Isabel kom ju till mig i Grekland, SOM JAG HADE LÄNGTAT! Vi hade det verkligen jättekul och skönt!

Vi hade hyrt ett hus med pool där vi hängde på eftermiddagarna efter stranden! Verkligen jättehärligt!

En kväll åkte vi in till Glyfada där vi shoppade. Vi verkligen powershoppade och vi hade en så jävla rolig kväll!! Butikerna är ju bara öppna på kvällen och de är så najs att springa runt där på kvällen.

Fick hem lite grejer som är bra för hösten, ett par byxor, ett par jeans och en jättefin tjocktröja!

Här åt vi middag tillsammans efter shoppingen och det var verkligen såååå mysigt! Och gott ;)

Och igår, söndag var de dags att åka hem. Även om de va jättetråkigt att lämna värmen och lugnet så är de verkligen skönt att komma hem. Kände att dessa veckor med familjen räckte nu.. heh. Nu är jag bara jättetaggad att äntligen får vara med alla saknade vänner igen!!

Kram <3

Just nu sitter jag iallafall i bilen och ska sitta här i ca 2 h till. Har åkt i 3h nu och vi är påväg till atens flygplats där vi ska hämta upp Isabel! IGHHHH ÄR SÅ TAGGAD! Nu har jag varit själv hur länge som helst så dethär kommer bli så galet kul!

Bilderna tog vi på en strand på Elfonissos som heter Simos beach. För att komma dit måste man alltså först flyga till Aten, sen åka bil till färjan för att åka till ön Kythira där man tar en till färja för att sedan åka bil och sen gå till fots. Så de är en sjukt lång resan men stranden är MAAAAGISK! Den kallas för Greklands maldiverna och då kanske ni förstår!

Hörs snart igen!

Kram <3

Idag var vi på en såå fin strand! Vi var helt ensamma där och de var så sjukt fint vatten, helt kristallklart.

Det var även sista heldagen här på Kythira för imorgon bär de av till nästa ö. Sitter nu ute i trädgården nyduschad och väntar på att vi ska åka iväg till restaurangen. Imorgon bitti är de dags att åka till färjan! Hörs sålänge.

Kram <3

Tillbaka i Grekland igen!! Om jag ska uppdatera hur läget är just nu så har jag faktiskt liite hemlängtan. Saknar stan och alla vänner en aning. Men snart åker jag hem! Och framförallt, snart kommer Isabel till mig i Grekland, alltså YEEES SOM JAG LÄNGTAT!!!!!! Så taggad.

Vi har i vilket fall varit i byn i morfars hus i två nätter. De va inte de bästa dygnen.. VI HADE INGEL EL. Ja så ni förstår ju då, ingen AC, ingen fläkt, ja ingenting kort sagt. Men jaja, de var lite mysigt på sitt sätt.

Efter de åkte vi hit, till Kythira, en ö. Jag gillar den här ön, den är väldigt liten vilket är ett liiiiitet minus. Men stränderna är sjukt fina och maten är så himla god. Vi har hyrt ett fint hus här med min morbror och hans fru och vi är här i 4 nätter.

I övermorgon åker vi till en annan ö som ligger tvärs över, elafonissos heter den. Vet ingenting om ön mer än att den kallas "greklands maldiverna" vilket enligt mig låter jävligt najs. Där ska vi spendera tre nätter innan vi åker till Aten, DÅ ISABEL KOMMER!!!! Där ska vi vara i 4 nätter och vi har hyrt ett stort hus där med pool. Där ska vi ha så himla kul! Gud är så taggad.
Sen är de dags att åka hem!

Här kommer lite bilder från de dagarna som gått nu i Grekland.

Och här är lite bilder jag snappat upp på min outfit ikväll. Lite kyligt så de fick bli jeans.. Dock nya jeans faktiskt som jag köpte på Sicilien!

Tröja: Zara
Jeans: Zara
Väska: Köpte igår i en butik!
Skor: &otherstories

Kram <3

De har varit en mysig vecka på Sicilien och imorgon lämnar vi detta underbara hus. Då åker vår familj till en stad här som heter Siracusa där vi spenderar ett dygn för att sedan resa vidare, TILL GREEEEKLAND!

Japp, i övermorgon åker vi tillbaka till Grekland och spenderar två veckor där lite drygt. Är så taggad på när Isabel kommer dit! Saknar alla vänner så sjukt mycket nu.

Hoppas ni har de jättebra!!!!
Kram <3

Just nu befinner jag mig i Sicilien nära Ragusa och ska hänga här i ett hus med några familjer i 9 dagar. Vi har pool här och ska bara hänga hela dagarna. Efter detta åker vi tillbaka till Grekland och ska vara där i 2 veckor till!

Slängde in lite bilder vi tagit också, de är inte så mycket som händer här så uppdaterar mest med bilder ❤️

Kram <3

Jag tänkte bara lägga in lite bilder från de senaste dagarna här. Har nämligen inte gjort mer än att legat på stranden hela dagen och sedan gått ut och ätit. Dagarna ser likadana ut så därför har jag inte nåt intressant att berätta.

Saknar mina vänner väldigt mycket. De blir ju väldigt enformigt här. Vi har de magiskt här men jag saknar ändå mina vänner, de blir lite tröttsamt. Jag vill att de ska hända nåt hela tiden och de gör de verkligen inte här.

Men 2 aug kommer Isabel ner till mig i Athen och ska spendera de sista 4 dagarna här med mig. De är jag grymt taggad på! ❤️

Hejdå sålänge

Hej hörni!!!
Jag är just nu i Grekland på en ö som heter Donoussa. De är en väldigt liten ö, vääääldigt liten. Den är mysig men de är lite för litet och händer lite för lite för mig. Om 2 veckor åker vi till Sicilien!

De dagarna vi har varit här har vi bara varit på standen och ätit, thats it. Och så kommer de se ut resten av dagarna också..

Idag fyller Akilles, min lillebror, år så vi har firat honom lite! Han fick en Gopro så vi har filmat lite med den också och kanske fixar ihop en video från resan och den kanske jag kan lägga ut här!!

Och juste, GYMNASIET! Natten den 29e kom ju resultaten ut då jag befann mig på en färja utan täckning och även utan batteri på telefonen. När jag kom fram ringde jag upp Isabel för att se om vi kom in, (för jag gav henne mina uppgifter) de var väldigt svårt att prata med henne för att den här lilla ön knappt har någon täckning alls. Men i vilket fall, VI KOM IN! Jag kom in på Manilla på linjen sam bet och de känns så sjuukt skönt och lättande. De var nämligen mitt förstahandsval.

Nu är jag taggad på att börja gymnasiet och jag tror de kommer bli riktigt bra!!!

Lite saker jag köpte från zara, de tre par byxorna köpte jag på rean i butik och allt annat beställde jag och hämtade ut idag i butik. Är såå nöjd med allt!!!!

AVGUDAR dem här byxorna, ääälskar dom!! Tycker de är så coola

Mockabyxor, tror de kan vara riktigt fina till hösten framförallt! Passar till de mesta också och riktigt sköna.

Tightsliknande byxor med skinnrevär (?!) på sidorna. Jättecoola och snygga i höst dom med! Väldigt bekväma att bara slänga på :)

Lite tröjor jag köpte framförallt för Grekland och Italien men kommer verkligen använda de i Sverige med! Speciellt den svarta blusen, tycker den är så fin! Tror den kommer passa jättebra med mina byxor med stjärnor på också!!!

Tycker dehär shortsen var jättefina också, till en vanlig t-shirt eller vad som helst!

Sen den randiga t-shirten tycker jag också var fin, bara enkel liksom. Den var mycket finare i verkligen kan jag tillägga!

Dessa plagg fanns inte kvar på hemsidan så fick ta egna bilder lite snabbt ;)

Tycker flamingotröjan är så härlig!!tycker inte ni?