mage. Ett pass utan styrka (ganska självklart) men med helt okej kontakt. 👌🏼

Nu ska jag jobba till 15-17, vet ej riktigt vilken tid, (bästa älsklingen tog mina 2 första timmar så jag skulle hinna träna nu på morgonen❤❤) och sen blir det hemgång för samma gamla visa som vanligt. 😅 Vi hörs sen, puss



Hantelpress ss Hantelflyes: 5x10-12

Flyes i maskin: 5x12

Flyes i cable ss flyes ovanifrån i cable: 5x12-15


Enarms latsdrag i cable: 3x10

Rodd i maskin: 3x10

Breda latsdrag: 5x7-10

Lat pulldown ss rodd i cable: 5x12

Latsdrag i maskin: 4x10


30 minuter trappa


Likes

Comments