Igår var det våran sista heldag. Vi låg vid poolen under dagen, och sedan åkte vi in till stan. Vi stress- shoppade sista timmen innan alla butiker stängde 😅 Efter det åt vi på en italiensk restaurang. Var en riktigt bra dag och bra avslut på denna resan! ☀️

Igår tog vi det lugnt vid poolen hela dagen. Var lite mulet på morgonen men blev jätteskönt mot lunch. På kvällen gick vi ut och åt, andra gången på Cheesecake Factory 😉

Idag började vi med frukost på hotellet. Sedan gick vi in mot stan och åt lunch. Efter det gick vi runt i butiker och kollade runt lite. Vi bestämde oss sen för att gå till piren och gå längst hela stranden hemåt. Blev restaurang på vägen hem, Cheesecake factory för tredje gången 😉 vi har gått en hel del idag faktiskt, så vi lär nog somna direkt 😴

Idag har varit en riktigt bra dag! Vi började dagen med att äta frukost vid poolen, det tyckte vi att vi förtjänade 😉 Sedan låg vi vid poolen hela dagen. Mot kvällen cyklade vi in till Santa Monica och åt på en grekisk restaurang och gick lite i affärer. Cykelturen hem igen var jättehärlig. Helt vindstilla och lagom varmt👍🏼
Imorgon vet vi inte vad vi ska göra än, men blir nog poolen på förmiddagen i alla fall🏊🏽

Idag kom vi fram till Marina Del Rey! Hotellet är verkligen superfint. Rummet vi fick ligger precis vid poolen 👌🏻
Vi började med att hyra cyklar på hotellet. Vi cyklade först till Santa Monica, tog bara 25 minuter med cykel. Där åt vi ute på piren och gick runt och tittade lite.

Sedan cyklade vi tillbaka till hotellet och låg lite vid poolen. När det var dags för mat tog vi en promenad till en jättebra restaurang som heter Cheesecake Factory. Var riktigt gott!

Halloj!
Igår så låg vi vid poolen nästan hela dagen! Sedan var vi på rummet och lagade mat och tittade på film😊
Idag har varit en mer händelserik dag. Vi åt frukost och sedan tog vi bussen till Newport beach. Där spenderade vi dagen på Fashion Island, ett stort område med shopping och liknande. Blev god mat och en del shopping. Såg även vår första kändis 😉 På kvällen tog vi bussen hem igen och sitter nu och äter pastasallad och chips 😁
Imorgon är det dags att checka ut från Long Beach. Vårt nästa och sista stopp blir Los Angeles igen, fast vid kusten denna gång. Nu blir det yatzy (Natachas höjdpunkt på semestern) 😉.

Blev även lite pool och jacuzzi 😊👍🏼

Igår gjorde vi inget på hela dagen, blivit jättesjuk så har inte orkat göra någonting. Idag har det lite bättre, bara jobbigt på natten. Idag har vi ätit lunch ute och sedan lagat middag i lägenheten. 😊

Hej! Lite sen uppdatering...
Igår låg vi poolen ett par timmar. Var inte lika varmt som i förrgår. Sedan gick vi till CVC pharmacy och köpte medicin, har blivit sjuk... jätteförkyld och ont i halsen. Vi provade även på hamburgerrestaurangen In and Out, det var super 👍🏼

Idag började dagen vid poolen! Men efter ca 2 timmar var vi tvungna att gå in då solen var ganska stark, och vi var ju redan lite brända 😉 senare på dagen åkte vi in till Downtown och åt lite och hyrde en cykel👍🏼 blev en rolig tur 😆
Nu på kvällen har vi gått runt lite i stan och tittat 😊