Idag har jag och Richard filmat hela dagen för att så snart som möjligt kunna lägga upp en videoblogg med "en vanlig dag" eftersom det vart ett önskemål.

Därför har jag mer än 1 gång behövt använda min fantasi för att få till så kallade "stativ" till gopron. Stativ som i nuläget har fått bli pallar stolar, hantelställ osv. 😅

Därför är "veckan vill ha" ett ställ till vår go pro!


Likes

Comments


Formen denna morgon efter gårdagens ätardag 👆🏼 Känner mig fyllig idag, vilket är en grymt skön känsla, dock alldeles för liten.

En video på "poseringen" finns på min instagram ( @elviradellenfalk ).

Nu ska vi ladda upp för ett mark+axelpass. Känner mig riktigt taggad! 😀 Vi hörs sen,


Likes

Comments

Hej på er finisar! Hoppas att allt är bra med er denna lillördag. 😀 För mig är det bara bra, jag har precis avslutat ett benpass som trots dålig sömn gick jättebra!

Nu ska jag hemåt, redigera klart videon (som förhoppningsvis kommer upp sen), äta en jävla massa, vänta på Richard och ladda upp för kinabuffé. 😏

Vi hörs sen, puss!



Lårcurl: 5x15

Raka mark med hantlar: 45kg 5x12

Liggande benpress med gummiband: 5x12-15

Raka mark i smithen: 50-60kg 7x10-15

Stående lårcurl: 5x12

Sittande lårcurl superset gynekologen insida: 4x15-20 + ett dropset med 5 drop

Raka mark med hantlar (35kg) superset gynekologen utsida (60kg): 5x15-20

Vadpress i benpressen superset stående vadpress med kroppsvikt: 5x15


Likes

Comments


Mitt absoluta favorit vassleprotein, både smak och innehållsmässigt, är "whey 100" från mmsports. Extremt bra pris - endast 159kr/påse!!

Finns i massa smaker så som salted caramel, kanelbulle, vanilj, äpplepaj, blåbär, choklad osv osv. Innehållande ett flertal aminosyror.


Likes

Comments

Idag stod det bröst på schemat. Ett pass med extremt bra kontakt och go pump. 😏 Det blev lite bråttom på slutet så hann inte med cardion, but I guess att det inte gör något med tanke på min nuvarande vikt. 😅

Nu hade jag tänkt att foodprepa lite inför veckan. Kommer troligtvis filma och försöka få upp en video så snart som möjligt med receptet! 😀

Vi hörs sen, puss



Hantelpressar på snedbänk: 12,5-15 kilos hantlar 5x12

Hantelflyes på snedbänk: 7-10 kilos hantlar 5x15

Bröstpress maskin: 5x10-15

Flyes i maskin: 3x12

Flyes i cable: 7x15


Frontraises superset axelflyes: 5x10


Triceps pushdown med rep superset triceps pushdown med stång: 5x15


Likes

Comments


Nu har ytterligare en månad gått på min första riktiga offseason. Det betyder att de endast är lite mer än 3 månader till dietstart vilket i sin tur betyder att det är dags att lägga i de sista växlarna och köra på ordentligt.

Jag kommer tyvärr inte lägga upp vikt samt mått i detta inlägg då vågen inte direkt gav mig en uppmuntrande siffra efter en vecka på semester (livet som glutenintolerant när man inte kan äta något).

Alltså ännu en anledning till att göra allt till 110% nu. Mycket mat, tung träning och mycket kontakt. Fokus på hälsa, välmående, energi och vila.


Likes

Comments